abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176196788

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Lambo of Rekt
pi_176196831
VEN _O_
FUN _O_
VRM _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176196860
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VEN _O_
FUN _O_
VRM _O_
FUN ook lekker hoor, afgelopen nacht, heb ik er ook dik 35k van. :9 had 70K eerder, maarja... moest VEN hebben, dus de helft ingeleverd.
Lambo of Rekt
pi_176196908
@Typisch 575 sat per stuk.
Staat nu op 1070 sat
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176196919
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Patroon het volgende:
@Typisch 575 sat per stuk.
zeg dat dan
pi_176196926
wat gaan jullie doen vanavond jongons?
pi_176196947
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

zeg dat dan
Delta geeft eerst dollar aan. Dus moest de klikken naar btc :P
pi_176196999
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Typisch het volgende:
Binance app refreshen :P

Nee hebben een verjaardag van een vriend waar je verkleed moet komen.. ga als kerstman :')
pi_176197022
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2017 17:14 schreef Typisch het volgende:
Fappen op VEN, daarna de staatsloterij winnen, dan nog harder fappen, dik BTC kopen, alles.
Lambo of Rekt
pi_176197143
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Fappen op VEN, daarna de staatsloterij winnen, dan nog harder fappen, dik BTC kopen, alles.
ik heb eerst een huisfeestje en ga daarna wat satoshi investeren in het verneuken van mijn hersencellen bij een feestje
pi_176197173
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 17:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik heb eerst een huisfeestje en ga daarna wat satoshi investeren in het verneuken van mijn hersencellen bij een feestje
Pep?
Lambo of Rekt
pi_176197174
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nee hebben een verjaardag van een vriend waar je verkleed moet komen.. ga als kerstman :')
:') :') :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 17:20:27 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176197200
MOD heeft ook z'n correctie gehad zo te zien. Toch nog veel hoger dan gister :s)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176197245
TVP _O_
pi_176197303
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 17:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

FUN ook lekker hoor, afgelopen nacht, heb ik er ook dik 35k van. :9 had 70K eerder, maarja... moest VEN hebben, dus de helft ingeleverd.
FUN is echt bizar lekker idd, die HODL ik tot de moon.
pi_176197417
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

FUN is echt bizar lekker idd, die HODL ik tot de moon.
heb je er veel in zitten?
pi_176197420
Vanavond een printscreen maken van mijn Blockfolio en dan op 31-12-2018 weer een printscreen.

Na het afbetalen van mijn hypotheek
pi_176197431
Djuu, ik ben echt benieuwd naar de prijs van IGNIS straks. Helaas geeft de future niet echt een realistisch beeld, al vind ik die prijs ook prima :7
pi_176197454
Is het al tijd voor een 2018 lijstje?

Dit jaar echt pas twee maanden bezig. Mijn winst coins:

- Verge (al verkocht, 1200%)
- Ripple (still HODL, 1000%)
- EnjinCoin (te vroeg verkocht, 400%)
- Voxels (75%, HODL)
- Burst (30%)
- Monero (te vroeg verkocht, 30%)
- Neo (15%)

Mindere coins

- Myriad, (-7,5 %)
- Electroneum (-25%)

Daarnaast nog een paar coins die ik pas 1 week tot 1 uur heb: Cannabiscoin, Syscoin, Funfair.

Electroneum hoop ik echt nog op een flinke stijging. Hiermee heb ik echt een rookie mistake gemaakt door het aantal satoshi verkeerd te tellen. Scheelt een factor tien. Dus daar heb ik meer van dan ik nu had bedoeld. _O-

Al met al, als ik nu alles zou verkopen kom ik op 4,5x mijn originele inleg uit. Dat is mooi.
Of saté?
pi_176197614
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Schnitzels het volgende:

- Voxels (75%, HODL)
- Burst (30%)
- Neo (15%)

Mindere coins

- Myriad, (-7,5 %)
- Electroneum (-25%)

Daarnaast nog een paar coins die ik pas 1 week tot 1 uur heb: Cannabiscoin, Syscoin, Funfair.

Electroneum hoop ik echt nog op een flinke stijging. Hiermee heb ik echt een rookie mistake gemaakt door het aantal satoshi verkeerd te tellen. Scheelt een factor tien. Dus daar heb ik meer van dan ik nu had bedoeld. _O-

Al met al, als ik nu alles zou verkopen kom ik op 4,5x mijn originele inleg uit. Dat is mooi.
LISK
VEN
AE
STRAT
OMG
WAVES
XRB
FUN
NAGA
OCL
SIFT

dat is wat ik in mn portfolio heb, waarvan lisk zeker 50%

Totale portfolio nu ~70k

Doel 2018 > paar ton.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games zondag 31 december 2017 @ 17:30:03 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176197615
Je kan wel merken dat in China, Japan en Zuid Korea het al 12 uur is geweest. BTC schiet ineens omhoog :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176197617
Lijstje voor 2018

Lisk: Gekocht op $3.80 HODL
Waves: Gekocht op $3.20 HODL
Ripple: Gekocht op $0.80 HODL
NEO: Gekocht op $30 HODL
Verge: Gekocht op $0.05 Al een deel verkocht, rest volgt
Ethereum: Gekocht op $280 HODL
Stellar Lumen: Gekocht op $0.08 HODL
Iota: Gekocht op $0.70 Al een deel verkocht, rest HODL
Vechain: Gekocht op $1.80 HODL
NAGA: Meegedaan aan ICO $1.50 HODL
Doel portfolio in 2018: > $50.000

[ Bericht 3% gewijzigd door ColeJ op 31-12-2017 17:42:30 ]
pi_176197683
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:25 schreef ColeJ het volgende:
Vanavond een printscreen maken van mijn Blockfolio en dan op 31-12-2018 weer een printscreen.

Na het afbetalen van mijn hypotheek
als ie volgend jaar 80% gedaald is doe je dat waarschijnlijk niet.
pi_176197711
quote:
4s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef Oscar. het volgende:
Je kan wel merken dat in China, Japan en Zuid Korea het al 12 uur is geweest. BTC schiet ineens omhoog :')
afgelopen middag waren mijn munten of stabiel of ligt aan t zakken. Ben benieuwd hoe de avond verder loopt.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176197735
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:26 schreef Schnitzels het volgende:

- Voxels (75%, HODL)
- Burst (30%)
- Neo (15%)

Mindere coins

- Myriad, (-7,5 %)
- Electroneum (-25%)

Nice. Wat was je inleg als ik vragen mag?
pi_176197853
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

als ie volgend jaar 80% gedaald is doe je dat waarschijnlijk niet.
Dan ook haha. Heb er al genoeg winst uit. Wat ik nu heb laat ik sowieso staan.
pi_176197878
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:33 schreef spierbal het volgende:

[..]

Nice. Wat was je inleg als ik vragen mag?
Jazeker, 400 euro. Onder het mom van, als ik het ooit verlies is het jammer maar geen ramp.

Hopelijk kan ik de stijging volgend jaar vasthouden. Veel 'verlies' geleden door het te vroeg of te laat verkopen. Maar een paar coins die gewoon naar beneden gingen. Al zal dat nog wel veranderen.

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef ColeJ het volgende:
Lijstje voor 2018

Nette lijst. Mooie doelstelling, hopelijk haal ik dat ooit. *O*
Of saté?
pi_176197914
Ripple kopen en denken dat is een leuk stabiele coin voor lange termijn. Niet zo spannend maar degelijk. 2 maanden later x10. :')
pi_176198032
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Ripple kopen en denken dat is een leuk stabiele coin voor lange termijn. Niet zo spannend maar degelijk. 2 maanden later x10. :')
Zolang het profit is ^O^

Probeer de hype op de top te verkopen, want als de januaricrash szometeen komt, zal ripple een leider en een lijder zijn in die crash, voorspel ik. :P
Lambo of Rekt
pi_176198111
BTC is weer lekker op tour! Zojuist door de een 1000BTC sellwall op 14k geknald.
pi_176198118
M’n BTC verwachting voor woensdag halen we vandaag nog als het zo door blijft stijgen :D
pi_176198158
quote:
14s.gif Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zolang het profit is ^O^

Probeer de hype op de top te verkopen, want als de januaricrash szometeen komt, zal ripple een leider en een lijder zijn in die crash, voorspel ik. :P
Wat is je theorie voor een januari crash :)?
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 17:44:16 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176198184
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:30 schreef ColeJ het volgende:
Lijstje voor 2018

NAGA: Meegedaan aan ICO $1.50 HODL
Ik mis MOD. Koop in de dip nu het nog kan! Één van de weinige coins buiten de top 100 met een werkend product.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 december 2017 @ 17:44:42 #34
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176198203
Ik ga ook even meedoen. Hopelijk vind ik het topic dan nog terug.

HODL lijst:
Ripple: buy ¤ 0.23
Waves buy ¤ 4.17
Oceanlab: buy ¤ 0.54
MGO: buy ¤ 0.35
Lisk: buy ¤ 5.07
BTC: buy ¤ 15.745 :')
Lisk: buy ¤ 267 :')

Begonnen april 2017: 30k
Doel portfolio in 2018: >500k
pi_176198218
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Wat is je theorie voor een januari crash :)?

Deze FUD verspreid ik graag toch...
Lambo of Rekt
pi_176198235
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Hou je ripple? Heb nog 25% van wat ik had...gaat nu wel hard naar beneden.. of gaan alle alts nu down omdat btc opleeft?
pi_176198298
XRB is ook weer richting de maan vertrokken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 17:47:37 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176198321
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Terechte FUD.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176198358
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Jazeker, 400 euro. Onder het mom van, als ik het ooit verlies is het jammer maar geen ramp.

Hopelijk kan ik de stijging volgend jaar vasthouden. Veel 'verlies' geleden door het te vroeg of te laat verkopen. Maar een paar coins die gewoon naar beneden gingen. Al zal dat nog wel veranderen.

[..]

Nette lijst. Mooie doelstelling, hopelijk haal ik dat ooit. *O*
mooi man. Ben ook met 4oo begonnen.

Voor nu zijn mijn hodl's

Poe en trx. Met Poe wat tokens verloren door te daytraden om wat tokens winst te maken die schoot opeens door t plafond
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 17:48:43 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176198359
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:44 schreef Repeating het volgende:
Ik ga ook even meedoen. Hopelijk vind ik het topic dan nog terug.
Begonnen april 2017: 30k
Had ik maar zo veel geld :{
Was ik nu miljonair geweest.

Goed bezig geweest wel :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176198397
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Duidelijk haha, deze had ik nog niet gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dit soort plaatjes :o
  zondag 31 december 2017 @ 17:51:41 #42
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176198484
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Had ik maar zo veel geld :{
Was ik nu miljonair geweest.

Goed bezig geweest wel :o
Dank aan ome duo
Heb veel leergeld moeten betalen maar ik mag niet klagen! :)
pi_176198530
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Duidelijk haha, deze had ik nog niet gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel gevoelig ben voor dit soort plaatjes :o
Ik postte m gister ergens , 2 topics terug.

Garanties tot aan de deur he, nog niet eens :+
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 18:00:36 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176198763
Ethereum buy 0,068BTC, BTC buy 400$
GET buy 0,0015ETH
MOD buy 0,005ETH

ETH 72%
MOD 16%
GET 12%*

*ICO prijs in Ether.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176198861
quote:

[..]

[ afbeelding ]

net als deze?

pi_176198977
Jezus kraken :') fix your shit
pi_176199359
Lekker die stijgende marketcap, vraag me af hoelang dit normaal aanhoudt?
Ga weg
pi_176199381
Op Ripple na top25 in groen _O_
pi_176199409
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 17:49 schreef ColeJ het volgende:

[..]

SELL ALL THE COINS
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 18:24:25 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176199425
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:23 schreef ejfaar het volgende:
Op Ripple na top25 in groen _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176199452
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een betere img had ik niet kunnen verzinnen
Lambo of Rekt
pi_176199552
Portfolio ATH bijna aangetikt
pi_176199840
quote:
17s.gif Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef Nikmans het volgende:
Lekker die stijgende marketcap, vraag me af hoelang dit normaal aanhoudt?
Het is monetisatie van een nieuwe asset, in dit geval cryptovaluta. Dus dat kun je niet vergelijken met een aandeel, maar iets waarin nog grote sommen geld aan toegekend moeten worden.
pi_176199865
quote:
99s.gif Op zondag 31 december 2017 18:10 schreef Awsom het volgende:
Mijn account is volledig geblokkeerd. Krijg er ook niks meer af. :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 18:42:03 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176199940
Kraken gaat er maar met het geld vandoor, niet meer te redden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176200031
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
Of saté?
pi_176200073
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
Ken het niet
pi_176200154
cardano bijna 75 centjes, lekker hoor.
pi_176200171
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ken het niet
Wat zeg jij voor dat FUN, max in feb?

Ik zeg toch wel een 0,70 hoor he... usd
Lambo of Rekt
pi_176200231
wat is jullie inleg voor VEN 2018?
hoi
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 19:00:28 #61
42184 crew  DaMart
pi_176200510
Ik heb me net op Binance geregistreerd. Nu wil ik wat BTC van Bittrex daarheen sturen, maar kan ik ergens zien hoe lang dat gaat duren dan?
  zondag 31 december 2017 @ 19:01:45 #62
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_176200543
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_176200558
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me net op Binance geregistreerd. Nu wil ik wat BTC van Bittrex daarheen sturen, maar kan ik ergens zien hoe lang dat gaat duren dan?
als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 19:03:03 #64
42184 crew  DaMart
pi_176200579
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.
Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin in :P.
pi_176200611
Het withdrawen van mijn Ripples op Kraken werkt totaal niet. Krijg steeds meldingen dat niet toegestaan is in Tier Level 2.
Of saté?
pi_176200641
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin in :P.
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.
pi_176200721
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.
pi_176200763
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.

En dan doel ik op Mei
pi_176200961
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ook wat FUN gekocht, klein bedragje, aardig risicovolle coin, maar die usercase is erg goed.
pi_176200989
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halen :D zou mooi zijn
  zondag 31 december 2017 @ 19:22:41 #71
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176201144
pfff binance vraag 80 FUN voor withdrawal :S
  Eindredactie Games zondag 31 december 2017 @ 19:23:15 #72
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176201160
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halen :D zou mooi zijn
zit ik nu al een half jaar op te wachten....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176201166
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:50 schreef ryannboy het volgende:
wat is jullie inleg voor VEN 2018?
Veel.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 19:24:08 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176201192
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Als je ze niet zou hebben, zou je nu dan kopen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 31 december 2017 @ 19:25:23 #76
42184 crew  DaMart
pi_176201230
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad :).
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 19:27:20 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176201302
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176201456
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

scheelt weer $50 transactiekosten.
pi_176201459
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt. :P
  zondag 31 december 2017 @ 19:33:10 #80
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176201487
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

+712% :D
pi_176201544
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

FUD is groot. 8)7 Ik wist niet dat Vitalik ook op het forum zat.
  zondag 31 december 2017 @ 19:43:50 #82
406944 SugeLucky
pi_176201848
REQ gaat ook als een gek zeg. Kan ook wel erg leuke dingen gaan doen nog in 2018
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 19:44:47 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176201873
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:33 schreef Yozzz het volgende:

[..]

+712% :D
Nog steeds troep. Geen echte cryptocoin, moet dood!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176201991
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt. :P
Veeeechaaaaaainnnnnn motherfucker yeah!
  zondag 31 december 2017 @ 19:51:31 #85
132191 -jos-
Money=Power
pi_176202081
RaiBlocks op $20+!

Fijne jaarwisseling! *O*
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 31 december 2017 @ 19:53:02 #86
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176202130
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En dan doel ik op Mei
BTC koers, Dollar koers is wat stabieler.
pi_176202146
  zondag 31 december 2017 @ 19:54:04 #88
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176202167
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
pi_176202170
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
pfff binance vraag 80 FUN voor withdrawal :S
eerst omzetten naar een andere coin?
pi_176202199
quote:
daytrader :')
pi_176202221
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

daytrader :')
of gewoon coinmarketcap.com F5en
  zondag 31 december 2017 @ 19:56:41 #92
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176202245
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nog steeds troep. Geen echte cryptocoin, moet dood!
Wetpussy voelt zich net een Mcafee hier. Persoonlijk geneuzel zeg. Dat anderen dat blind volgen......... Iets met rattenvanger en een fluitje....
pi_176202291
Ik krijg wel een beetje FOMO gevoel nu met raiblocks :')
pi_176202310
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:

[..]

:D
pi_176202328
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik krijg wel een beetje FOMO gevoel nu met raiblocks :')
Jongen 20$ voor een coin om in te stappen :D mij niet gezien.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:01:08 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176202338
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Nooit van m'n leven.

Ga geen banken steunen met echte crypto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176202441
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jongen 20$ voor een coin om in te stappen :D mij niet gezien.
19 nu :P
  zondag 31 december 2017 @ 20:06:18 #98
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176202453
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nooit van m'n leven.

Ga geen banken steunen met echte crypto.
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.
  zondag 31 december 2017 @ 20:06:50 #99
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176202467
Gaan jullie de ignis er meteen weer afhalen als ze op bittrex komen? Of laten staan?
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:08:04 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176202489
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:06 schreef betyar het volgende:

[..]

Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.

En XRP is een principekwestie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176202509
quote:
Deze gewoon _O-
  zondag 31 december 2017 @ 20:14:37 #102
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176202650
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.

En XRP is een principekwestie.
Jouw principe die je opdringt aan anderen, netjes hoor :') :') :') :') Godverdomme wat een triest geval ben jij zeg. Heb zo het idee dat anderen flink wat geld laten lopen als ze jouw volgen.
  zondag 31 december 2017 @ 20:17:12 #103
406944 SugeLucky
pi_176202710
Als je juist niet doet wat nattekat zegt, verdien je het meest
pi_176202747
Zou VEN nog dippen? Laatste Ripple ook verkocht. Wil dat geld nog in VEN hebben :P
pi_176202767
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:17 schreef SugeLucky het volgende:
Als je juist niet doet wat nattekat zegt, verdien je het meest
pi_176202840
A mulato
An albino
A musquito
My libido jeeeeej

Nirvana _O_
Lambo of Rekt
pi_176202863
REQ gaat zo lekker op het moment _O_
pi_176203219
Nieuwe ATH van mijn portfolio bereikt! En dan zijn Lisk en Waves nog aardig gedaald..
pi_176203333
Fijne cryptojaar iedereen, hoop dat iedereen miljonair wordt. B:)B
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:44:45 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176203335
quote:
17s.gif Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176203353
quote:
17s.gif Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
2017 was een nieuwe auto. 2018 hopelijk een nieuw huis. *O*
pi_176203421
Goed UITEINDE boys zoals ze dat altijd mooi zeggen op sommige plekken :')

Gelukkig nieuwjaar :P

Ik ben off :*
Lambo of Rekt
pi_176203463
Dit is trouwens de ICO waar ik gisteren ben ingestapt: https://rentberry.cryptonomos.com/

Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:53:29 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176203491
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:51 schreef BadVlad het volgende:
Dit is trouwens de ICO waar ik gisteren ben ingestapt: https://rentberry.cryptonomos.com/

[ afbeelding ]
Tl;dr? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176203511
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Tl;dr? :P
"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."
pi_176203525
Tjoo tjoo fijn uiteinde hodlers en moge de crypto’s met jullie zijn!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:55:52 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176203530
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:54 schreef BadVlad het volgende:

[..]

"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."
Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 20:58:54 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176203577
De achtergrond van het bedrijf en het product klinkt wel goed. De ico ga ik niet aan deelnemen, maar het is wel iets om tzt op een exchange in de gaten te houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 december 2017 @ 21:00:16 #119
286575 Roces18
Chef de party
pi_176203596
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:23 schreef iPancakeMix het volgende:
REQ gaat zo lekker op het moment _O_
heb je veel REQ? Ik ging ervanuit dat het een long-term was voordat we op deze prijs zaten. Dus ik had er nog niet zoveel in zitten ;( ;( ;( ;(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176203602
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezen :P
Hehe. Naar mij idee lossen ze echt een probleem op en hebben ze al een werkend product met meer dan 120K gebruikers. :)
pi_176203819
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.
ik had ze gekocht op 399 sat. Op 700 verkocht tijdens de schommelingen. Toen schoot ie in de aaf idd door. Terug gekocht op 850 en nu blijf ik hem Holden.

Ik dacht ga eens daytraden doe ik ook niet meer van 5,9k naar 3,5k gegaan maar ach. Leer ik van met mijn hebberigheid ghehe.

Heb er wel vertrouwen in dat ie gaat groeien.
pi_176204148
quote:
Dit worden de goede voornemens van Kraken in 2018, persoonlijk zie ik BTC eerder naar de 50k gaan dan dat die servers eens een keer gaan werken.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176204239
quote:
Waarom gebruiken mensen nog steeds Kraken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 21:36:27 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176204360
quote:
15s.gif Op zondag 31 december 2017 21:31 schreef ScroogeMcDuck het volgende:

[..]

Waarom gebruiken mensen nog steeds Kraken.
Dat is de enige echte vraag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 december 2017 @ 22:12:00 #125
286575 Roces18
Chef de party
pi_176205134
req 68% _O-
  zondag 31 december 2017 @ 22:12:16 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_176205141
verwacht wel een flinke cryptomarkt dip 1e week van het nieuwe jaar
pi_176205256
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:12 schreef Roces18 het volgende:
verwacht wel een flinke cryptomarkt dip 1e week van het nieuwe jaar
JUIST NIET

in januari gaat de bitcoin weer flink stijgen en de rest gaat mee....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176205353
vandaag 50k winst gemaakt met ADA, had op $0.44 ingekocht en op $0.74 verkocht.

Goed begin van het nieuwe jaar!
pi_176205446
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:

Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.

Ik vind mijn 3k inleg al hoog en blij als die een paar honderd euro hoger is :')
Love is in the air!
pi_176205458
quote:

Jezus
pi_176205512
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 22:29 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.

Ik vind mijn 3k inleg al hoog en blij als die een paar honderd euro hoger is :')
Had er ongeveer 90k in gestopt.

en had nog zo'n 70k in neo
pi_176205719
quote:

Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?

Verder zijn dit wel de leuke momenten van Crypto traden :9
pi_176205730
Hebben hier sommigen al nagedacht over de peildatum van 1 januari die gehanteerd wordt door de Belastingdienst? Aangezien de handel ook op 1 januari doorgaat is het tijdstip waarop je de economische waarde bepaalt van belang geworden. Zou nog best veel kunnen schelen.

Btw nog een reden om te Hodlen en niet intensief te (day)traden. Iets om in het achterhoofd te houden.
quote:
Actief vermogensbeheer bij bitcoinhandel
Een bijzondere situatie kan zich nog voordoen wanneer iemand zeer actief handelt in bitcoins. In een dergelijke situatie kan de Belastingdienst het standpunt innemen dat de handel het normale, actieve vermogensbeheer te buiten gaat. Consequentie hiervan zou zijn dat de bitcoins niet in box 3 worden belast, maar dat de winsten die met de handel worden behaald wel belastbaar zijn in box 1 (met progressieve tarieven oplopend tot 52%). Doorgaans is dit fiscaal minder aantrekkelijk.

Wanneer sprake is van normaal vermogensbeheer en wanneer er arbeid wordt verricht dat normaal, actief vermogensbeheer te buiten gaat, is in hoge mate een casuïstisch vraagstuk. Met andere woorden, de feiten en omstandigheden van een concrete casus zijn van groot belang.
pi_176205752
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:46 schreef up7 het volgende:
Hebben hier sommigen al nagedacht over de peildatum van 1 januari die gehanteerd wordt door de Belastingdienst? Aangezien de handel ook op 1 januari doorgaat is het tijdstip waarop je de economische waarde bepaalt van belang geworden. Zou nog best veel kunnen schelen.

Btw nog een reden om te Hodlen en niet intensief te (day)traden. Iets om in het achterhoofd te houden.

[..]

Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 22:48:27 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176205774
Gelukkig zit ik ver ver ver in de belastingvrije schijf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176205839
Bah, in juli ofzo CANN gekocht op 4000 sat toen die daalde van z'n ath.

Vanmiddag niet willen verkopen omdat ik meer verwacht. Staat 'ie nu op 2500 sat :@

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2017 22:53:07 ]
pi_176205856
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:45 schreef daankes het volgende:

[..]

Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?

Verder zijn dit wel de leuke momenten van Crypto traden :9
niet vandaag gekocht maar wel verkocht :P
pi_176205983
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:47 schreef daankes het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.

quote:
Van normaal vermogensbeheer is bij arbeid door de belastingplichtige geen sprake als die arbeid naar aard en omvang onmiskenbaar als doel heeft daar­mee een hoger rendement te behalen dan het rendement bij normaal vermogensbeheer. Jammer genoeg is moeilijk te zeggen wanneer de arbeid normaal is voor het vermogensbeheer en welke activiteiten het zijn die ervoor zorgen dat de grenzen van ‘normaal vermogensbeheer’ worden overschreden.

https://www.accountant.nl(...)nsbeheer-wat-is-dat/
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..

pi_176206069
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.

[..]

Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..
Hmm, daar heb je een punt. Interessant inderdaad.

Komend jaar maar eens voorleggen aan m'n fiscalist.

[ Bericht 0% gewijzigd door daankes op 31-12-2017 23:28:52 ]
pi_176206846
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:

[..]

[..]

ONZIN

Waar jij het over heb is specifiek gericht op speculeren op de vastgoedmarkt en alles wat daarmee te maken heeft.

Heeft weinig te maken met speculeren op de aandelenmarkten cq beleggingsmarkten.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176206875
Beste wensen, op een mooi Crypto jaar 👍
pi_176207031
Op een goed jaar O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 december 2017 @ 23:54:12 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176207035
w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176207198
Happy twothousand and waveteen w/
pi_176207229
HNY
pi_176207241
2018, het jaar van de Dogecoin 😤
pi_176207369
Happy new year all!!
pi_176207382
Het wavesjaar is officieel ingegaan. *O* w/
pi_176207384
Begint goed met een ath
pi_176207538
Happy Hodls voor 2018 iedereen *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 00:28:47 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176207548
Gelukkig Etherjaar allemaal *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176207688
Gelukkig Universajaar allemaal *O*
pi_176207712
Happy HODL-EN! Hoe staan we er over een jaar voor?
Love is in the air!
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2018 @ 00:37:22 #154
230491 Zith
pls tip
pi_176207713
Gelukkig bitcorn jaar allemaal!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176207722
RaiBlock please :') Kan je alsjeblieft crashen? ;(
pi_176207748
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:37 schreef vigen98 het volgende:
RaiBlock please :') Kan je alsjeblieft crashen? ;(
Why? Die gaat alleen maar meer stijgen in 2018
Love is in the air!
pi_176207765
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:39 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Why? Die gaat alleen maar meer stijgen in 2018
Ja maar ik wil daar niet in 24/7 in blijven :P Ik wil die ditchen voor wanneer Universa uit komt :P
pi_176207800
Fuck it, ingestapt in XRB :') Hier ga ik denk ik spijt van krijgen _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 januari 2018 @ 00:43:07 #159
163650 Greys
pi_176207806
Happy New Year!
May all you bitches be riches!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176207864
cryptobluwhale twitterde op maandag 01-01-2018 om 00:28:27 @justinvendetta is on fire! We have more tests being cooked up, and this is very indicative of a final test for Wra… https://t.co/cpH669Vxxz reageer retweet
Toch maar proberen mee te liften in de hype?
-géén blogabet, bvd-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 00:47:05 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176207889
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
cryptobluwhale twitterde op maandag 01-01-2018 om 00:28:27 @justinvendetta is on fire! We have more tests being cooked up, and this is very indicative of a final test for Wra… https://t.co/cpH669Vxxz reageer retweet
Die sukkel heeft WEER een deadline gemist :N

Mijn voornemen ingelost; nog meer Verge haten dat is *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176207890
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 21:00 schreef Roces18 het volgende:

[..]

heb je veel REQ? Ik ging ervanuit dat het een long-term was voordat we op deze prijs zaten. Dus ik had er nog niet zoveel in zitten ;( ;( ;( ;(
50% van m'n portfolio, echter heb ik slechts 200 euro geinvesteerd omdat ik nog maar 1 week met crypto bezig ben en klein wil beginnen.
pi_176207910
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

50% van m'n portfolio, echter heb ik slechts 200 euro geinvesteerd omdat ik nog maar 1 week met crypto bezig ben en klein wil beginnen.
Ga voor een REQ masternode dan :P
  maandag 1 januari 2018 @ 00:49:53 #164
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176207925
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die sukkel heeft WEER een deadline gemist :N

Mijn voornemen ingelost; nog meer Verge haten dat is *O*
Iets met tijdzones.
pi_176207933
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:45 schreef MagicIsland1 het volgende:
Zojuist 2000 XVG aangekocht. Morgen zien we verder :')
Love is in the air!
pi_176207953
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:42 schreef vigen98 het volgende:
Fuck it, ingestapt in XRB :') Hier ga ik denk ik spijt van krijgen _O-
Ik nog in Verge :')
Love is in the air!
pi_176207968
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:51 schreef Landgeld het volgende:
ingestapt in XRB Hier ga ik denk ik spijt va
Ik zie wel, als ik een 10% winst kan pakken op XRB stap ik eruit want die shit is dodgy as fuck _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 00:52:58 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176207975
quote:
15s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:49 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Iets met tijdzones.
De mijne is het belangrijkst.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176207989
Kan 0.01 BTC bij verdienen als ik nu verkoop :D :') Toch wel 145 dollar erbij in 10 minuten :P

edit: 0.02 nu :P 290 dollar :D

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2018 00:57:49 ]
pi_176208075
pi_176208089
quote:
Ik kan wel paar k bijverdienen aan de Verge Wraith hype :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 01:01:32 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176208103
Die gozer leeft duidelijk niet in Engeland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176208128
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:00 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik kan wel paar k bijverdienen aan de Verge Wraith hype :P
the hype is real :Y
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 01:03:43 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176208148
1 uur na release: paniek! Het werkt niet!

Dan ga ik zo hard lachen :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176208170
pi_176208198
Ben maar uit XRB gestapt _O- Vind die 300 dollar winst voor paar minuten wel goed. Ik koop morgen wel tijdens de dip :P
pi_176208267
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:
Ben maar uit XRB gestapt _O- Vind die 300 dollar winst voor paar minuten wel goed. Ik koop morgen wel tijdens de dip :P
300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertje _O-
pi_176208312
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:09 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertje _O-
Nee inderdaad. :P Ik ga maar eventjes op de dip wachten :) Nu maar traden in Verge/NAGA :P

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2018 01:11:25 ]
pi_176208522
pi_176208579
quote:
17s.gif Op maandag 1 januari 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
Happy New Year!
May all you bitches be riches!
Gelukkig nieuwjaar. *O*

Iedereen klaar voor het WAVES-jaar? :7
pi_176208590
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gelukkig nieuwjaar. *O*

Iedereen klaar voor het WAVES-jaar? :7
O+ Waves mijn beginnende moneymaker.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 01:26:49 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176208601
Er is stiekem op de valreep nog een testnet release van Ethereum geweest :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176208611
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef vigen98 het volgende:

[..]

O+ Waves mijn beginnende moneymaker.
Mijn portfolio bestaat nog steeds 50% uit Waves. :D
pi_176208627
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Mijn portfolio bestaat nog steeds 50% uit Waves. :D
Ik heb meerderheid van mijn Waves verkocht maar uit eerbetoon voor Waves zal ik altijd minimaal 1 Waves bezitten O+
pi_176208690
Iedereen een gelukkig nieuw jaar...geen gezeik iedereen rijk
pi_176208702
Gelukkig nieuwcryptojaar!
  maandag 1 januari 2018 @ 01:34:47 #187
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176208718
Fijn 2018!
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176208793
Happy NY cryptovrienden *;
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2018 @ 01:41:59 #189
230491 Zith
pls tip
pi_176208796
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Nattekat het volgende:
Er is stiekem op de valreep nog een testnet release van Ethereum geweest :9
En je bent in de prijzen gevallen _O_

POL / POL-verkiezingen de uitslag
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 01:50:44 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176208901
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:41 schreef Zith het volgende:

[..]

En je bent in de prijzen gevallen _O_

POL / POL-verkiezingen de uitslag
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176208929
Kraken. Ben tier 2 verified.. staat op de get verified pagina. Hier staat op dat ik 2k$ per dag kan storten. Wil ik depositen dan staat er geen usd bij maar alleen euro. Klik ik erop staat er dat deze actie niet mogelijk is voor tier 2. Tier 2 is alleen wat persoonlijke gegevens intoetsen... dat duurde al een week dat dat verwerkt werd. Tier 3 lukte gewoon niet.. kon ie hele tijd de server niet vinden....

Zit nu al weken mee te kijken maar heb nu alleen een account op binance en coinbase.

Hoe kan al deze shit moonen als iedereen 10 procent fee (of nadeliger koopt ivm hogere koers vergeleken met de Exchanges) moet dokken via Coinbase en bitonic etc en het bijna onmogelijk is om een account op een Exchange te vullen met je bankrekening.

Gdax lukt al weken niet om te verifiëren.
  maandag 1 januari 2018 @ 01:58:46 #192
406944 SugeLucky
pi_176208997
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:52 schreef SOG het volgende:

Hoe kan al deze shit moonen als iedereen 10 procent fee (of nadeliger koopt ivm hogere koers vergeleken met de Exchanges) moet dokken via Coinbase en bitonic etc en het bijna onmogelijk is om een account op een Exchange te vullen met je bankrekening.

Gdax lukt al weken niet om te verifiëren.
Omdat het niet ongewoon is om winst te maken die een stuk hoger dan de fee is die betaalt moet worden.
pi_176209004
I know. Ik ga nu ook via Coinbase doen... Had ik dus al weken geleden moeten doen :(
pi_176209122
Gelukkig nieuw crypto jaar allen. Nu maar hopen op veel rijke crypto fokkers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 02:12:55 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176209130
MOD al 100$?
Dat zou in 2018 gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 januari 2018 @ 02:36:25 #196
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176209381
Raiblocks. _O_
pi_176209445
RaiBlocks jaar
pi_176209448
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 02:36 schreef Zwansen het volgende:
Raiblocks. _O_
Gaat echt helemaal nergens over. 12 dollar voelde al fomo en nu 22 dollar...Jezus.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 02:49:28 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176209496
En nog niet eens op een fatsoenlijke exchange...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176210123
Wie had het hier nu laatst over DRGN? Wat een mooie coin is dat
Ga weg
pi_176210308

[ Bericht 20% gewijzigd door up7 op 01-01-2018 06:00:36 ]
  maandag 1 januari 2018 @ 07:19:32 #202
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176210409
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 05:10 schreef up7 het volgende:

Wat stond hier :')
pi_176210416
Wat is er met SALT? Iemand een verklaring voor de dip? Of gewoon een goed moment om in te stappen?
  maandag 1 januari 2018 @ 07:33:57 #204
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_176210429
Status gaat ook lekker zeg. Is x11 gegaan sinds mijn aankoop O+

Een mooi 2018 iedereen :9

Een goed voornemen is minder actief in dit topic zijn. Geeft een hoop rust in je hoofd

[ Bericht 22% gewijzigd door Maikuuul op 01-01-2018 07:41:28 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_176210452
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:
Lekker verdiend :) Op hoeveel ben je eruit gegaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door jevl op 01-01-2018 08:20:54 ]
pi_176210491
vandaag maar even 50k winst uit laten keren :)
pi_176210495
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 08:19 schreef totalvamp het volgende:
Belastingtechnische reden om dat op 1 januari te doen?
pi_176210529
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 08:21 schreef jevl het volgende:

[..]

Belastingtechnische reden om dat op 1 januari te doen?
Niks met de belastingdienst te maken in NL
pi_176210545
quote:
11s.gif Op maandag 1 januari 2018 04:06 schreef Nikmans het volgende:
Release the dragonssssss
pi_176210600
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 08:19 schreef totalvamp het volgende:
Leuk begin van het nieuwe jaar.
  maandag 1 januari 2018 @ 09:01:18 #212
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176210645
Raiblocks is echt raar. Volume van niks en toch zo hoog. Iedereen HODL blijkbaar?
pi_176210667
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Raiblocks is echt raar. Volume van niks en toch zo hoog. Iedereen HODL blijkbaar?
ik verkoop ze dan ook gelijk weer als ze op een grotere exchange komen, waardoor ze 3x gaan
Lambo of Rekt
pi_176210853
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mensen vertrouwen die exchanges niet zo en willen hun XRB daar dus zo kort mogelijk stallen.
pi_176211251
Ripple binnenkort in Coinbase zal wel leuk worden voor de koers.
pi_176211264
pi_176211276
https://mobile.twitter.com/sunshinelu24/status/947618340704415744

Ik lig hier met een PAAL

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2018 10:53:42 ]
  maandag 1 januari 2018 @ 10:56:15 #220
418426 UtopiaVolger
pi_176211311
quote:
11s.gif Op maandag 1 januari 2018 04:06 schreef Nikmans het volgende:
Die gaat goed :)
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 10:56:40 #221
67670 Skv
Cynist.
pi_176211322
quote:
die troep wordt toch nog gewoon verhandeld?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176211341
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 07:33 schreef Maikuuul het volgende:
Status gaat ook lekker zeg. Is x11 gegaan sinds mijn aankoop O+

Een mooi 2018 iedereen :9

Een goed voornemen is minder actief in dit topic zijn. Geeft een hoop rust in je hoofd
Status iets voor de lange termijn denk je?

Tron en Stellar gaat ook goed :)
pi_176211464
Bitstamp down?

Verdomme zeg. Ik wil btc kopen. :(

Kraken is ook bagger. Wat gebruiken jullie tegenwoordig?
  maandag 1 januari 2018 @ 11:15:30 #224
418426 UtopiaVolger
pi_176211526
Ik heb in 2017 trouwens nog een flinke bult Blackmoon in mijn portfolio gestopt. ICO prijs was $1 en daar staat die op Kucoin al een hele tijd flink onder. Wel veelbelovend voor de lange termijn. En weer langzaam stijgende. Daarnaast verricht Dragonchain momenteel wonderen die ik had voorzien, maar niet zo snel al. Ben benieuwd of de huidige prijs blijft staan/verder stijgt.
Utopia
pi_176211593
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2018 @ 11:25:18 #226
230491 Zith
pls tip
pi_176211645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 12:50 schreef Zith het volgende:
Poll: Gaat Bitfinex in 2017 nog B O E M?
Ja!
Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja stemmers mogen nagaan hoe gemakkelijk ze door FUD te beïnvloeden zijn. 🐍
  maandag 1 januari 2018 @ 11:26:56 #227
418426 UtopiaVolger
pi_176211664
Als ETH nou nog even door de $750 heen breekt....
Utopia
pi_176211698
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bitstamp down?

Zijn wel andere manieren om BTC / ETH te kopen?

Bitonic?
Love is in the air!
pi_176211708
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Zijn wel andere manieren om BTC / ETH te kopen?

Bitonic?
Bitonic kan wel, daar komen er elke 10 minuten ofzo wel bij. Maar ik heb het liefst een fatsoenlijke rate. Bitonic koopt ze ook gewoon in bij Bitstamp volgens mij. :')
pi_176211713
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bitstamp down?

Bitstamp werkt hier prima, en kraken is gewoon kraken
pi_176211736
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bitonic kan wel, daar komen er elke 10 minuten ofzo wel bij. Maar ik heb het liefst een fatsoenlijke rate. Bitonic koopt ze ook gewoon in bij Bitstamp volgens mij. :')
True ;) - maar wel makkelijk.

Je wilt nog even inkopen voor 2018?
Love is in the air!
  maandag 1 januari 2018 @ 11:38:54 #232
418426 UtopiaVolger
pi_176211791
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat is een fatsoenlijke rate? Die fee heb je er zo weer uit als je het goed doet. It's all in the game.
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 11:41:14 #233
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_176211833
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:31 schreef jevl het volgende:

[..]

Bitstamp werkt hier prima, en kraken is gewoon kraken
Bitstamp is weer online zie ik. Ze waren net even down. :s)
pi_176211858
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:38 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Wat is een fatsoenlijke rate? Die fee heb je er zo weer uit als je het goed doet. It's all in the game.
Daar heb je gelijk in, maar het is gewoon zonde van je geld. Waarom die paar procent aan Bitonic geven als het niet nodig is?
pi_176211881
Lijstjes 2018 :) Hiermee ga ik 2018 in:

XRP
ADA
ETH
XLM
ICX
VEN
IOTA
LTC
XRB
ETN
REQ
Waves
TRX
Love is in the air!
pi_176211909
me sannie is verradelijk
  maandag 1 januari 2018 @ 11:49:01 #238
67670 Skv
Cynist.
pi_176211935
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 10:57 schreef trippleh het volgende:

[..]

Status iets voor de lange termijn denk je?

Tron en Stellar gaat ook goed :)
tron tipte ik gisteren ook al inderdaad. Voor mij long term..
  maandag 1 januari 2018 @ 11:52:43 #239
67670 Skv
Cynist.
pi_176211971
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:45 schreef Landgeld het volgende:
Lijstjes 2018 :) Hiermee ga ik 2018 in:

XRP
ADA
ETH
XLM
ICX
VEN
IOTA
LTC
XRB
ETN
REQ
Waves
TRX
XRP
ETH
TRX
ICX
VEN
Lisk
  maandag 1 januari 2018 @ 11:56:07 #240
418426 UtopiaVolger
pi_176212005
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is gewoon zonde van je geld. Waarom die paar procent aan Bitonic geven als het niet nodig is?
Gewoon vanwege het feit dat het makkelijk is en ze iedereen de mogelijkheid bieden om de crypto wereld te betreden. Maar tuurlijk, als het goedkoper kan, gewoon doen.
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 11:57:17 #241
67670 Skv
Cynist.
pi_176212015
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik heb in 2017 trouwens nog een flinke bult Blackmoon in mijn portfolio gestopt. ICO prijs was $1 en daar staat die op Kucoin al een hele tijd flink onder. Wel veelbelovend voor de lange termijn. En weer langzaam stijgende. Daarnaast verricht Dragonchain momenteel wonderen die ik had voorzien, maar niet zo snel al. Ben benieuwd of de huidige prijs blijft staan/verder stijgt.
1,4mln volume op blackmoon. Houdt niet over
  maandag 1 januari 2018 @ 11:58:12 #242
418426 UtopiaVolger
pi_176212021
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:57 schreef Skv het volgende:

[..]

1,4mln volume op blackmoon. Houdt niet over
Het staat nog niet op normale exchanges. Mijn hoop is dat dit nog gaat gebeuren. En dat ze de benodigde licenties krijgen in Europa en Amerika. Het is altijd een gok. ;)
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 12:00:06 #243
67670 Skv
Cynist.
pi_176212037
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:58 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Het staat nog niet op normale exchanges. Mijn hoop is dat dit nog gaat gebeuren. En dat ze de benodigde licenties krijgen in Europa en Amerika. Het is altijd een gok. ;)
maar ze zijn al wel een jaar live zo te zien?
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 12:00:08 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176212038
Te weinig mensen met MOD... de enige die zelfs na een ineenstorting nog geld opbrengt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 januari 2018 @ 12:00:12 #245
418426 UtopiaVolger
pi_176212039
MyWish heb ik trouwens 2x zoveel ingeslagen als Blackmoon. Was ik alweer vergeten. :(
Utopia
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 12:01:05 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176212048
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:00 schreef UtopiaVolger het volgende:
MyWish heb ik trouwens 2x zoveel ingeslagen als Blackmoon. Was ik alweer vergeten. :(
Zeg ff dat ze MOD moeten kopen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176212055
Na lang CANN holden verkooporder niet aangetikt gister. Verlies (30%) nu toch maar nemen of?
Volgens mij is die coin deaud en was gister een gelukkige pump...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2018 12:02:25 ]
pi_176212138
quote:
Wat is dit in ene keer...
RtlZ, DE zender die altijd zegt dat Bitcoin een bubbel is, je er niet in moet investeren en het erger is dan de tulpenmanie, komt nu met cryptotips voor 2018?

Oh ja, allemaal de beste (crypto)wensen voor 2018, dat het maar een mooi jaar mag worden. :)
pi_176212165
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 12:11:35 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176212168
quote:
Gestopt met lezen bij Verge.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176212187
Wordt 2018 het jaar dat ze steeds meer zullen denken: "if you can't beat them, join them"? Te beginnen met RtlZ?
pi_176212197
Crypto gaat dit jaar zeker met een factor 10 groeien
pi_176212219
Ik wil voor mijn ouders ook een kleine portfeille aanleggen voor 2018, klein accountje. Aangezien zij het niet snappen moet ik het even opstarten etc. 500 euro erin en alleen wat leuke coins. Wat raden jullie in zo'n geval aan?
Love is in the air!
pi_176212226
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef Landgeld het volgende:
Ik wil voor mijn ouders ook een kleine portfeille aanleggen voor 2018, klein accountje. Aangezien zij het niet snappen moet ik het even opstarten etc. 500 euro erin en alleen wat leuke coins. Wat raden jullie in zo'n geval aan?
Wat is je doel?
pi_176212228
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:14 schreef pvdplanet het volgende:
Crypto gaat dit jaar zeker met een factor 10 groeien
In totaliteit of per coin ;)?
Love is in the air!
pi_176212229
https://twitter.com/vergecurrency

Wraith is officieel gereleased.
pi_176212232
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat is je doel?
fun - dat ze kunnen volgen wat de coins doen.
Love is in the air!
pi_176212247
quote:

[..]

fun - dat ze kunnen volgen wat de coins doen.
Bitcoin dan
  maandag 1 januari 2018 @ 12:18:41 #260
418426 UtopiaVolger
pi_176212255
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zeg ff dat ze MOD moeten kopen :P
Koop goffderdomme allemaal MOD okey je hebt dit van mij gehoord thank me later
Utopia
pi_176212262
quote:

[..]

In totaliteit of per coin ;)?
Totale marketcap. 2019/2020 stort het in en blijven de goede projecten over
pi_176212286
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Bitcoin dan
Maar meer , op welk platform kan ik dit het handigst doen?
Binance bijvoorbeeld ;) Gewoon met hun gegevens registreren?
Love is in the air!
  maandag 1 januari 2018 @ 12:20:32 #263
286575 Roces18
Chef de party
pi_176212290
quote:
ze snappen het niet? nou dan gaat ze toch eens ff lezen. we moesten allemaal ergens beginnen
pi_176212292
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:16 schreef daankes het volgende:

Ik ben benieuwd wat dit met de prijs doet.
pi_176212295
quote:

Werkt alleen geen voor geen meter :')

https://github.com/vergecurrency/VERGE/issues/181
  maandag 1 januari 2018 @ 12:22:01 #266
286575 Roces18
Chef de party
pi_176212312
en nobody gives a fuck about privacy
pi_176212315
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:20 schreef ScroogeMcDuck het volgende:

[..]

Werkt alleen geen voor geen meter :')

https://github.com/vergecurrency/VERGE/issues/181
Dat was ook niet de officiële release. Al weett ik 0,0 van coding en heb ik geen idee of dit serieuze problemen zijn of niet.

Verder lijkt de prijs nu voorlopig gewoon te zakken. Release was eigenlijk gewoon wat te laat.
pi_176212317
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maar meer , op welk platform kan ik dit het handigst doen?
Binance bijvoorbeeld ;) Gewoon met hun gegevens registreren?
Lekker in een offline wallet stouwen en ze een link naar coinmarketcap geven ?
  maandag 1 januari 2018 @ 12:23:06 #269
418426 UtopiaVolger
pi_176212325
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:00 schreef Skv het volgende:

[..]

maar ze zijn al wel een jaar live zo te zien?
Geen idee...? Op coinmarketcap sinds oktober. ICO was niet zo lang geleden.
Utopia
pi_176212341
Toch maar wat XVG kopen, al is het alleen maar om Nattekat te stangen.

Zie hem nog wel een x2 doen :D
pi_176212343
nu litebit geen registraties aanneemt, waar kan ik nog terecht om het nieuwe jaar met wat crypto te starten ?
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 12:25:44 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176212353
quote:

Te laat en het brengt helemaal niks speciaals :')
Jammer dat niet iedereen de code begrijpt en velen het slikken als zoete koek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176212364
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:22 schreef daankes het volgende:

[..]

Dat was ook niet de officiële release. Al weett ik 0,0 van coding en heb ik geen idee of dit serieuze problemen zijn of niet.

Verder lijkt de prijs nu voorlopig gewoon te zakken. Release was eigenlijk gewoon wat te laat.
Versie 4.0 is de officiële release maar het is gewoon niet goed getest.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:28:04 #274
418426 UtopiaVolger
pi_176212377
REQ gaat ook wel lekker zeg. Heb er nog steeds niks van verkocht...
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 12:28:52 #275
418426 UtopiaVolger
pi_176212387
Alleen ICX ben ik veeeeel te laat ingestapt. Hoop dat die nog een keer verder gaat stijgen. Iemand die daar meer van weet?
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 12:34:54 #276
418426 UtopiaVolger
pi_176212472
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
nu litebit geen registraties aanneemt, waar kan ik nog terecht om het nieuwe jaar met wat crypto te starten ?
Ik kan het kopen voor je op Litebit, max 500K geloof ik.
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 12:37:49 #277
418426 UtopiaVolger
pi_176212511
Zegt trouwens ook wel iets over hoe groot 2018 nog kan worden. Hoeveel mensen willen er instappen maar kunnem het gewoon nog niet nu vanwege al die registratiestops wereldwijd.
Utopia
  maandag 1 januari 2018 @ 12:38:05 #278
286575 Roces18
Chef de party
pi_176212520
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:34 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

500k maar ik 5 miljoen
  maandag 1 januari 2018 @ 12:38:31 #279
418426 UtopiaVolger
pi_176212529
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:38 schreef Roces18 het volgende:

[..]

500k maar ik 5 miljoen
Doen we het in maandelijkse delen.
Utopia
pi_176212650
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:34 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

top, wat is je rekeningnr. ? dan maak ik het zo ff over.
  maandag 1 januari 2018 @ 12:51:21 #281
286575 Roces18
Chef de party
pi_176212696
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:48 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

top, wat is je rekeningnr. ? dan maak ik het zo ff over.
je kan wel een van mijn accounts kopen van de velen die ik heb :') HOOR IK 100 EURO
pi_176212742
RaiBlocksgenot
pi_176212758
het is wel echt een skill hoe ik 'al een maand' geen vooruitgang boek in deze markt :') Constant de verkeerde _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 13:09:23 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176212914
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
het is wel echt een skill hoe ik 'al een maand' geen vooruitgang boek in deze markt :') Constant de verkeerde _O_
https://www.reddit.com/r/(...)0000_sensors_set_up/

Aanrader ;)
Staat nu net aan in de top 200, daar hoort ie net zo min thuis als Verge in de top 20. Als er een beetje aandacht voor komt is nog een verdubbeling niet ondenkbaar. Je koopt in een dip, dus dat scheelt ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 januari 2018 @ 13:09:46 #285
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176212922
quote:
Wetpussy gevolgd zeker?
  maandag 1 januari 2018 @ 13:13:12 #286
418426 UtopiaVolger
pi_176212969
quote:
Misschien helpt dit je een beetje in 2018: https://docs.google.com/s(...)vHvEmDJmeWY/htmlview

Van de OhHeyMatty Telegram groep.
Utopia
pi_176213075
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

https://www.reddit.com/r/(...)0000_sensors_set_up/

Aanrader ;)
Staat nu net aan in de top 200, daar hoort ie net zo min thuis als Verge in de top 20. Als er een beetje aandacht voor komt is nog een verdubbeling niet ondenkbaar. Je koopt in een dip, dus dat scheelt ook.
Voor minder dan x10 doen we het niet.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 13:21:43 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176213101
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Voor minder dan x10 doen we het niet.
Jij bent snel tevreden.

Minimaal x15 vanaf nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176213119
Ben ik nou blind of is de Lisk online wallet verdwenen?
pi_176213131
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij bent snel tevreden.

Minimaal x15 vanaf nu.
Mijn hele portfolio x15 svp :9~
  maandag 1 januari 2018 @ 13:23:20 #291
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176213134
Verge heeft de toekomst.
  maandag 1 januari 2018 @ 13:24:06 #292
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176213149
Je moet sowieso alleen maar muntjes kopen met een x in de afkorting. Waarom? Omdat het cool klinkt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 13:27:27 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176213224
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mijn hele portfolio x15 svp :9~
All-in Modum :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176213251
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

All-in Modum :7
All mijn modum nu verkocht
  maandag 1 januari 2018 @ 13:29:05 #295
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_176213264
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 januari 2018 @ 13:29:17 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176213268
quote:
14s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik niet, jij -O-

Ik blijf bagholder van Ether.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176213365
XLM omzetten naar verge of hodl?
pi_176213435
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:32 schreef Gietertje1 het volgende:
HODL
  maandag 1 januari 2018 @ 13:38:28 #299
468509 _--_
In varietate concordia
pi_176213517
Ik kan mn bitcoins echt niet langer meer hodlen. :(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 1 januari 2018 @ 13:39:10 #300
286575 Roces18
Chef de party
pi_176213529
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 13:32 schreef Gietertje1 het volgende:
kooop verge!!! :o
pi_176213530
quote:
Welke pak je? Juist afgelopen maand waren veel stijgers.
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')