300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertjequote:Op maandag 1 januari 2018 01:06 schreef vigen98 het volgende:
Ben maar uit XRB gestaptVind die 300 dollar winst voor paar minuten wel goed. Ik koop morgen wel tijdens de dip
Nee inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:09 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
300 dollar is niet verkeerd voor een vluggertje
Gelukkig nieuwjaar.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:43 schreef Greys het volgende:
Happy New Year!
May all you bitches be riches!
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:25 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.![]()
Iedereen klaar voor het WAVES-jaar?
Ik heb meerderheid van mijn Waves verkocht maar uit eerbetoon voor Waves zal ik altijd minimaal 1 Waves bezittenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:27 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Mijn portfolio bestaat nog steeds 50% uit Waves.
En je bent in de prijzen gevallenquote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Nattekat het volgende:
Er is stiekem op de valreep nog een testnet release van Ethereum geweest
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:41 schreef Zith het volgende:
[..]
En je bent in de prijzen gevallen![]()
POL / POL-verkiezingen de uitslag
Omdat het niet ongewoon is om winst te maken die een stuk hoger dan de fee is die betaalt moet worden.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:52 schreef SOG het volgende:
Hoe kan al deze shit moonen als iedereen 10 procent fee (of nadeliger koopt ivm hogere koers vergeleken met de Exchanges) moet dokken via Coinbase en bitonic etc en het bijna onmogelijk is om een account op een Exchange te vullen met je bankrekening.
Gdax lukt al weken niet om te verifiėren.
Gaat echt helemaal nergens over. 12 dollar voelde al fomo en nu 22 dollar...Jezus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |