FUN ook lekker hoor, afgelopen nacht, heb ik er ook dik 35k van.quote:
Binance app refreshenquote:Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Typisch het volgende:
wat gaan jullie doen vanavond jongons?
Fappen op VEN, daarna de staatsloterij winnen, dan nog harder fappen, dik BTC kopen, alles.quote:Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Typisch het volgende:
wat gaan jullie doen vanavond jongons?
ik heb eerst een huisfeestje en ga daarna wat satoshi investeren in het verneuken van mijn hersencellen bij een feestjequote:Op zondag 31 december 2017 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Fappen op VEN, daarna de staatsloterij winnen, dan nog harder fappen, dik BTC kopen, alles.
Pep?quote:Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb eerst een huisfeestje en ga daarna wat satoshi investeren in het verneuken van mijn hersencellen bij een feestje
quote:Op zondag 31 december 2017 17:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee hebben een verjaardag van een vriend waar je verkleed moet komen.. ga als kerstman
FUN is echt bizar lekker idd, die HODL ik tot de moon.quote:Op zondag 31 december 2017 17:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
FUN ook lekker hoor, afgelopen nacht, heb ik er ook dik 35k van.had 70K eerder, maarja... moest VEN hebben, dus de helft ingeleverd.
heb je er veel in zitten?quote:Op zondag 31 december 2017 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
FUN is echt bizar lekker idd, die HODL ik tot de moon.
LISKquote:Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Schnitzels het volgende:
Is het al tijd voor een 2018 lijstje?
Dit jaar echt pas twee maanden bezig. Mijn winst coins:
- Verge (al verkocht, 1200%)
- Ripple (still HODL, 1000%)
- EnjinCoin (te vroeg verkocht, 400%)
- Voxels (75%, HODL)
- Burst (30%)
- Monero (te vroeg verkocht, 30%)
- Neo (15%)
Mindere coins
- Myriad, (-7,5 %)
- Electroneum (-25%)
Daarnaast nog een paar coins die ik pas 1 week tot 1 uur heb: Cannabiscoin, Syscoin, Funfair.
Electroneum hoop ik echt nog op een flinke stijging. Hiermee heb ik echt een rookie mistake gemaakt door het aantal satoshi verkeerd te tellen. Scheelt een factor tien. Dus daar heb ik meer van dan ik nu had bedoeld.![]()
Al met al, als ik nu alles zou verkopen kom ik op 4,5x mijn originele inleg uit. Dat is mooi.
als ie volgend jaar 80% gedaald is doe je dat waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 31 december 2017 17:25 schreef ColeJ het volgende:
Vanavond een printscreen maken van mijn Blockfolio en dan op 31-12-2018 weer een printscreen.
Na het afbetalen van mijn hypotheek
afgelopen middag waren mijn munten of stabiel of ligt aan t zakken. Ben benieuwd hoe de avond verder loopt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef Oscar. het volgende:
Je kan wel merken dat in China, Japan en Zuid Korea het al 12 uur is geweest. BTC schiet ineens omhoog
Nice. Wat was je inleg als ik vragen mag?quote:Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Schnitzels het volgende:
Is het al tijd voor een 2018 lijstje?
Dit jaar echt pas twee maanden bezig. Mijn winst coins:
- Verge (al verkocht, 1200%)
- Ripple (still HODL, 1000%)
- EnjinCoin (te vroeg verkocht, 400%)
- Voxels (75%, HODL)
- Burst (30%)
- Monero (te vroeg verkocht, 30%)
- Neo (15%)
Mindere coins
- Myriad, (-7,5 %)
- Electroneum (-25%)
Daarnaast nog een paar coins die ik pas 1 week tot 1 uur heb: Cannabiscoin, Syscoin, Funfair.
Electroneum hoop ik echt nog op een flinke stijging. Hiermee heb ik echt een rookie mistake gemaakt door het aantal satoshi verkeerd te tellen. Scheelt een factor tien. Dus daar heb ik meer van dan ik nu had bedoeld.![]()
Al met al, als ik nu alles zou verkopen kom ik op 4,5x mijn originele inleg uit. Dat is mooi.
Dan ook haha. Heb er al genoeg winst uit. Wat ik nu heb laat ik sowieso staan.quote:Op zondag 31 december 2017 17:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als ie volgend jaar 80% gedaald is doe je dat waarschijnlijk niet.
Jazeker, 400 euro. Onder het mom van, als ik het ooit verlies is het jammer maar geen ramp.quote:Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nice. Wat was je inleg als ik vragen mag?
Nette lijst. Mooie doelstelling, hopelijk haal ik dat ooit.quote:Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef ColeJ het volgende:
Lijstje voor 2018
Lisk: Gekocht op $3.80 HODL
Waves: Gekocht op $3.20 HODL
Ripple: Gekocht op $0.80 HODL
NEO: Gekocht op $30 HODL
Verge: Gekocht op $0.05 Al een deel verkocht, rest volgt
Ethereum: Gekocht op $280 HODL
Stellar Lumen: Gekocht op $0.08 HODL
Iota: Gekocht op $0.70 Al een deel verkocht, rest HODL
Vechain: Gekocht op $1.80 HODL
Doel portfolio in 2018: > $50.000
Zolang het profit isquote:Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Ripple kopen en denken dat is een leuk stabiele coin voor lange termijn. Niet zo spannend maar degelijk. 2 maanden later x10.
Wat is je theorie voor een januari crashquote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zolang het profit is
Probeer de hype op de top te verkopen, want als de januaricrash szometeen komt, zal ripple een leider en een lijder zijn in die crash, voorspel ik.
Ik mis MOD. Koop in de dip nu het nog kan! Één van de weinige coins buiten de top 100 met een werkend product.quote:Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef ColeJ het volgende:
Lijstje voor 2018
Lisk: Gekocht op $3.80 HODL
Waves: Gekocht op $3.20 HODL
Ripple: Gekocht op $0.80 HODL
NEO: Gekocht op $30 HODL
Verge: Gekocht op $0.05 Al een deel verkocht, rest volgt
Ethereum: Gekocht op $280 HODL
Stellar Lumen: Gekocht op $0.08 HODL
Iota: Gekocht op $0.70 Al een deel verkocht, rest HODL
Vechain: Gekocht op $1.80 HODL
NAGA: Meegedaan aan ICO $1.50 HODL
Doel portfolio in 2018: > $50.000
quote:Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Wat is je theorie voor een januari crash?
Hou je ripple? Heb nog 25% van wat ik had...gaat nu wel hard naar beneden.. of gaan alle alts nu down omdat btc opleeft?quote:Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Ripple kopen en denken dat is een leuk stabiele coin voor lange termijn. Niet zo spannend maar degelijk. 2 maanden later x10.
Terechte FUD.quote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze FUD verspreid ik graag toch...
mooi man. Ben ook met 4oo begonnen.quote:Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Jazeker, 400 euro. Onder het mom van, als ik het ooit verlies is het jammer maar geen ramp.
Hopelijk kan ik de stijging volgend jaar vasthouden. Veel 'verlies' geleden door het te vroeg of te laat verkopen. Maar een paar coins die gewoon naar beneden gingen. Al zal dat nog wel veranderen.
[..]
Nette lijst. Mooie doelstelling, hopelijk haal ik dat ooit.
Had ik maar zo veel geldquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Repeating het volgende:
Ik ga ook even meedoen. Hopelijk vind ik het topic dan nog terug.
Begonnen april 2017: 30k
Duidelijk haha, deze had ik nog niet gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dit soort plaatjesquote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank aan ome duoquote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ik maar zo veel geld
Was ik nu miljonair geweest.
Goed bezig geweest wel
Ik postte m gister ergens , 2 topics terug.quote:Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Duidelijk haha, deze had ik nog niet gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dit soort plaatjes
net als deze?quote:Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SELL ALL THE COINSquote:Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Duidelijk haha, deze had ik nog niet gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dit soort plaatjes
Het is monetisatie van een nieuwe asset, in dit geval cryptovaluta. Dus dat kun je niet vergelijken met een aandeel, maar iets waarin nog grote sommen geld aan toegekend moeten worden.quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef Nikmans het volgende:
Lekker die stijgende marketcap, vraag me af hoelang dit normaal aanhoudt?
Ken het nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.quote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.quote:Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me net op Binance geregistreerd. Nu wil ik wat BTC van Bittrex daarheen sturen, maar kan ik ergens zien hoe lang dat gaat duren dan?
Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 31 december 2017 19:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.quote:Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.
Ook wat FUN gekocht, klein bedragje, aardig risicovolle coin, maar die usercase is erg goed.quote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor dat FUN, max in feb?
Ik zeg toch wel een 0,70 hoor he... usd
FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halenquote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor dat FUN, max in feb?
Ik zeg toch wel een 0,70 hoor he... usd
zit ik nu al een half jaar op te wachten....quote:Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halenzou mooi zijn
Als je ze niet zou hebben, zou je nu dan kopen?quote:Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijvenquote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
scheelt weer $50 transactiekosten.quote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
+712%quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
FUD is groot.quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
Veeeechaaaaaainnnnnn motherfucker yeah!quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
BTC koers, Dollar koers is wat stabieler.quote:Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan doel ik op Mei
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
eerst omzetten naar een andere coin?quote:Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
pfff binance vraag 80 FUN voor withdrawal :S
Wetpussy voelt zich net een Mcafee hier. Persoonlijk geneuzel zeg. Dat anderen dat blind volgen......... Iets met rattenvanger en een fluitje....quote:Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds troep. Geen echte cryptocoin, moet dood!
quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenquote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik krijg wel een beetje FOMO gevoel nu met raiblocks
Nooit van m'n leven.quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
19 nuquote:Op zondag 31 december 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenmij niet gezien.
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.quote:Op zondag 31 december 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven.
Ga geen banken steunen met echte crypto.
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.quote:Op zondag 31 december 2017 20:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.
Jouw principe die je opdringt aan anderen, netjes hoorquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.
En XRP is een principekwestie.
quote:Op zondag 31 december 2017 20:17 schreef SugeLucky het volgende:
Als je juist niet doet wat nattekat zegt, verdien je het meest
quote:Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
Fijne cryptojaar iedereen, hoop dat iedereen miljonair wordt.
2017 was een nieuwe auto. 2018 hopelijk een nieuw huis.quote:Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
Fijne cryptojaar iedereen, hoop dat iedereen miljonair wordt.
Tl;dr?quote:Op zondag 31 december 2017 20:51 schreef BadVlad het volgende:
Dit is trouwens de ICO waar ik gisteren ben ingestapt: https://rentberry.cryptonomos.com/
[ afbeelding ]
"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."quote:
Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezenquote:Op zondag 31 december 2017 20:54 schreef BadVlad het volgende:
[..]
"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."
heb je veel REQ? Ik ging ervanuit dat het een long-term was voordat we op deze prijs zaten. Dus ik had er nog niet zoveel in zittenquote:
Hehe. Naar mij idee lossen ze echt een probleem op en hebben ze al een werkend product met meer dan 120K gebruikers.quote:Op zondag 31 december 2017 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezen
ik had ze gekocht op 399 sat. Op 700 verkocht tijdens de schommelingen. Toen schoot ie in de aaf idd door. Terug gekocht op 850 en nu blijf ik hem Holden.quote:Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.
Dit worden de goede voornemens van Kraken in 2018, persoonlijk zie ik BTC eerder naar de 50k gaan dan dat die servers eens een keer gaan werken.quote:
Dat is de enige echte vraag.quote:Op zondag 31 december 2017 21:31 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen nog steeds Kraken.
JUIST NIETquote:Op zondag 31 december 2017 22:12 schreef Roces18 het volgende:
verwacht wel een flinke cryptomarkt dip 1e week van het nieuwe jaar
Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.quote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
vandaag 50k winst gemaakt met ADA, had op $0.44 ingekocht en op $0.74 verkocht.
Goed begin van het nieuwe jaar!
Jezusquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
Had er ongeveer 90k in gestopt.quote:Op zondag 31 december 2017 22:29 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.
Ik vind mijn 3k inleg al hoog en blij als die een paar honderd euro hoger is
Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?quote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
quote:Actief vermogensbeheer bij bitcoinhandel
Een bijzondere situatie kan zich nog voordoen wanneer iemand zeer actief handelt in bitcoins. In een dergelijke situatie kan de Belastingdienst het standpunt innemen dat de handel het normale, actieve vermogensbeheer te buiten gaat. Consequentie hiervan zou zijn dat de bitcoins niet in box 3 worden belast, maar dat de winsten die met de handel worden behaald wel belastbaar zijn in box 1 (met progressieve tarieven oplopend tot 52%). Doorgaans is dit fiscaal minder aantrekkelijk.
Wanneer sprake is van normaal vermogensbeheer en wanneer er arbeid wordt verricht dat normaal, actief vermogensbeheer te buiten gaat, is in hoge mate een casuïstisch vraagstuk. Met andere woorden, de feiten en omstandigheden van een concrete casus zijn van groot belang.
Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.quote:Op zondag 31 december 2017 22:46 schreef up7 het volgende:
Hebben hier sommigen al nagedacht over de peildatum van 1 januari die gehanteerd wordt door de Belastingdienst? Aangezien de handel ook op 1 januari doorgaat is het tijdstip waarop je de economische waarde bepaalt van belang geworden. Zou nog best veel kunnen schelen.
Btw nog een reden om te Hodlen en niet intensief te (day)traden. Iets om in het achterhoofd te houden.
[..]
niet vandaag gekocht maar wel verkochtquote:Op zondag 31 december 2017 22:45 schreef daankes het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?
Verder zijn dit wel de leuke momenten van Crypto traden
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.quote:Op zondag 31 december 2017 22:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..quote:Van normaal vermogensbeheer is bij arbeid door de belastingplichtige geen sprake als die arbeid naar aard en omvang onmiskenbaar als doel heeft daarmee een hoger rendement te behalen dan het rendement bij normaal vermogensbeheer. Jammer genoeg is moeilijk te zeggen wanneer de arbeid normaal is voor het vermogensbeheer en welke activiteiten het zijn die ervoor zorgen dat de grenzen van ‘normaal vermogensbeheer’ worden overschreden.
https://www.accountant.nl(...)nsbeheer-wat-is-dat/
Hmm, daar heb je een punt. Interessant inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.
[..]
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..
ONZINquote:Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.
[..]
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..
Why? Die gaat alleen maar meer stijgen in 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef vigen98 het volgende:
RaiBlock pleaseKan je alsjeblieft crashen?
Ja maar ik wil daar niet in 24/7 in blijvenquote:Op maandag 1 januari 2018 00:39 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Why? Die gaat alleen maar meer stijgen in 2018
Toch maar proberen mee te liften in de hype?twitter:cryptobluwhale twitterde op maandag 01-01-2018 om 00:28:27@justinvendetta is on fire! We have more tests being cooked up, and this is very indicative of a final test for Wra… https://t.co/cpH669Vxxz reageer retweet
Die sukkel heeft WEER een deadline gemistquote:Op maandag 1 januari 2018 00:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Toch maar proberen mee te liften in de hype?twitter:cryptobluwhale twitterde op maandag 01-01-2018 om 00:28:27@justinvendetta is on fire! We have more tests being cooked up, and this is very indicative of a final test for Wra… https://t.co/cpH669Vxxz reageer retweet
50% van m'n portfolio, echter heb ik slechts 200 euro geinvesteerd omdat ik nog maar 1 week met crypto bezig ben en klein wil beginnen.quote:Op zondag 31 december 2017 21:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb je veel REQ? Ik ging ervanuit dat het een long-term was voordat we op deze prijs zaten. Dus ik had er nog niet zoveel in zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ga voor een REQ masternode danquote:Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
50% van m'n portfolio, echter heb ik slechts 200 euro geinvesteerd omdat ik nog maar 1 week met crypto bezig ben en klein wil beginnen.
Iets met tijdzones.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die sukkel heeft WEER een deadline gemist
Mijn voornemen ingelost; nog meer Verge haten dat is
Zojuist 2000 XVG aangekocht. Morgen zien we verderquote:Op maandag 1 januari 2018 00:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik nog in Vergequote:Op maandag 1 januari 2018 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Fuck it, ingestapt in XRBHier ga ik denk ik spijt van krijgen
Ik zie wel, als ik een 10% winst kan pakken op XRB stap ik eruit want die shit is dodgy as fuckquote:Op maandag 1 januari 2018 00:51 schreef Landgeld het volgende:
ingestapt in XRB Hier ga ik denk ik spijt va
the hype is realquote:Op maandag 1 januari 2018 01:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan wel paar k bijverdienen aan de Verge Wraith hype
300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertjequote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:
Ben maar uit XRB gestaptVind die 300 dollar winst voor paar minuten wel goed. Ik koop morgen wel tijdens de dip
Nee inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:09 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertje
Gelukkig nieuwjaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
Happy New Year!
May all you bitches be riches!
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.![]()
Iedereen klaar voor het WAVES-jaar?
Ik heb meerderheid van mijn Waves verkocht maar uit eerbetoon voor Waves zal ik altijd minimaal 1 Waves bezittenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Mijn portfolio bestaat nog steeds 50% uit Waves.
En je bent in de prijzen gevallenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Nattekat het volgende:
Er is stiekem op de valreep nog een testnet release van Ethereum geweest
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:41 schreef Zith het volgende:
[..]
En je bent in de prijzen gevallen![]()
POL / POL-verkiezingen de uitslag
Omdat het niet ongewoon is om winst te maken die een stuk hoger dan de fee is die betaalt moet worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:52 schreef SOG het volgende:
Hoe kan al deze shit moonen als iedereen 10 procent fee (of nadeliger koopt ivm hogere koers vergeleken met de Exchanges) moet dokken via Coinbase en bitonic etc en het bijna onmogelijk is om een account op een Exchange te vullen met je bankrekening.
Gdax lukt al weken niet om te verifiëren.
Gaat echt helemaal nergens over. 12 dollar voelde al fomo en nu 22 dollar...Jezus.quote:
Lekker verdiendquote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:
Ben maar uit XRB gestaptVind die 300 dollar winst voor paar minuten wel goed. Ik koop morgen wel tijdens de dip
Belastingtechnische reden om dat op 1 januari te doen?quote:Op maandag 1 januari 2018 08:19 schreef totalvamp het volgende:
vandaag maar even 50k winst uit laten keren
Niks met de belastingdienst te maken in NLquote:Op maandag 1 januari 2018 08:21 schreef jevl het volgende:
[..]
Belastingtechnische reden om dat op 1 januari te doen?
Release the dragonssssssquote:Op maandag 1 januari 2018 04:06 schreef Nikmans het volgende:
Wie had het hier nu laatst over DRGN? Wat een mooie coin is dat
Leuk begin van het nieuwe jaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 08:19 schreef totalvamp het volgende:
vandaag maar even 50k winst uit laten keren
ik verkoop ze dan ook gelijk weer als ze op een grotere exchange komen, waardoor ze 3x gaanquote:Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Raiblocks is echt raar. Volume van niks en toch zo hoog. Iedereen HODL blijkbaar?
Mensen vertrouwen die exchanges niet zo en willen hun XRB daar dus zo kort mogelijk stallen.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Raiblocks is echt raar. Volume van niks en toch zo hoog. Iedereen HODL blijkbaar?
Wat een huiliequote:Op maandag 1 januari 2018 10:27 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
https://mobile.twitter.com/VergeClaim
Die gaat goedquote:Op maandag 1 januari 2018 04:06 schreef Nikmans het volgende:
Wie had het hier nu laatst over DRGN? Wat een mooie coin is dat
die troep wordt toch nog gewoon verhandeld?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:27 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Status iets voor de lange termijn denk je?quote:Op maandag 1 januari 2018 07:33 schreef Maikuuul het volgende:
Status gaat ook lekker zeg. Is x11 gegaan sinds mijn aankoop
Een mooi 2018 iedereen
Een goed voornemen is minder actief in dit topic zijn. Geeft een hoop rust in je hoofd
https://twitter.com/ZekeOsbornequote:Op maandag 1 januari 2018 10:27 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Ja stemmers mogen nagaan hoe gemakkelijk ze door FUD te beïnvloeden zijn. 🐍quote:Op woensdag 22 november 2017 12:50 schreef Zith het volgende:
Poll: Gaat Bitfinex in 2017 nog B O E M?
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zijn wel andere manieren om BTC / ETH te kopen?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bitstamp down?
Verdomme zeg. Ik wil btc kopen.
Kraken is ook bagger. Wat gebruiken jullie tegenwoordig?
Bitonic kan wel, daar komen er elke 10 minuten ofzo wel bij. Maar ik heb het liefst een fatsoenlijke rate. Bitonic koopt ze ook gewoon in bij Bitstamp volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:30 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zijn wel andere manieren om BTC / ETH te kopen?
Bitonic?
Bitstamp werkt hier prima, en kraken is gewoon krakenquote:Op maandag 1 januari 2018 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bitstamp down?
Verdomme zeg. Ik wil btc kopen.
Kraken is ook bagger. Wat gebruiken jullie tegenwoordig?
Truequote:Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitonic kan wel, daar komen er elke 10 minuten ofzo wel bij. Maar ik heb het liefst een fatsoenlijke rate. Bitonic koopt ze ook gewoon in bij Bitstamp volgens mij.
Wat is een fatsoenlijke rate? Die fee heb je er zo weer uit als je het goed doet. It's all in the game.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bitonic kan wel, daar komen er elke 10 minuten ofzo wel bij. Maar ik heb het liefst een fatsoenlijke rate. Bitonic koopt ze ook gewoon in bij Bitstamp volgens mij.
Jezusquote:Op maandag 1 januari 2018 10:27 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
Bitstamp is weer online zie ik. Ze waren net even down.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef jevl het volgende:
[..]
Bitstamp werkt hier prima, en kraken is gewoon kraken
Daar heb je gelijk in, maar het is gewoon zonde van je geld. Waarom die paar procent aan Bitonic geven als het niet nodig is?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Wat is een fatsoenlijke rate? Die fee heb je er zo weer uit als je het goed doet. It's all in the game.
tron tipte ik gisteren ook al inderdaad. Voor mij long term..quote:Op maandag 1 januari 2018 10:57 schreef trippleh het volgende:
[..]
Status iets voor de lange termijn denk je?
Tron en Stellar gaat ook goed
XRPquote:Op maandag 1 januari 2018 11:45 schreef Landgeld het volgende:
Lijstjes 2018Hiermee ga ik 2018 in:
XRP
ADA
ETH
XLM
ICX
VEN
IOTA
LTC
XRB
ETN
REQ
Waves
TRX
Gewoon vanwege het feit dat het makkelijk is en ze iedereen de mogelijkheid bieden om de crypto wereld te betreden. Maar tuurlijk, als het goedkoper kan, gewoon doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is gewoon zonde van je geld. Waarom die paar procent aan Bitonic geven als het niet nodig is?
1,4mln volume op blackmoon. Houdt niet overquote:Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb in 2017 trouwens nog een flinke bult Blackmoon in mijn portfolio gestopt. ICO prijs was $1 en daar staat die op Kucoin al een hele tijd flink onder. Wel veelbelovend voor de lange termijn. En weer langzaam stijgende. Daarnaast verricht Dragonchain momenteel wonderen die ik had voorzien, maar niet zo snel al. Ben benieuwd of de huidige prijs blijft staan/verder stijgt.
Het staat nog niet op normale exchanges. Mijn hoop is dat dit nog gaat gebeuren. En dat ze de benodigde licenties krijgen in Europa en Amerika. Het is altijd een gok.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:57 schreef Skv het volgende:
[..]
1,4mln volume op blackmoon. Houdt niet over
maar ze zijn al wel een jaar live zo te zien?quote:Op maandag 1 januari 2018 11:58 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Het staat nog niet op normale exchanges. Mijn hoop is dat dit nog gaat gebeuren. En dat ze de benodigde licenties krijgen in Europa en Amerika. Het is altijd een gok.
Zeg ff dat ze MOD moeten kopenquote:Op maandag 1 januari 2018 12:00 schreef UtopiaVolger het volgende:
MyWish heb ik trouwens 2x zoveel ingeslagen als Blackmoon. Was ik alweer vergeten.
Wat is dit in ene keer...quote:Op maandag 1 januari 2018 12:03 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)veelbelovend-in-2018
Hypocriete lui.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:03 schreef pvdplanet het volgende:
Gestopt met lezen bij Verge.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:03 schreef pvdplanet het volgende:
Wat is je doel?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil voor mijn ouders ook een kleine portfeille aanleggen voor 2018, klein accountje. Aangezien zij het niet snappen moet ik het even opstarten etc. 500 euro erin en alleen wat leuke coins. Wat raden jullie in zo'n geval aan?
In totaliteit of per coinquote:Op maandag 1 januari 2018 12:14 schreef pvdplanet het volgende:
Crypto gaat dit jaar zeker met een factor 10 groeien
Bitcoin danquote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef Landgeld het volgende:
[..]
fun - dat ze kunnen volgen wat de coins doen.
Koop goffderdomme allemaal MOD okey je hebt dit van mij gehoord thank me laterquote:
Maar meer , op welk platform kan ik dit het handigst doen?quote:
ze snappen het niet? nou dan gaat ze toch eens ff lezen. we moesten allemaal ergens beginnenquote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil voor mijn ouders ook een kleine portfeille aanleggen voor 2018, klein accountje. Aangezien zij het niet snappen moet ik het even opstarten etc. 500 euro erin en alleen wat leuke coins. Wat raden jullie in zo'n geval aan?
Ik ben benieuwd wat dit met de prijs doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef daankes het volgende:
https://twitter.com/vergecurrency
Wraith is officieel gereleased.
Werkt alleen geen voor geen meterquote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef daankes het volgende:
Dat was ook niet de officiële release. Al weett ik 0,0 van coding en heb ik geen idee of dit serieuze problemen zijn of niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:20 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Werkt alleen geen voor geen meter
https://github.com/vergecurrency/VERGE/issues/181
Lekker in een offline wallet stouwen en ze een link naar coinmarketcap geven ?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:20 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar meer , op welk platform kan ik dit het handigst doen?
Binance bijvoorbeeldGewoon met hun gegevens registreren?
Geen idee...? Op coinmarketcap sinds oktober. ICO was niet zo lang geleden.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:00 schreef Skv het volgende:
[..]
maar ze zijn al wel een jaar live zo te zien?
Te laat en het brengt helemaal niks speciaalsquote:Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef daankes het volgende:
Versie 4.0 is de officiële release maar het is gewoon niet goed getest.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:22 schreef daankes het volgende:
[..]
Dat was ook niet de officiële release. Al weett ik 0,0 van coding en heb ik geen idee of dit serieuze problemen zijn of niet.
Verder lijkt de prijs nu voorlopig gewoon te zakken. Release was eigenlijk gewoon wat te laat.
Ik kan het kopen voor je op Litebit, max 500K geloof ik.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
nu litebit geen registraties aanneemt, waar kan ik nog terecht om het nieuwe jaar met wat crypto te starten ?
500k maar ik 5 miljoenquote:Op maandag 1 januari 2018 12:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik kan het kopen voor je op Litebit, max 500K geloof ik.
top, wat is je rekeningnr. ? dan maak ik het zo ff over.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik kan het kopen voor je op Litebit, max 500K geloof ik.
je kan wel een van mijn accounts kopen van de velen die ik hebquote:Op maandag 1 januari 2018 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
top, wat is je rekeningnr. ? dan maak ik het zo ff over.
https://www.reddit.com/r/(...)0000_sensors_set_up/quote:Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
het is wel echt een skill hoe ik 'al een maand' geen vooruitgang boek in deze marktConstant de verkeerde
Wetpussy gevolgd zeker?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
het is wel echt een skill hoe ik 'al een maand' geen vooruitgang boek in deze marktConstant de verkeerde
Misschien helpt dit je een beetje in 2018: https://docs.google.com/s(...)vHvEmDJmeWY/htmlviewquote:Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
Voor minder dan x10 doen we het niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)0000_sensors_set_up/
Aanrader
Staat nu net aan in de top 200, daar hoort ie net zo min thuis als Verge in de top 20. Als er een beetje aandacht voor komt is nog een verdubbeling niet ondenkbaar. Je koopt in een dip, dus dat scheelt ook.
Jij bent snel tevreden.quote:Op maandag 1 januari 2018 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor minder dan x10 doen we het niet.
Mijn hele portfolio x15 svpquote:Op maandag 1 januari 2018 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent snel tevreden.
Minimaal x15 vanaf nu.
All mijn modum nu verkochtquote:
Welke pak je? Juist afgelopen maand waren veel stijgers.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |