Het is monetisatie van een nieuwe asset, in dit geval cryptovaluta. Dus dat kun je niet vergelijken met een aandeel, maar iets waarin nog grote sommen geld aan toegekend moeten worden.quote:Op zondag 31 december 2017 18:22 schreef Nikmans het volgende:
Lekker die stijgende marketcap, vraag me af hoelang dit normaal aanhoudt?
Ken het nietquote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.quote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef Schnitzels het volgende:
Wat vinden jullie van POE? Is die nu teveel gehyped of gaan we daar volgend jaar nog veel over horen?
als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.quote:Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef DaMart het volgende:
Ik heb me net op Binance geregistreerd. Nu wil ik wat BTC van Bittrex daarheen sturen, maar kan ik ergens zien hoe lang dat gaat duren dan?
Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 31 december 2017 19:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
als je iets van 3 confirmations heb geloof ik.
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.quote:Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar onlangs las ik hier verhalen van mensen die dagen moesten wachten op een transactie... daar heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.
Ook wat FUN gekocht, klein bedragje, aardig risicovolle coin, maar die usercase is erg goed.quote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor dat FUN, max in feb?
Ik zeg toch wel een 0,70 hoor he... usd
FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halenquote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zeg jij voor dat FUN, max in feb?
Ik zeg toch wel een 0,70 hoor he... usd
zit ik nu al een half jaar op te wachten....quote:Op zondag 31 december 2017 19:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
FUN gaat nog wel minimaal x10, dus das 0,50 usd, of we dat in feb al halenzou mooi zijn
Als je ze niet zou hebben, zou je nu dan kopen?quote:Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef iPancakeMix het volgende:
Weet echt niet wat ik met mijn Ripple aan moet. Zit nog steeds op 66% winst ondanks de recente prijsdaling maar weet niet of ik nu het beste kan verkopen en in een andere alt kan stappen of gewoon HODL'en voorlopig.
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaadquote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
die confirmations kunnen lang duren.... waarom geen eth sturen naar binance? goedkoper en sneller. kan je bij binance weer omwisselen voor btc. of ripple misschien nog goedkoper.
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijvenquote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
scheelt weer $50 transactiekosten.quote:Op zondag 31 december 2017 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, inmiddels via ETH gedaan inderdaad.
+712%quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
FUD is groot.quote:Op zondag 31 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo, ver weg van die troep van Ripple blijven
Veeeechaaaaaainnnnnn motherfucker yeah!quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
BTC koers, Dollar koers is wat stabieler.quote:Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan doel ik op Mei
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.quote:Op zondag 31 december 2017 19:32 schreef iPancakeMix het volgende:
Te veel twijfel, toch maar Ripple verkocht met 66% winst en in VeChain gestopt.
eerst omzetten naar een andere coin?quote:Op zondag 31 december 2017 19:22 schreef SugeLucky het volgende:
pfff binance vraag 80 FUN voor withdrawal :S
Wetpussy voelt zich net een Mcafee hier. Persoonlijk geneuzel zeg. Dat anderen dat blind volgen......... Iets met rattenvanger en een fluitje....quote:Op zondag 31 december 2017 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds troep. Geen echte cryptocoin, moet dood!
quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenquote:Op zondag 31 december 2017 19:58 schreef vigen98 het volgende:
Ik krijg wel een beetje FOMO gevoel nu met raiblocks
Nooit van m'n leven.quote:Op zondag 31 december 2017 19:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahahaha, nattekut koopt nu jouw ripples.
19 nuquote:Op zondag 31 december 2017 20:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jongen 20$ voor een coin om in te stappenmij niet gezien.
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.quote:Op zondag 31 december 2017 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit van m'n leven.
Ga geen banken steunen met echte crypto.
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.quote:Op zondag 31 december 2017 20:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang het mij allemaal centjes oplevert geef ik er geen fuck om wat ze er mee doen, al maken ze er wmd's van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |