Je kan je geld ook gewoon aan mij geven; gebeurt er nog wat nuttigs meequote:Op maandag 1 januari 2018 13:43 schreef betyar het volgende:
Zo, nog efkes 4000 XVG'tjes aangeschaft.
Stook er nog liever de kachel mee aan dan ook maar een euro aan jou te donerenquote:Op maandag 1 januari 2018 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan je geld ook gewoon aan mij geven; gebeurt er nog wat nuttigs mee
Vanwaar die haat/venijn?quote:Op maandag 1 januari 2018 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Stook er nog liever de kachel mee aan dan ook maar een euro aan jou te doneren
Omdat zijn posts hier me doen denken aan een of andere falende beveiligingsexpert op twitter........ Ook zo'n idioot.quote:
Sommige mensen zijn gewoon zuur. Die dien je hetzelfde te behandelen als trollenquote:
Omdat z'n posts kennelijk ook dezelfde woorden kunnen gebruiken als een van vele twitter-accounts, dan is het volkomen logisch om al je haat over hem heen te spuien.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat zijn posts hier me doen denken aan een of andere falende beveiligingsexpert op twitter........ Ook zo'n idioot.
Omdat hij zijn persoonlijke "haat" jegens wat muntjes neerploft als waarheid. Ik snap dat niet. Hij zegt te handelen vanuit een ideologie en niet vanuit winst, dat is natuurlijk kolder.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:05 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Omdat z'n posts kennelijk ook dezelfde woorden kunnen gebruiken als een van vele twitter-accounts, dan is het volkomen logisch om al je haat over hem heen te spuien.
Vanzelfsprekend.
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
Hij zegt te handelen vanuit een ideologie en niet vanuit winst, dat is natuurlijk kolder.
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Verge nu verkocht met winst, jammer want het leek mij wel een mooi product.
Wellicht in de toekomst weer instappen als ze professioneler worden en ze ooit nog gaan stijgen
Dit zijn geen panicsellers meer hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijgekocht, panicsellers heb ik graag.
Jawel hoor. Geduld none. Ik zie het wel over een half jaartje ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dit zijn geen panicsellers meer hoor
En alles wat niet op exchanges staat dan. :pquote:Op maandag 1 januari 2018 14:14 schreef Patroon het volgende:
Ik gebruik nu Coin stats als app om mijn trades bij te houden. Werkt nog fijner dan Delta aangezien het met API werkt en je dus niet handmatig alles in hoeft te voeren.
Boeit me niks, ik ben ook weleens te laat klaar met mijn werk en toch brengt het geld op.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:15 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.
Nu hebben ze na de deadline iets gereleased dat niet eens werkt
Je kan handmatig ICO's etc invullen.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
En alles wat niet op exchanges staat dan. :p
Bespaar je de moeite. Als ik nu één ding heb geleerd van o.a. Reddit is dat die Verge bagholders zo enorm blind zijn voor feiten, dat ze die coin nog de hemel in prijzen als de dev er met al het geld vandoor gaat.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:15 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Ze schreeuwen al weken dat de release nog in 2017 zou plaatsvinden.
Nu hebben ze na de deadline iets gereleased dat niet eens werkt
Hoezo zo snel? En wat ga je nu halen danquote:Op maandag 1 januari 2018 14:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
Al mijn REQ van de hand gedaan, zeer tevreden met de winst.
Pas wel op met al die coin apps op je telefoon. Zitten een hoop beveilingslekken in. Lijkt me niet handig ivm je e-mail en wanneer je exchanges checkt op je telefoon..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:14 schreef Patroon het volgende:
Ik gebruik nu Coin stats als app om mijn trades bij te houden. Werkt nog fijner dan Delta aangezien het met API werkt en je dus niet handmatig alles in hoeft te voeren.
Omdat ik mij totaal niet heb verdiept in REQ. Had gewoon gekocht na een tip hier en pakte goed uit. En andere ALTS waar ik dieper in zit leveren meer op. Van de week weer even zoeken naar wat veelbelovende coins of ICO's.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zo snel? En wat ga je nu halen dan
Alle ERC20 tokens gewoon op MEW of Ledgerquote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Heb mijn Ledger Nano S nog steeds niet binnen. En mijn HOLD DRGN shirt ook niet.
Binance vind ik wel de fijnste exchange met veel coins. Nadeel zijn de transactiekosten..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
jezus 70 euro cent al. 2 dagen geleden zat die op 25 cent ofzoquote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.quote:
Nou daar zat ik ook aan te twijfelen. 1 dollar (Daar zijn we nog niet) is wel een psychologische verkoopgrens voor velen, dus een klein dipje is te verwachten. Maar REQ is wel een hele sterke coin die misschien nog wel verder stijgt.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnen
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.comquote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.
Yep same.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.com
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.
Goed adivesquote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
Hangt er van af wat je levertermijnvisie is. Mijn inleg in MOD was zaterdag meer dan verdubbeld, maar er gaat voorlopig echt geen cent uit.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
buy en sell wallsquote:Op maandag 1 januari 2018 14:55 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ben nog vrij nieuw.. Wat kan ik hier precies zien?
Ja dat zegt dus echt niks over vasthouden of niet. Je hebt één whale nodig en die hele buy wall is weg.quote:
Of die wall is een whale.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja dat zegt dus echt niks over vasthouden of niet. Je hebt één whale nodig en die hele buy wall is weg.
Een stuk over Raiblocks en bitgrail waarvan ik achteraf niet tevreden over was. Ik ben niet overtuigd omdat er sprake is van een erg grillig 24-uurs volume dat geconcentreerd is op een kleine exchange waar geen fiatgeld in om lijkt te gaan. Als een Italiaanse exchange met euro's zou werken brengt dat een zekere financiële controle met zich mee.quote:
HODLquote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan?quote:Op maandag 1 januari 2018 15:20 schreef up7 het volgende:
Via Raiwallet zie ik dat er het afgelopen 24-uur maar 5 transacties zijn geweest van bij elkaar 10k ($190k).
Is Raiexchange gelieerd aan Raiblocks of hebben ze totaal niets met elkaar te maken?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef Plots het volgende:
[..]
9 januari, maar je kunt er wel al registreren, staat op hun Twitter.
http://raiwallet.com ik was al op zoek naar de block explorer. Stelt iets meer gerust.quote:Op maandag 1 januari 2018 15:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan?
https://raiblocks.net/acc(...)6z1wsgh8oagqs7bui9p1
Zoals je ziet zijn het er veel meer dan 5.
Morgen ben ik vrij en duik ik ook even in MOD. ICX heb ik ook sinds een paar dagen. Niet bijzonder veel, maar hoop er wel wat leuks mee te pakken.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:05 schreef kthxbye het volgende:
Heb wat MOD (thanks Nattekat! lage coinsupply, goede fundamentals, hypewaardig, ik heb er wel vertrouwen in) en ICX gekocht. Het lijkt erop dat Bitcoin nu toch echt gaat corrigeren, dus niet te veel gekocht. Alles lijkt overbought en het leek een beartrap wat Bitcoin deed.
Mijn inkoopfiat staat dus nog op de sidelines en ik kijk het nog even aan
Hypequote:Op maandag 1 januari 2018 16:05 schreef kthxbye het volgende:
Heb wat MOD (thanks Nattekat! lage coinsupply, goede fundamentals, hypewaardig, ik heb er wel vertrouwen in) en ICX gekocht. Het lijkt erop dat Bitcoin nu toch echt gaat corrigeren, dus niet te veel gekocht. Alles lijkt overbought en het leek een beartrap wat Bitcoin deed.
Straks dendert alles in elkaar, en stijgen de echte coins die echt ergens voor staan uit het as op richting maan.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Bull trap, bear flag! Ik bedoelde bear flag
te veel in btcquote:Op maandag 1 januari 2018 13:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Welke pak je? Juist afgelopen maand waren veel stijgers.
Kraken, werkt voor mij primaquote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de betrouwbaarste en snelste manier om uit te cashen? Zelf gebruik in anycoin maar benieuwd of er betere manieren zijn?
quote:Op maandag 1 januari 2018 15:59 schreef up7 het volgende:
[..]
http://raiwallet.com ik was al op zoek naar de block explorer. Stelt iets meer gerust.
Waar de prijs op dat moment het hoogste is. Meestal GDAX. Daar betaal je ook geen fee als je een order maakt.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Roces18 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de betrouwbaarste en snelste manier om uit te cashen? Zelf gebruik in anycoin maar benieuwd of er betere manieren zijn?
sick, waarop gekocht?quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Dragonchain bijna 2 dollar. Sprakeloos
Heerlijk!quote:Op maandag 1 januari 2018 16:37 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Absurd inderdaad. Gekocht voor 5 eurocent per DRGN.
ja je vraagprijs is te hoogquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Zeker! Helaas is dit wel een uitzondering. Andere ICO's van mij zitten soms nog rond de ICO-prijs.quote:
Ik heb geen rai wallet.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:26 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is enkel een wallet, dus dat zijn alleen je eigen transacties.
Open order betekent gewoon dat je een sell order hebt open staan. Reden dat die nog niet verkocht is, is omdat je vraagprijs waarschijnlijk te hoog is. Als je denkt dat de prijs iets omhoog gaat moet je niks doen en gewoon wachten dan wordt jouw order vanzelf wel verkochtquote:Op maandag 1 januari 2018 16:31 schreef Landgeld het volgende:
Hoe kan ik XVG verkopen op Bittrex? Heb een sell-order geplaats maar die blijft eigenlijk continue openstaan, onder "open order"? Doe ik iets verkeerd?
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
en alleen maar omdat het vroeger disney shit was
waarom in godsnaamquote:Op maandag 1 januari 2018 16:44 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Klopt gedeeltelijk. Er hebben zich al meer dan 200 projecten bij Dragonchain aangemeld voor een incubator en de eerste ICO gaat deze maand al van start. Er gaat wel een hoop gebeuren dus.
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks dendert alles in elkaar, en stijgen de echte coins die echt ergens voor staan uit het as op richting maan.
De reden dat ik heel voorzichtig ben met al die onzincoins en hype. Als het klapt, wil je in iets sterks zitten.
Totdat ie jouw hold coin promoot.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
nu nog 1x per weekquote:Op maandag 1 januari 2018 16:49 schreef spierbal het volgende:
[..]
Totdat ie jouw hold coin promoot.
Doet hij elke doordeweekse dag een coin aanprijzen?
Had ik achteraf beter kunnen doen ja, maar ik had het in de begindagen van de hype op een laag pitje staanquote:Op maandag 1 januari 2018 16:46 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Absoluut geen verkeerde strategie, maar ik denk dat de hypetrain nog wel even doordendert met al het dumb money wat er nu in stroomt. De aanwas van nieuwe users in dit topic incl. shitcoins is daar idd een goed voorbeeld van.
Maar, van die hype moet je ook (flink!) kunnen profiteren. Kopen, flippen, door naar de volgende.
En ver van Verge en al McAfees scamcoins vandaan blijven natuurlijk. Zoals ik al eerder zei, dat is gewoon een ordinaire pump en dump incl. manipulatie requests vanuit coindevs door McAfee met flinke betalingen geweest. Heel smerig.
twitter:justinsuntron twitterde op maandag 01-01-2018 om 03:40:27Iran government blocked @telegram and @instagram in #Iran . With decentralized messaging and photo sharing applicat... https://t.co/7GsHZeZVNF reageer retweet
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
Stond inderdaad een mooie IP lijst online van Verge gebruikers.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |