Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijvenquote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
scheelt weer $50 transactiekosten.quote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
+712%quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
FUD is groot.quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
Veeeechaaaaaainnnnnn motherfucker yeah!quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
BTC koers, Dollar koers is wat stabieler.quote:Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan doel ik op Mei
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
eerst omzetten naar een andere coin?quote:Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
pfff binance vraag 80 FUN voor withdrawal :S
Wetpussy voelt zich net een Mcafee hier. Persoonlijk geneuzel zeg. Dat anderen dat blind volgen......... Iets met rattenvanger en een fluitje....quote:Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds troep. Geen echte cryptocoin, moet dood!
quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenquote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik krijg wel een beetje FOMO gevoel nu met raiblocks
Nooit van m'n leven.quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
19 nuquote:Op zondag 31 december 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenmij niet gezien.
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.quote:Op zondag 31 december 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven.
Ga geen banken steunen met echte crypto.
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.quote:Op zondag 31 december 2017 20:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |