Jouw principe die je opdringt aan anderen, netjes hoorquote:Op zondag 31 december 2017 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag best. Ik doe echter niks op basis van hebzucht, maar op basis van vertrouwen. Op de lange termijn veel winstgevender.
En XRP is een principekwestie.
quote:Op zondag 31 december 2017 20:17 schreef SugeLucky het volgende:
Als je juist niet doet wat nattekat zegt, verdien je het meest
quote:Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
Fijne cryptojaar iedereen, hoop dat iedereen miljonair wordt.
2017 was een nieuwe auto. 2018 hopelijk een nieuw huis.quote:Op zondag 31 december 2017 20:44 schreef RobinaHoed het volgende:
Fijne cryptojaar iedereen, hoop dat iedereen miljonair wordt.
Tl;dr?quote:Op zondag 31 december 2017 20:51 schreef BadVlad het volgende:
Dit is trouwens de ICO waar ik gisteren ben ingestapt: https://rentberry.cryptonomos.com/
[ afbeelding ]
"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."quote:
Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezenquote:Op zondag 31 december 2017 20:54 schreef BadVlad het volgende:
[..]
"We are convinced that long-term rental space is the next industry to be disrupted by technologies, and our entire team believes that blockchain and smart contracts are the inherent part of the upcoming innovation. Here at Rentberry, our goal is to make both landlords and tenants enjoy a fully decentralized rental experience that includes open and transparent application process, crowdsourced security deposit network, instant rent payments, internationally valid tenant and landlord scores, to name a few."
heb je veel REQ? Ik ging ervanuit dat het een long-term was voordat we op deze prijs zaten. Dus ik had er nog niet zoveel in zittenquote:
Hehe. Naar mij idee lossen ze echt een probleem op en hebben ze al een werkend product met meer dan 120K gebruikers.quote:Op zondag 31 december 2017 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is mij semiverplichten om het alsnog te gaan lezen
ik had ze gekocht op 399 sat. Op 700 verkocht tijdens de schommelingen. Toen schoot ie in de aaf idd door. Terug gekocht op 850 en nu blijf ik hem Holden.quote:Op zondag 31 december 2017 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik lees er veel goeds over. Ik heb ze deze week gekocht, toen ze gisteren door het dak gingen weer verkocht en vanmorgen op 700sat teruggekocht. Ik houd ze nu vast, zoals ik sowieso van plan was, tot ca eind januari.
Dit worden de goede voornemens van Kraken in 2018, persoonlijk zie ik BTC eerder naar de 50k gaan dan dat die servers eens een keer gaan werken.quote:
Dat is de enige echte vraag.quote:Op zondag 31 december 2017 21:31 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen nog steeds Kraken.
JUIST NIETquote:Op zondag 31 december 2017 22:12 schreef Roces18 het volgende:
verwacht wel een flinke cryptomarkt dip 1e week van het nieuwe jaar
Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.quote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
vandaag 50k winst gemaakt met ADA, had op $0.44 ingekocht en op $0.74 verkocht.
Goed begin van het nieuwe jaar!
Jezusquote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
Had er ongeveer 90k in gestopt.quote:Op zondag 31 december 2017 22:29 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wow. Met hoeveel geld speel je dan wel niet.
Ik vind mijn 3k inleg al hoog en blij als die een paar honderd euro hoger is
Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?quote:Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef totalvamp het volgende:
quote:Actief vermogensbeheer bij bitcoinhandel
Een bijzondere situatie kan zich nog voordoen wanneer iemand zeer actief handelt in bitcoins. In een dergelijke situatie kan de Belastingdienst het standpunt innemen dat de handel het normale, actieve vermogensbeheer te buiten gaat. Consequentie hiervan zou zijn dat de bitcoins niet in box 3 worden belast, maar dat de winsten die met de handel worden behaald wel belastbaar zijn in box 1 (met progressieve tarieven oplopend tot 52%). Doorgaans is dit fiscaal minder aantrekkelijk.
Wanneer sprake is van normaal vermogensbeheer en wanneer er arbeid wordt verricht dat normaal, actief vermogensbeheer te buiten gaat, is in hoge mate een casuïstisch vraagstuk. Met andere woorden, de feiten en omstandigheden van een concrete casus zijn van groot belang.
Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.quote:Op zondag 31 december 2017 22:46 schreef up7 het volgende:
Hebben hier sommigen al nagedacht over de peildatum van 1 januari die gehanteerd wordt door de Belastingdienst? Aangezien de handel ook op 1 januari doorgaat is het tijdstip waarop je de economische waarde bepaalt van belang geworden. Zou nog best veel kunnen schelen.
Btw nog een reden om te Hodlen en niet intensief te (day)traden. Iets om in het achterhoofd te houden.
[..]
niet vandaag gekocht maar wel verkochtquote:Op zondag 31 december 2017 22:45 schreef daankes het volgende:
[..]
Waar heb jij vandaag ADA kunnen kopen voor $0.44?
Verder zijn dit wel de leuke momenten van Crypto traden
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.quote:Op zondag 31 december 2017 22:47 schreef daankes het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit alleen geldt als je daadwerkelijk het grootste gedeelte van je tijd besteed aan het day-traden. Niet als je gewoon een 40-urige baan hebt. Anders zou dit natuurlijk nergens op slaan.
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..quote:Van normaal vermogensbeheer is bij arbeid door de belastingplichtige geen sprake als die arbeid naar aard en omvang onmiskenbaar als doel heeft daarmee een hoger rendement te behalen dan het rendement bij normaal vermogensbeheer. Jammer genoeg is moeilijk te zeggen wanneer de arbeid normaal is voor het vermogensbeheer en welke activiteiten het zijn die ervoor zorgen dat de grenzen van ‘normaal vermogensbeheer’ worden overschreden.
https://www.accountant.nl(...)nsbeheer-wat-is-dat/
Hmm, daar heb je een punt. Interessant inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.
[..]
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..
ONZINquote:Op zondag 31 december 2017 23:01 schreef up7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel ligt, het is een heel grijs gebied en daytraden met veel geld waarbij je soms flinke dagwinsten kan snel het normaal vermogensbeheer overstijgen. Ook naast een 40-urige baan.
[..]
Succesvol daytraden lijkt mij toch al heel snel actief vermogensbeheer. Nu kunnen de minder succesvolle traders wel proberen te beargumenteren dat Hodlen meer rendement oplevert en dat je alleen daytrade als hobby naast je voltijdbaan maar als dat evengoed heeft geleidt tot een vertienvoudiging van je vermogen dan weet ik niet of een traditionele belastinginspecteur dat zo wil zien. Kan best spannend worden voor sommigen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |