Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatoxquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:10 schreef Makrolon het volgende:
Wat een ellendige site is mercatox zeg...
Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:12 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Als je het gebruikt om XRB te kopen, gebruik dan alsjeblieft Bitgrail en niet Mercatox
Dat is sowieso handig om te doen. Op https://raiwallet.com/ kan je het prima stallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:15 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Te laat... Zien dat ik het gelijk weer weg haal dan daar.
ik hou po.et voor het nieuwe ja al in de gaten. Q1 heb je hun app release (fost of frost/forst)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn eerste mijlpaal behaald afgelopen weekend, de 10K+.![]()
Op dit moment bestaat mijn portfolio uit.
- VEN/VET
-Substratum
-Req (afgelopen weekend 1000% rendement behaald)
-Ethlend
-Funfair
-Etherparty
Kanshebbers die er nog bij gaan komen op kort termijn.
- QSP
- XRB (wacht eigenlijk tot deze op een andere exchange beschikbaar komt)
- PO.ET
Ik had met mezelf afgesproken om mijn inleg bij 10K er uit te halen. Denk alleen dat ik daar terug van ga komen en juist dit jaar nog wat extra investeer.
Naar mijn idee liggen er nog genoeg kansen om in 2018 een extra leuk zakcentje te verdienen
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:17 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Dat is sowieso handig om te doen. Op https://raiwallet.com/ kan je het prima stallen.
Heb vanmorgen wat PO.ET gekocht op 700 satsquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:18 schreef spierbal het volgende:
[..]
ik hou po.et voor het nieuwe ja al in de gaten. Q1 heb je hun app release (fost of frost/forst)
Maar je hebt nu best vaak pump en dumps dat de data tot 800/1100 schiet. Maar als ie weer gedaald is dan is een stabiele sats wel vaak tussen de 600/700. Dat is ie nu, opzich wel goed moment om te kopen.
Heel herkenbaar, zojuist meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:23 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik sta wel sneller op met crypto. Voorheen deed ik altijd nog een paar keer snoozen en dommelde ik weer in slaap, nu kan ik 's morgens toch niet meer in slaap vallen zonder eerst de koersen te checken en dan ben ik weer meteen wakker van het licht van m'n smartphone.![]()
Same here, kan er uren/dagen zoet mee zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik moet gaan afkicken, kijk al teveel op die koersen. reddit>fok>got>coinmarketcap...
Van de week zat een collega op coinmarketcap op een gemeenschappelijk technisch apparaat. Was vergeten het venster te sluiten en de geschiedenis te wissen. Dit loopt uit de hand.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:34 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik moet gaan afkicken, kijk al teveel op die koersen. reddit>fok>got>coinmarketcap...
Ik heb fokking veel ETH als ik DRGN zou verkopen nu.quote:
Ik heb ook REQ, maar hier is ie afgelopen weekend niet x10 gegaanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:54 schreef sandertjuh het volgende:
-Req (afgelopen weekend 1000% rendement behaald)
Vanaf wanneer ben je ingestapt? Ik ben ergens ingestapt op 5 of 6 cent uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook REQ, maar hier is ie afgelopen weekend niet x10 gegaan
netjes toch. Die gaat binnenkort toch wel omhoog kruipen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb vanmorgen wat PO.ET gekocht op 700 sats
Ah, ok, sinds jouw instap, ik dacht x10 afgelopen weekendquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:43 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben je ingestapt? Ik ben ergens ingestapt op 5 of 6 cent uit m'n hoofd
XtraBytesquote:Op dinsdag 2 januari 2018 10:44 schreef xminator het volgende:
XtraBytes going up![]()
Stap in nu het nog kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |