Op 4 Euro dacht ik: dit stijgt te hard, FOMO, ik stap niet in.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Op 4 Euro dacht ik: dit stijgt te hard, FOMO, ik stap niet in.
En nu denk je precies datzelfde op 35?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds gewoon te koop.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Thanks, ik wacht af!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:55 schreef Skv het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2674161.0
Ik zit er in sinds ik 500 gratis kreeg. Volgens mij waren ze toen 30sat per stuk. Heb er nu 3000quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stapte in op 1,8 cent. Op Reddit vrij veel lui die er vanaf $ 0,002 in zitten. Dan tikt zo'n stijging als de laatste dagen vrij stevig aan.
Samequote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:55 schreef BaasJ04 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen waarschijnlijk niet echt goed opgelet, maar zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb Ardor een maandje geleden gekocht, maar nu heb ik al een aantal dagen de melding: ARDR Swap offline (Bittrex). What to do?
BTC en consorten nog ff niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles gaat maar omhoog, echt gekkenwerk.
Als ze op binance komen ben ik benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef TourOfData het volgende:
Raiblocks gaat wel flink onderuit, van $38 naar $32 nu in 2 uur tijd.
niet.quote:
Boeiend. Ven naar 15$ over twee maanden.quote:
Mooi, beter crasht ie nog harder. Wil vandaag instappen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef TourOfData het volgende:
Raiblocks gaat wel flink onderuit, van $38 naar $32 nu in 2 uur tijd.
Vond het dipje ook niet echt boeiend. Sterker nog, bijgekocht op 17300 sat.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Boeiend. Ven naar 15$ over twee maanden.
Alweer terug naar $35.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi, beter crasht ie nog harder. Wil vandaag instappen.
Ripple gaat naar Coinbase dus ja, er wordt wel wat van verwacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef JupilerXL het volgende:
Zou Ripple wel weer eens een keer omhoog zien gaan:P Dacht dat hier zoveel van verwacht werd, maar er was ook wat commentaar op de coinverdeling dacht ik?
Same here, gisteravond besloten dat ik het vandaag zou doen, was even een tegenvaller dat ie weer 50% hoger wasquote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi, beter crasht ie nog harder. Wil vandaag instappen.
Dus dit... ik begon met 100 euro, met mezelf afgesproken om bij 200 euro de inleg eruit te halen om met de winst verder te gaan. Inmiddels op bijna 950 euro met de gedachte: jaaa maar dan ga ik een goedlopende munt uit laten kerenquote:
Wat tips:quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:59 schreef dimmak het volgende:
Ikzelf zit nu op 70% van mijn netto jaarloon van 2017. Voor het eerst word ik er wat onrustig van. Eerst had ik zoiets van mijn eigen inleg was niet zo hoog, dus als de zaak klapt ben ik niet heel rouwig. Maar de laatste dagen is de waarde van mijn portfolio dusdanig hard gegroeid dat ik de hele dag met een raar gevoel in mijn buik rond loop.
Ik ben eigenlijk nog lang niet van plan om te cashen, maar dan hoop ik wel dat ik er zelf er wat rustiger onder word.
ik kocht de eerste op 2850sats. Gaat he-le-maal nergens over ditquote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Was jij niet ingestapt op 3000 sat? 11000% ROI
Hoeveel eigen inleg ben je begonnen als ik vragen mag? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:59 schreef dimmak het volgende:
Ikzelf zit nu op 70% van mijn netto jaarloon van 2017. Voor het eerst word ik er wat onrustig van. Eerst had ik zoiets van mijn eigen inleg was niet zo hoog, dus als de zaak klapt ben ik niet heel rouwig. Maar de laatste dagen is de waarde van mijn portfolio dusdanig hard gegroeid dat ik de hele dag met een raar gevoel in mijn buik rond loop.
Ik ben eigenlijk nog lang niet van plan om te cashen, maar dan hoop ik wel dat ik er zelf er wat rustiger onder word.
Is wel herkenbaar, een vriend van mij heeft er ook serieus geld in zitten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:59 schreef dimmak het volgende:
Waarom? Je checkt je pensioen toch ook niet 200 keer per dag?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Hoeveel eigen inleg ben je begonnen als ik vragen mag? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)
Denk in dat geval dat ik 50% uitkeer en de rest weer gestaag laat groeien. Zou er ook letterlijk onrustig van worden. Denk dat ik dan 200 x per dag de koersen zou checken..
Als ik zou moeten cashen, moet ik uit mijn bags halen. En die beginnen juist net te lopen. Ik moet het sowieso tot maart volhouden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef µ het volgende:
[..]
Wat tips:
1) Zorg dat je legaal gezien goed zit, zoek goed uit hoe je met belastingen zit en ga niets achterhouden
2) Haal je inleg er uit, dat geeft rust
1500 dollar in totaal. En dat checken valt eigenlijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:00 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Hoeveel eigen inleg ben je begonnen als ik vragen mag? (Hoeft niet te antwoorden natuurlijk)
Denk in dat geval dat ik 50% uitkeer en de rest weer gestaag laat groeien. Zou er ook letterlijk onrustig van worden. Denk dat ik dan 200 x per dag de koersen zou checken..
het is dit weekend ook echt pas gekomen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:01 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is wel herkenbaar, een vriend van mij heeft er ook serieus geld in zitten.
Dan praten we over 50K+ (inleg + winst).
Die heeft er soms ook wat slapeloze nachten van of dat hij er zelfs snachts en in zijn slaap mee bezig is.
Kan ik me ergens ook wel voorstellen, gaat om serieus veel geld natuurlijk. Ik slaap er niet slechter van of door maar als we over zulke bedragen gaan praten zou ik daar ook serieus last van krijgen denk ik
Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatoxquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:10 schreef Makrolon het volgende:
Wat een ellendige site is mercatox zeg...
Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:12 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatox
Dat is sowieso handig om te doen. Op https://raiwallet.com/ kan je het prima stallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:15 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |