Pas wel op met al die coin apps op je telefoon. Zitten een hoop beveilingslekken in. Lijkt me niet handig ivm je e-mail en wanneer je exchanges checkt op je telefoon..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:14 schreef Patroon het volgende:
Ik gebruik nu Coin stats als app om mijn trades bij te houden. Werkt nog fijner dan Delta aangezien het met API werkt en je dus niet handmatig alles in hoeft te voeren.
Omdat ik mij totaal niet heb verdiept in REQ. Had gewoon gekocht na een tip hier en pakte goed uit. En andere ALTS waar ik dieper in zit leveren meer op. Van de week weer even zoeken naar wat veelbelovende coins of ICO's.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo zo snel? En wat ga je nu halen dan
Alle ERC20 tokens gewoon op MEW of Ledgerquote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
Waar heb jij 'm besteld?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Heb mijn Ledger Nano S nog steeds niet binnen. En mijn HOLD DRGN shirt ook niet.
Binance vind ik wel de fijnste exchange met veel coins. Nadeel zijn de transactiekosten..quote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel wallets gebruiken jullie? Had alles nog op Kraken/Binance staan, maar na aankoop van Raiblocks op Bitgrail en het geprul daar toch maar een wallet voor m’n Raiblocks genomen.
Binance vertrouw ik wel, maar Kraken durf ik niet m’n handen voor in het vuur te steken.
Heb aan de andere kant ook geen zin om voor bijna elke coin een aparte wallet te nemen.
jezus 70 euro cent al. 2 dagen geleden zat die op 25 cent ofzoquote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:41 schreef Patroon het volgende:
Jezus REQ. Dacht bij 5000sat mmm wel wat duur. Staat nu al op 6700sat
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.quote:
Nou daar zat ik ook aan te twijfelen. 1 dollar (Daar zijn we nog niet) is wel een psychologische verkoopgrens voor velen, dus een klein dipje is te verwachten. Maar REQ is wel een hele sterke coin die misschien nog wel verder stijgt.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Gaat echt lekker, sta nu al op 200% winst.
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Nu begint het toch wel te kriebelen: HODL of verkopen met mooie winst? Ben weer radeloos
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Op de officiële website. Duurt langer vanwege grote vraag.
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Echt? Ik had vorige week maandag een tweede besteld en kreeg hem vrijdag binnen
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.comquote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lucky you! Ik heb nog niet eens een verzendbevestiging haha.
Yep same.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
via welke heb je besteld dan? ik gewoon ledgerwallet.com
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Verkoop de helft en kijk later wat je met de rest doet.
Goed adivesquote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
Hangt er van af wat je levertermijnvisie is. Mijn inleg in MOD was zaterdag meer dan verdubbeld, maar er gaat voorlopig echt geen cent uit.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik probeer vaak na verdubbeling van inleg de helft te verkopen en investeren in een andere coin en de rest hodl.
quote:Op maandag 1 januari 2018 14:43 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
buy en sell wallsquote:Op maandag 1 januari 2018 14:55 schreef iPancakeMix het volgende:
[..]
Ben nog vrij nieuw.. Wat kan ik hier precies zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |