sick, waarop gekocht?quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Heerlijk!quote:Op maandag 1 januari 2018 16:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.
ja je vraagprijs is te hoogquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Zeker! Helaas is dit wel een uitzondering. Andere ICO's van mij zitten soms nog rond de ICO-prijs.quote:
Ik heb geen rai wallet.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is enkel een wallet, dus dat zijn alleen je eigen transacties.
Open order betekent gewoon dat je een sell order hebt open staan. Reden dat die nog niet verkocht is, is omdat je vraagprijs waarschijnlijk te hoog is. Als je denkt dat de prijs iets omhoog gaat moet je niks doen en gewoon wachten dan wordt jouw order vanzelf wel verkochtquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en alleen maar omdat het vroeger disney shit was
waarom in godsnaamquote:Op maandag 1 januari 2018 16:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks dendert alles in elkaar, en stijgen de echte coins die echt ergens voor staan uit het as op richting maan.
De reden dat ik heel voorzichtig ben met al die onzincoins en hype. Als het klapt, wil je in iets sterks zitten.
Totdat ie jouw hold coin promoot.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
nu nog 1x per weekquote:Op maandag 1 januari 2018 16:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Totdat ie jouw hold coin promoot.
Doet hij elke doordeweekse dag een coin aanprijzen?
Had ik achteraf beter kunnen doen ja, maar ik had het in de begindagen van de hype op een laag pitje staanquote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
twitter:justinsuntron twitterde op maandag 01-01-2018 om 03:40:27Iran government blocked @telegram and @instagram in #Iran . With decentralized messaging and photo sharing applicat... https://t.co/7GsHZeZVNF reageer retweet
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
Stond inderdaad een mooie IP lijst online van Verge gebruikers.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |