Waar heb je het over?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Oké wtf waarom valt iedereen Nattekat aanDit is SC, dit is niet luister naar alles wat Nattekat zegt. Als jij beslist om dingen te doen dan doe jij dat ongeacht wat iemand heeft gezegd. Om Nattekat de schuld te geven is echt niet eerlijk. Ik ben het ook vaak oneens met hem maar alsnog ga ik hem niet de schuld geven van iets
Geen ideequote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet spiegelen in de psychologie?
iedereen shillt z'n eigen muntjes en bashed anderequote:Op maandag 1 januari 2018 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt hier lui die zeggen dat hij geen mod moet zijn, dat hij vals advies geeft blablabla.
niet? vandaar dat ik zoveel geld verlies met crypto's.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:02 schreef vigen98 het volgende:
Oké wtf waarom valt iedereen Nattekat aanDit is SC, dit is niet luister naar alles wat Nattekat zegt.
Hoax, want je zit in het door mij afgebrande TokenPayquote:Op maandag 1 januari 2018 20:06 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
niet? vandaar dat ik zoveel geld verlies met crypto's.
Jij zegt dat iedereen dat doet.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je hebt hier lui die zeggen dat hij geen mod moet zijn, dat hij vals advies geeft blablabla.
het is nog niet 100% zeker dat t een scam is. misschien wordt t wel de nieuwe moneroquote:Op maandag 1 januari 2018 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoax, want je zit in het door mij afgebrande TokenPay
Ik niet, ik hou gewoon de markt regelmatig in de gaten.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Stel je zoiets in? Seintje bij -20% o.i.d.?
Je kan het vast wel even in 2 zinnen zeggen.quote:
Wat een haat.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat mij betreft verdien je het om alles te verliezen als je op basis van de mening van een user hier gaat verkopen/inkopen.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je kan het vast wel even in 2 zinnen zeggen.
Nou vooruit, heb eens even de site aangeklikt en na 2 zinnen kwam ik er al achter dat het de zoveelste shitcoin is. Bedankt.quote:
Vanmiddag tijdens de dip ingestapt, had ik veel eerder moeten doenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:50 schreef jelle12345 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd hier, maar kijk allemaal eens naar Request Network. Één van de weinige coins waarvan voor mij heel duidelijk is hoe deze gebruikt kan worden in de 'echte wereld'.
De prijs is gister trouwens gestegen van 0,30 naar 0,85, maar dat is nog maar het begin.
Het was ook een beetje overdreven van mij, maar het is gewoon niet verstandig naar mijn meningquote:
Je inzicht is verbluffend.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nou vooruit, heb eens even de site aangeklikt en na 2 zinnen kwam ik er al achter dat het de zoveelste shitcoin is. Bedankt.
Maar wat voegt het dan toe? Want ik zie op de site audit & accounting staan met heel wat info, maar dit is per definitie een van de toepassing van een blockchain. Niet echt uniek dus.quote:
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar wat voegt het dan toe? Want ik zie op de site audit & accounting staan met heel wat info, maar dit is per definitie een van de toepassing van een blockchain. Niet echt uniek dus.
Juist.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit jaSNEL DUMP DE COIN HIJ GAAT NAAR 0!!!!!
Ik luister enkel naar mezelf. En mocht ik het kwijtraken, heb ik dat aan mezelf te danken. Iedereen doet zijn eigen research. Onnodig om anderen op te dragen wat wel/niet te doen. Houd hem sowieso tot juni. Waarom? Omdat ik dat wil
Mocht hij terugzakken naar 5 cent, dan is dat maar zo
Daar staan louter algemeenheden in op dit gebied.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
Eikel.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:10 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat mij betreft verdien je het om alles te verliezen als je op basis van de mening van een user hier gaat verkopen/inkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |