Je kan je geld ook gewoon aan mij geven; gebeurt er nog wat nuttigs meequote:Op maandag 1 januari 2018 13:43 schreef betyar het volgende:
Zo, nog efkes 4000 XVG'tjes aangeschaft.
Stook er nog liever de kachel mee aan dan ook maar een euro aan jou te donerenquote:Op maandag 1 januari 2018 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan je geld ook gewoon aan mij geven; gebeurt er nog wat nuttigs mee
Vanwaar die haat/venijn?quote:Op maandag 1 januari 2018 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Stook er nog liever de kachel mee aan dan ook maar een euro aan jou te doneren
Omdat zijn posts hier me doen denken aan een of andere falende beveiligingsexpert op twitter........ Ook zo'n idioot.quote:
Sommige mensen zijn gewoon zuur. Die dien je hetzelfde te behandelen als trollenquote:
Omdat z'n posts kennelijk ook dezelfde woorden kunnen gebruiken als een van vele twitter-accounts, dan is het volkomen logisch om al je haat over hem heen te spuien.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat zijn posts hier me doen denken aan een of andere falende beveiligingsexpert op twitter........ Ook zo'n idioot.
Omdat hij zijn persoonlijke "haat" jegens wat muntjes neerploft als waarheid. Ik snap dat niet. Hij zegt te handelen vanuit een ideologie en niet vanuit winst, dat is natuurlijk kolder.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:05 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Omdat z'n posts kennelijk ook dezelfde woorden kunnen gebruiken als een van vele twitter-accounts, dan is het volkomen logisch om al je haat over hem heen te spuien.
Vanzelfsprekend.
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
Hij zegt te handelen vanuit een ideologie en niet vanuit winst, dat is natuurlijk kolder.
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verge nu verkocht met winst, jammer want het leek mij wel een mooi product.
Wellicht in de toekomst weer instappen als ze professioneler worden en ze ooit nog gaan stijgen
Dit zijn geen panicsellers meer hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.
Jawel hoor. Geduld none. Ik zie het wel over een half jaartje ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dit zijn geen panicsellers meer hoor
En alles wat niet op exchanges staat dan. :pquote:Op maandag 1 januari 2018 14:14 schreef Patroon het volgende:
Ik gebruik nu Coin stats als app om mijn trades bij te houden. Werkt nog fijner dan Delta aangezien het met API werkt en je dus niet handmatig alles in hoeft te voeren.
Boeit me niks, ik ben ook weleens te laat klaar met mijn werk en toch brengt het geld op.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:15 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.
Nu hebben ze na de deadline iets gereleased dat niet eens werkt
Je kan handmatig ICO's etc invullen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
En alles wat niet op exchanges staat dan. :p
Bespaar je de moeite. Als ik nu één ding heb geleerd van o.a. Reddit is dat die Verge bagholders zo enorm blind zijn voor feiten, dat ze die coin nog de hemel in prijzen als de dev er met al het geld vandoor gaat.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:15 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.
Nu hebben ze na de deadline iets gereleased dat niet eens werkt
Hoezo zo snel? En wat ga je nu halen danquote:Op maandag 1 januari 2018 14:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
Al mijn REQ van de hand gedaan, zeer tevreden met de winst.
Pas wel op met al die coin apps op je telefoon. Zitten een hoop beveilingslekken in. Lijkt me niet handig ivm je e-mail en wanneer je exchanges checkt op je telefoon..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:14 schreef Patroon het volgende:
Ik gebruik nu Coin stats als app om mijn trades bij te houden. Werkt nog fijner dan Delta aangezien het met API werkt en je dus niet handmatig alles in hoeft te voeren.
Omdat ik mij totaal niet heb verdiept in REQ. Had gewoon gekocht na een tip hier en pakte goed uit. En andere ALTS waar ik dieper in zit leveren meer op. Van de week weer even zoeken naar wat veelbelovende coins of ICO's.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zo snel? En wat ga je nu halen dan
Alle ERC20 tokens gewoon op MEW of Ledgerquote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Heb mijn Ledger Nano S nog steeds niet binnen. En mijn HOLD DRGN shirt ook niet.
Binance vind ik wel de fijnste exchange met veel coins. Nadeel zijn de transactiekosten..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
jezus 70 euro cent al. 2 dagen geleden zat die op 25 cent ofzoquote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.quote:
Nou daar zat ik ook aan te twijfelen. 1 dollar (Daar zijn we nog niet) is wel een psychologische verkoopgrens voor velen, dus een klein dipje is te verwachten. Maar REQ is wel een hele sterke coin die misschien nog wel verder stijgt.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnen
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.comquote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.
Yep same.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.com
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.
Goed adivesquote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
Hangt er van af wat je levertermijnvisie is. Mijn inleg in MOD was zaterdag meer dan verdubbeld, maar er gaat voorlopig echt geen cent uit.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
buy en sell wallsquote:Op maandag 1 januari 2018 14:55 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ben nog vrij nieuw.. Wat kan ik hier precies zien?
Ja dat zegt dus echt niks over vasthouden of niet. Je hebt één whale nodig en die hele buy wall is weg.quote:
Of die wall is een whale.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus echt niks over vasthouden of niet. Je hebt één whale nodig en die hele buy wall is weg.
Een stuk over Raiblocks en bitgrail waarvan ik achteraf niet tevreden over was. Ik ben niet overtuigd omdat er sprake is van een erg grillig 24-uurs volume dat geconcentreerd is op een kleine exchange waar geen fiatgeld in om lijkt te gaan. Als een Italiaanse exchange met euro's zou werken brengt dat een zekere financiële controle met zich mee.quote:
HODLquote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2018 15:20 schreef up7 het volgende:
Via Raiwallet zie ik dat er het afgelopen 24-uur maar 5 transacties zijn geweest van bij elkaar 10k ($190k).
Is Raiexchange gelieerd aan Raiblocks of hebben ze totaal niets met elkaar te maken?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef Plots het volgende:
[..]
9 januari, maar je kunt er wel al registreren, staat op hun Twitter.
http://raiwallet.com ik was al op zoek naar de block explorer. Stelt iets meer gerust.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan?
https://raiblocks.net/acc(...)6z1wsgh8oagqs7bui9p1
Zoals je ziet zijn het er veel meer dan 5.
Morgen ben ik vrij en duik ik ook even in MOD. ICX heb ik ook sinds een paar dagen. Niet bijzonder veel, maar hoop er wel wat leuks mee te pakken.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:05 schreef kthxbye het volgende:
Heb wat MOD (thanks Nattekat! lage coinsupply, goede fundamentals, hypewaardig, ik heb er wel vertrouwen in) en ICX gekocht. Het lijkt erop dat Bitcoin nu toch echt gaat corrigeren, dus niet te veel gekocht. Alles lijkt overbought en het leek een beartrap wat Bitcoin deed.
Mijn inkoopfiat staat dus nog op de sidelines en ik kijk het nog even aan
Hypequote:Op maandag 1 januari 2018 16:05 schreef kthxbye het volgende:
Heb wat MOD (thanks Nattekat! lage coinsupply, goede fundamentals, hypewaardig, ik heb er wel vertrouwen in) en ICX gekocht. Het lijkt erop dat Bitcoin nu toch echt gaat corrigeren, dus niet te veel gekocht. Alles lijkt overbought en het leek een beartrap wat Bitcoin deed.
Straks dendert alles in elkaar, en stijgen de echte coins die echt ergens voor staan uit het as op richting maan.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Bull trap, bear flag! Ik bedoelde bear flag
te veel in btcquote:Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke pak je? Juist afgelopen maand waren veel stijgers.
Kraken, werkt voor mij primaquote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de betrouwbaarste en snelste manier om uit te cashen? Zelf gebruik in anycoin maar benieuwd of er betere manieren zijn?
quote:Op maandag 1 januari 2018 15:59 schreef up7 het volgende:
[..]
http://raiwallet.com ik was al op zoek naar de block explorer. Stelt iets meer gerust.
Waar de prijs op dat moment het hoogste is. Meestal GDAX. Daar betaal je ook geen fee als je een order maakt.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de betrouwbaarste en snelste manier om uit te cashen? Zelf gebruik in anycoin maar benieuwd of er betere manieren zijn?
sick, waarop gekocht?quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Heerlijk!quote:Op maandag 1 januari 2018 16:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.
ja je vraagprijs is te hoogquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Zeker! Helaas is dit wel een uitzondering. Andere ICO's van mij zitten soms nog rond de ICO-prijs.quote:
Ik heb geen rai wallet.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is enkel een wallet, dus dat zijn alleen je eigen transacties.
Open order betekent gewoon dat je een sell order hebt open staan. Reden dat die nog niet verkocht is, is omdat je vraagprijs waarschijnlijk te hoog is. Als je denkt dat de prijs iets omhoog gaat moet je niks doen en gewoon wachten dan wordt jouw order vanzelf wel verkochtquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en alleen maar omdat het vroeger disney shit was
waarom in godsnaamquote:Op maandag 1 januari 2018 16:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks dendert alles in elkaar, en stijgen de echte coins die echt ergens voor staan uit het as op richting maan.
De reden dat ik heel voorzichtig ben met al die onzincoins en hype. Als het klapt, wil je in iets sterks zitten.
Totdat ie jouw hold coin promoot.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
nu nog 1x per weekquote:Op maandag 1 januari 2018 16:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Totdat ie jouw hold coin promoot.
Doet hij elke doordeweekse dag een coin aanprijzen?
Had ik achteraf beter kunnen doen ja, maar ik had het in de begindagen van de hype op een laag pitje staanquote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
twitter:justinsuntron twitterde op maandag 01-01-2018 om 03:40:27Iran government blocked @telegram and @instagram in #Iran . With decentralized messaging and photo sharing applicat... https://t.co/7GsHZeZVNF reageer retweet
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
Stond inderdaad een mooie IP lijst online van Verge gebruikers.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
met jouw username iets roepen over aanklagenquote:Op maandag 1 januari 2018 18:10 schreef TimKuik het volgende:
HURR DURR WIJ ZIJN CRYPTO ANARCHISTEN
oh nee, mijn geld is weg! WE GAAN ZE AANKLAGEN!
VIAquote:Op maandag 1 januari 2018 18:14 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.
Yea. VIA is een solid project.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:14 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.
Holden is op lange termijn wel beter, alleen niet met shitcoins zoals Verge. En al helemaal niet als je na die piek hebt gekocht. Maargoed, scheid het kaf van het koren tenminste weer een beetje.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
Was toch behoorlijk wat tijd nog om verge alsnog te verkopen de afgelopen dagen zou je denken.
Sommigen blijven holden no matter what.
twitter:LoordrAider twitterde op maandag 01-01-2018 om 09:44:30$XVG what you guys waiting for #WraithProtocol ? It has been out already since 2014. Same code as $shadowcash . The… https://t.co/vRVAyfLFFc reageer retweet
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:42 schreef Xrenity het volgende:
Toch bij dat ik, oa nav Nattekat, XVG heb verkocht.
Thanks kat
quote:
Omdat ze deadlines missen?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Falen, crashen, oplichten, mislukken, liegen, manipuleren.
Omdat hun code copypaste is en de developer incapabel isquote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ze deadlines missen?
Je hoeft je geld er niet in te steken hoor. Tevens denkt iedereen die nu in Verge stapt meteen een lambo voor de deur te hebben.
Long term hold. Tevens is de gigantische stijging in prijs voor mij een mooie bonus. Maar houdt sowieso tot juni 2018 vast. Crash of geen crash #hold
Nattekut denkt dat de cryptomarkt hetzelfde werkt als een pizza bestellen bij Domino's. Bestellen, betalen en binnen 15 minuten succes.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je hoeft je geld er niet in te steken hoor. Tevens denkt iedereen die nu in Verge stapt meteen een lambo voor de deur te hebben.
Long term hold. Tevens is de gigantische stijging in prijs voor mij een mooie bonus. Maar houdt sowieso tot juni 2018 vast. Crash of geen crash #hold
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]slachtoffer van Verge
Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun investeringen.
Ik hold mijn 250.000 stuks nog sowieso. Daar kan geen Nattekat wat aan doen
dus dat 1 van hun developers adviseur bij tokenpay is is geen positief bericht voor tokenpay?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Falen, crashen, oplichten, mislukken, liegen, manipuleren.
Over Tokenpay kwamen toch ook behoorlijk slechte dingen naar buiten?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dus dat 1 van hun developers adviseur bij tokenpay is is geen positief bericht voor tokenpay?
jaquote:Op maandag 1 januari 2018 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over Tokenpay kwamen toch ook behoorlijk slechte dingen naar buiten?
Dit dus. Neem eens een kijkje op de github van Verge en je weet genoeg.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:07 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Omdat hun code copypaste is en de developer incapabel is
Hoezo zou je een longterm hold doen op iets wat juist longterm geen enkele reden tot juichen heeft.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sowieso Verge is geeneens een bedrijfquote:Op maandag 1 januari 2018 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een dorpsidioten
als je tegen een verge een rechtszaak gaat beginnen kan je tegen 95procent van de rest van de cryptocoins ook een rechtszaak beginnen het is allemaal van het zelfde
verge is wel een leuke munt
het schommelt tussen de 10 en 20cent en daar kan je dus als daytraider gewoon geld mee verdienen
Juist de long term hold is het meest kansloze wat je kan doen. Hodl is voor veelbelovende projecten, niet voor pump 'n dump coins. En dat is een les die ik graag aan mezelf van 4 jaar geleden had uitgelegd.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
alles is mogelijk.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is om met een investering van 500-1000 euro uiteindelijk de 20k aan te kunnen tikken tegen de zomer, zonder al te veel risico te nemen?
Om dat bedrag in een maand of 6 te halen met een kleine inleg, moet je toch wel in risicovolle coins gaan investeren denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is om met een investering van 500-1000 euro uiteindelijk de 20k aan te kunnen tikken tegen de zomer, zonder al te veel risico te nemen?
Alleen met risicovolle coins en dan moet de markt nog meewerken.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
met passief beleggen en maar hopen dat jouw ene munt die klap gaat maken acht ik die kans op 10 procent of je moet echt dom geluk hebbenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist de long term hold is het meest kansloze wat je kan doen. Hodl is voor veelbelovende projecten, niet voor pump 'n dump coins. En dat is een les die ik graag aan mezelf van 4 jaar geleden had uitgelegd.
Doe lekker wat je niet laten kan, blijf lekker in je bubbel, maar ga niet zeuren als ik je keihard ga uitlachen als het eenmaal dood is
Snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Is toch ook een volstrekt idiote vraag? Of ben ik nou de enige die dat denkt?
Als je 2000% rendement wilt halen moet je heel veel risico nemen, anders zou iedereen en zijn oma dat wel doen.
Niks mis met een beetje leedvermaak omdat mensen die me voor van alles uit maken (minder positieve termen) keihard de realiteit in hun gezicht gesmeten krijgen: dat ik gelijk heb gekregen.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]kansloos figuur ben je ook.
Ik zal er geen minuut minder om slapen mocht Verge hard crashen. Waarom? Ik ben niet afhankelijk van het held in crypto + reizen doe ik toch wel. Het is een leuk extraatje.
Dus ga jij maar fijn lachen als het crasht. Ik kan enkel minder winst maken, geen verlies.
Domme vraag van mij inderdaad. Ik denk dat ik te veel in een droomwereld ben beland omdat ik zo veel mensen zie die hun inleg verhonderdvoudigen doordat een aantal munten naar de maan gaan. Kan beter rustig aan doen en goed nadenken.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:31 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal.
Je kan het beter wat langzamer opbouwen en doordachte keuzes maken.
Is mij nog niet gelukt met 6x zo veel tijd en een bubbel.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik heb gisteren wat MOD gekocht, maar de koers is een beetje saai rond die buy order aan het voortkabbelen. Hopelijk is er op termijn wel wat vuurwerk.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je levertermijnvisie is. Mijn inleg in MOD was zaterdag meer dan verdubbeld, maar er gaat voorlopig echt geen cent uit.
Het enige advies wat ik je mee wil geven is, "beleg" alleen geld wat je kan missen. En beschouw het ook als verloren totdat je het weer terug op je bankrekening hebt.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:34 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Domme vraag van mij inderdaad. Ik denk dat ik te veel in een droomwereld ben beland omdat ik zo veel mensen zie die hun inleg verhonderdvoudigen doordat een aantal munten naar de maan gaan. Kan beter rustig aan doen en goed nadenken.
Gast, je adviseerde mensen de coin te dumpen toen ie zo ongeveer gehalveerd was in een dag. Vervolgens ging ie de dagen er na weer behoorlijk omhoog.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje leedvermaak omdat mensen die me voor van alles uit maken (minder positieve termen) keihard de realiteit in hun gezicht gesmeten krijgen: dat ik gelijk heb gekregen.
Doe even normaal en beargumenteer je keuzes als je zo graag je gelijk wil halen. Je gedraagt je alsof ik je kind en mislukt figuur noem.
Wat is zonder al te veel risico volgens jou?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:26 schreef iPancakeMix het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 1 januari 2018 19:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gast, je adviseerde mensen de coin te dumpen toen ie zo ongeveer gehalveerd was in een dag. Vervolgens ging ie de dagen er na weer behoorlijk omhoog.
Het was bijzonder slecht geweest om naar jou te luisteren en je zat er helemaal naast op dat moment.
Haha, zo dapper zou ik dan weer niet zijn.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mocht hij terugzakken naar 5 cent, dan is dat maar zo
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit jaSNEL DUMP DE COIN HIJ GAAT NAAR 0!!!!!
Ik luister enkel naar mezelf. En mocht ik het kwijtraken, heb ik dat aan mezelf te danken. Iedereen doet zijn eigen research. Onnodig om anderen op te dragen wat wel/niet te doen. Houd hem sowieso tot juni. Waarom? Omdat ik dat wil
En nu heb je het over die keren dat ik iedereen afraadde om te holden? Dat is anders dan zeggen dat er meteen verkocht moet worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gast, je adviseerde mensen de coin te dumpen toen ie zo ongeveer gehalveerd was in een dag. Vervolgens ging ie de dagen er na weer behoorlijk omhoog.
Het was bijzonder slecht geweest om naar jou te luisteren en je zat er helemaal naast op dat moment.
Is geen 100k meer. Inmiddels 25k omgezet in fiat+ andere coins. Portfolio is nu nog 60k waard.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:44 schreef vigen98 het volgende:
Alhoewel zo'n investering van 50 euro, die nu 100k is tjaMaikul eerlijk als ik jou was zou ik uitcashen en investeren in een ander munt though. Het blijft je eigen keuze natuurlijk maar ja
Wat maakt de rest niet bruikbaar?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef jelle12345 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd hier, maar kijk allemaal eens naar Request Network. Één van de weinige coins waarvan voor mij heel duidelijk is hoe deze gebruikt kan worden in de 'echte wereld'.
De prijs is gister trouwens gestegen van 0,30 naar 0,85, maar dat is nog maar het begin.
Wat is je belang hierbij? Ik vind het opvallend dat een user met 11 posts hier meerdere keren dezelfde coin komt pluggen.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef jelle12345 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd hier, maar kijk allemaal eens naar Request Network. Één van de weinige coins waarvan voor mij heel duidelijk is hoe deze gebruikt kan worden in de 'echte wereld'.
De prijs is gister trouwens gestegen van 0,30 naar 0,85, maar dat is nog maar het begin.
nee ik heb het over de keren dat je zei, de coin is dood, dump nu, het gaat terug naar 0.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu heb je het over die keren dat ik iedereen afraadde om te holden? Dat is anders dan zeggen dat er meteen verkocht moet worden.
Tot hoever kan REQ reizen , verwacht je?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef jelle12345 het volgende:
Vooral Nattekat heeft daar een erg groot handje van.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sowieso Verge is geeneens een bedrijfdus wie willen ze aanklagen en waarom.
Domme mensen die in crypto investeren die snel.rijk willen worden. Zie hier het resultaat.
Ik hold Verge al sinds januari 2017. Heb nog 40% van alle coins over sinds ik startte. Heb al wat geld in andere coins gestoken.
Een van de redenen om minder in dit topic te komen is de FUD die gecreerd wordt. Als ik naar anderen had geluisterd had ik nooit Verge moeten holden. Want shitcoin blabla. Dus gewoon je eigen koers varen.
400 miljoenmiljard natuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2018 19:53 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tot hoever kan REQ reizen , verwacht je?
Ik heb hier geen belang bij haha, maar ik vind het gewoon een fantastische coin en weet zeker dat die nog meer gaat stijgen. Dat wilde ik hier gewoon even melden zodat jullie je ook in kunnen lezen en wat van de winst mee kunnen pakkenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is je belang hierbij? Ik vind het opvallend dat een user met 11 posts hier meerdere keren dezelfde coin komt pluggen.
Bitcoin bijvoorbeeld heeft veel te hoge transactiekosten en het verzenden van de coins duurt veel te lang. Is maar een voorbeeldquote:
In het kort; wat is de gigantische toegevoegde waarde van REQ?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef jelle12345 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen belang bij haha, maar ik vind het gewoon een fantastische coin en weet zeker dat die nog meer gaat stijgen. Dat wilde ik hier gewoon even melden zodat jullie je ook in kunnen lezen en wat van de winst mee kunnen pakken
[..]
Bitcoin bijvoorbeeld heeft veel te hoge transactiekosten en het verzenden van de coins duurt veel te lang. Is maar een voorbeeld
Thanks zal het eens bekijken.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef jelle12345 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen belang bij haha, maar ik vind het gewoon een fantastische coin en weet zeker dat die nog meer gaat stijgen. Dat wilde ik hier gewoon even melden zodat jullie je ook in kunnen lezen en wat van de winst mee kunnen pakken
Er zijn inmiddels al heel veel alternatieven voor Bitcoinquote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef jelle12345 het volgende:
[..]
[..]
Bitcoin bijvoorbeeld heeft veel te hoge transactiekosten en het verzenden van de coins duurt veel te lang. Is maar een voorbeeld
Dat weet niemand natuurlijk. Maar ik zelf denk dat het einde nog niet in zicht is.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:53 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tot hoever kan REQ reizen , verwacht je?
Stel je zoiets in? Seintje bij -20% o.i.d.?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb REQ en heb er ook veel vertrouwen in.
Als ie nog wat dipt, koop ik er weer bij.
Je kunt je buyorder gewoon lager zetten dan de huidige koers.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Stel je zoiets in? Seintje bij -20% o.i.d.?
Wat doet het?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:55 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb REQ en heb er ook veel vertrouwen in.
Als ie nog wat dipt, koop ik er weer bij.
Noemen ze dat niet spiegelen in de psychologie?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Je gedraagt je alsof ik je kind en mislukt figuur noem.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Oké wtf waarom valt iedereen Nattekat aanDit is SC, dit is niet luister naar alles wat Nattekat zegt. Als jij beslist om dingen te doen dan doe jij dat ongeacht wat iemand heeft gezegd. Om Nattekat de schuld te geven is echt niet eerlijk. Ik ben het ook vaak oneens met hem maar alsnog ga ik hem niet de schuld geven van iets
Geen ideequote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet spiegelen in de psychologie?
iedereen shillt z'n eigen muntjes en bashed anderequote:Op maandag 1 januari 2018 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt hier lui die zeggen dat hij geen mod moet zijn, dat hij vals advies geeft blablabla.
niet? vandaar dat ik zoveel geld verlies met crypto's.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Oké wtf waarom valt iedereen Nattekat aanDit is SC, dit is niet luister naar alles wat Nattekat zegt.
Hoax, want je zit in het door mij afgebrande TokenPayquote:Op maandag 1 januari 2018 20:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
niet? vandaar dat ik zoveel geld verlies met crypto's.
Jij zegt dat iedereen dat doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt hier lui die zeggen dat hij geen mod moet zijn, dat hij vals advies geeft blablabla.
het is nog niet 100% zeker dat t een scam is. misschien wordt t wel de nieuwe moneroquote:Op maandag 1 januari 2018 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, want je zit in het door mij afgebrande TokenPay
Ik niet, ik hou gewoon de markt regelmatig in de gaten.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Stel je zoiets in? Seintje bij -20% o.i.d.?
Je kan het vast wel even in 2 zinnen zeggen.quote:
Wat een haat.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat mij betreft verdien je het om alles te verliezen als je op basis van de mening van een user hier gaat verkopen/inkopen.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan het vast wel even in 2 zinnen zeggen.
Nou vooruit, heb eens even de site aangeklikt en na 2 zinnen kwam ik er al achter dat het de zoveelste shitcoin is. Bedankt.quote:
Vanmiddag tijdens de dip ingestapt, had ik veel eerder moeten doenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef jelle12345 het volgende:
Het was ook een beetje overdreven van mij, maar het is gewoon niet verstandig naar mijn meningquote:
Je inzicht is verbluffend.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou vooruit, heb eens even de site aangeklikt en na 2 zinnen kwam ik er al achter dat het de zoveelste shitcoin is. Bedankt.
Maar wat voegt het dan toe? Want ik zie op de site audit & accounting staan met heel wat info, maar dit is per definitie een van de toepassing van een blockchain. Niet echt uniek dus.quote:
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar wat voegt het dan toe? Want ik zie op de site audit & accounting staan met heel wat info, maar dit is per definitie een van de toepassing van een blockchain. Niet echt uniek dus.
Juist.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit jaSNEL DUMP DE COIN HIJ GAAT NAAR 0!!!!!
Ik luister enkel naar mezelf. En mocht ik het kwijtraken, heb ik dat aan mezelf te danken. Iedereen doet zijn eigen research. Onnodig om anderen op te dragen wat wel/niet te doen. Houd hem sowieso tot juni. Waarom? Omdat ik dat wil
Daar staan louter algemeenheden in op dit gebied.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
Eikel.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat mij betreft verdien je het om alles te verliezen als je op basis van de mening van een user hier gaat verkopen/inkopen.
Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
whitepapers zijn onzin, ga mee met de hype, daar verdien je veel meer mee. Wat die munt technisch kan boeit op dit moment geen reet.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, in de whitepaper staat gewoon het double-entry accounting en triple entry accounting uitgelegd, maar dat is letterlijk wat elke blockchain doet. Voor de genoemde smart audits in de white paper geldt hetzelfde. Wat maakt REQ zo uniek?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks is hoor, maar ik vraag me af of je er wat meer over zou willen uitleggen.
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden we hiervan? https://steemit.com/crypt(...)us-vision-ico-review
Werkend product, altijd +1quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen. Als mensen er interesse in hebben dan kunnen ze zelf onderzoek doen. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.
Toch bedankt voor je reactieHopelijk stijgt ie lekker door!
Welke whitepaperquote:Op maandag 1 januari 2018 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen.
Ah ok, jammer.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik veel. Lul maar een eind raak
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.
Jep. Jij snapt hem.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Dat vooral he, daar zit 't 'm in. Geen goed logo = shitcoin.
tattoo op m'n arm met m'n private key.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef MGeraads het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor de hodl? Is een hardware wallet de moeite waard, en welke hebben jullie? Welke is beter; de trezor of de nano ledger? Thnks alvast
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Een inhoudelijke discussie lijkt me alleen maar goed.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
Ja, stel je voor, een vraag stellen op een forum. Hoe durft men.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
vrij normaal om dat te vragen lijkt me.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh, daar lees ik niks over. Is er een whitelist?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:57 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.
Mensen die geïrriteerd raken omdat er eindelijk eens doorgevraagd wordt op een “oh wat een geweldige coin” waarna het meest domme argument “lees de whitepaper” komt kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja zie de website.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, daar lees ik niks over. Is er een whitelist?
Ik kijk er dan keihard overheen, ik zie het niet staanquote:
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mensen die geïrriteerd raken omdat er eindelijk eens doorgevraagd wordt op een “oh wat een geweldige coin” waarna het meest domme argument “lees de whitepaper” komt kan ik niet serieus nemen.
Daarnaast vragen we je niet om een uitgebreide review maar simpelweg in 2 zinnen uitleggen wat het doet is zelfs voor jou goed te doen. Of ben je een luie shiller die niet wil werken voor zijn pump?
Bovenaan in de banner.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kijk er dan keihard overheen, ik zie het niet staan
Zie mijn editquote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Bovenaan in de banner.
https://nucleus.vision
Maar kom op, link anders even een filmpje of een whitepaper of een blog of IETS waar uitgelegd wordt wat REQ zo uniek maakt op het gebied van (smart) audit vergeleken met een andere blockchain?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.
Ah oké ik dacht dat je voor de ICO ook op de whitelist moest staan. Deze hou ik dan ook even in de gaten.quote:
Moet je voor de ICO nou ook op een whitelist staan? Pfffquote:Op maandag 1 januari 2018 21:05 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat je voor de ICO ook op de whitelist moest staan. Deze hou ik dan ook even in de gaten.
Klopte wel helaas![]()
Dus je kunt het niet uitleggen?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.
Ik heb er geen behoefte aan. Ik ben hier niet om coins te shillen zoals een andere user beweerd, dan had ik wel wat beter m'n best gedaan namelijk.quote:
wat mij wel opvalt: normaal gesproken bij de ICO websites als je op zo een referentie onder de ''Featured In'' section (media) op de link klikt dan kom je op een pagina bijvoorbeeld Business Insider of een ander mediakanaal en dan staat er iets over dat nieuwe product, maar bij deze kom je op een pagina terecht maar je leest verder niets over Nucleus Vision.quote:
Ja het wordt steeds gekker. Ik heb weleens zitten denken om zelf een ICO te beginnen. Beetje mooi verhaal in elkaar flansen, gelikte website erbij, een of ander stuk vapourware in elkaar hacken en je trekt zo tientallen miljoenen binnen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet je voor de ICO nou ook op een whitelist staan? Pfff
126.43%quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
Hoeveel gaat vechain het komende half jaar stijgen?
3xquote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
-miljoenmiljard, wist je dat niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
15.000 dollar volumequote:Op maandag 1 januari 2018 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/gcoin/#charts
get rich quick coin. miljoenen coins kopen voor bijna nix
149 miljard coinsquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vorige maand enkele honderden dollars volume, het is sterk aan t stijgen.
Ja thanks maar nty. Ik skipquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vorige maand enkele honderden dollars volume, het is sterk aan t stijgen.
Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hontquote:Op maandag 1 januari 2018 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
IEDEREEN VERKOPEN ALLES STAP NU UIT OF PAL UW VERLIES
Bedakt, lief een poot van de hont. JY heb toch een Beagle puppy die Ludo heet? Bezit hij ook dogecoin jahahajquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hont
nog nix. binnenkort eens wat doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
149 miljard coins
Hoeveel heb je er ingestoken?
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Meh.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018
Wat voor project zit er achter?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nog nix. binnenkort eens wat doen.
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verge slachtoffers? Whihaoehiahaoahaia heftig intens.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
durf t niet te zeggen. heb alleen naar de grafiek gekeken..
Hold my beer...quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaakt
Want?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Was ook raar dat hij dipte..quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Neeee joh ICX ook opeens in de plus. Aat een dag!
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
Alles op VENquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Was voor mij de reden om de eerste aankoop 2 dagen uit te stellenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
10 maar?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Maar?quote:
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.
Keer 4 is me te weinig.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Gewoon uitgeven in goudquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
10$ maar ?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Goh, voorspel je dat echtquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
Ja dan toch niet he, koop geen Universa. Geef me wel eventjes je adres dan rij ik wel paar keer langs met een nieuwe lambo met een Universa logo eropquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goh, voorspel je dat echt?
Per wanneer komt'ie online?
Lol wat. Of koop huizen en verhuur het. Dan heb je ook een vast inkomenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ga niet investeren in een bubbel.![]()
![]()
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.
Rivetz!quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overhedenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)
Waarom denk je dat ze KYC doen...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
quote:Know your customer (KYC) is the process of a business identifying and verifying the identity of its clients.[1] The term is used to refer to the bank and anti-money laundering regulations which governs these activities.
quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus.
Ieder jaar een andere kleur lambo?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
Ik denk voornamelijk dat ze het zelf voor hun eigen veiligheid doen. Je hebt exchanges als Bitgrail waar je jezelf niet hoeft te verifiëren en toch kan je traden/depositen/withdrawen. Er zit wel een limiet aan maar het kan dus wel.quote:
Alleen hebben ze daar in bepaalde gevallen geen keuze in, zie coinbasequote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
Haha zieke gok want heb er idd exact 10k in zitten. Doel is 50k halen, dan 10k eruit en verder gewoon hodlen/verspreidenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
BD heeft helemaal geen capaciteit en expertise in huis voor Crypto aangiftes, staat op een laag pitje om dat op te pakken. Idem met ICO’s en regulatie, hebben ze geen mankracht voor nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Coinbase ordered to report 14,355 users to the IRS
Wel in de US, maar toch.
De IRS bemoeit zich enorm met mensen, veel meer dan de fiscus. Al woon je in een ander land en ben je al jaren niet meer in Amerika geweest maar je bent wel gewoon Amerikaans dan moet je alsnog belasting betalenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Coinbase ordered to report 14,355 users to the IRS
Wel in de US, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |