Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.quote:Op maandag 1 januari 2018 17:57 schreef Afwazig het volgende:
twitter:RNR_0 twitterde op maandag 01-01-2018 om 15:51:58Verge is one of the greatest scams in crypto.They claimed users are anonymous because it hides their IP address (... https://t.co/3DMhdjEA9t reageer retweet
met jouw username iets roepen over aanklagenquote:Op maandag 1 januari 2018 18:10 schreef TimKuik het volgende:
HURR DURR WIJ ZIJN CRYPTO ANARCHISTEN
oh nee, mijn geld is weg! WE GAAN ZE AANKLAGEN!
VIAquote:Op maandag 1 januari 2018 18:14 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.
Yea. VIA is een solid project.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:14 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Romano is een dev die tenminste wel verstand van zaken heeft. Vandaar dat ik ook in VIA zit.
Holden is op lange termijn wel beter, alleen niet met shitcoins zoals Verge. En al helemaal niet als je na die piek hebt gekocht. Maargoed, scheid het kaf van het koren tenminste weer een beetje.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:16 schreef SugeLucky het volgende:
Was toch behoorlijk wat tijd nog om verge alsnog te verkopen de afgelopen dagen zou je denken.
Sommigen blijven holden no matter what.
twitter:LoordrAider twitterde op maandag 01-01-2018 om 09:44:30$XVG what you guys waiting for #WraithProtocol ? It has been out already since 2014. Same code as $shadowcash . The… https://t.co/vRVAyfLFFc reageer retweet
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:42 schreef Xrenity het volgende:
Toch bij dat ik, oa nav Nattekat, XVG heb verkocht.
Thanks kat
quote:
Omdat ze deadlines missen?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Falen, crashen, oplichten, mislukken, liegen, manipuleren.
Omdat hun code copypaste is en de developer incapabel isquote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ze deadlines missen?
Je hoeft je geld er niet in te steken hoor. Tevens denkt iedereen die nu in Verge stapt meteen een lambo voor de deur te hebben.
Long term hold. Tevens is de gigantische stijging in prijs voor mij een mooie bonus. Maar houdt sowieso tot juni 2018 vast. Crash of geen crash #hold
Nattekut denkt dat de cryptomarkt hetzelfde werkt als een pizza bestellen bij Domino's. Bestellen, betalen en binnen 15 minuten succes.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ze deadlines missen?
Je hoeft je geld er niet in te steken hoor. Tevens denkt iedereen die nu in Verge stapt meteen een lambo voor de deur te hebben.
Long term hold. Tevens is de gigantische stijging in prijs voor mij een mooie bonus. Maar houdt sowieso tot juni 2018 vast. Crash of geen crash #hold
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]slachtoffer van Verge
Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun investeringen.
Ik hold mijn 250.000 stuks nog sowieso. Daar kan geen Nattekat wat aan doen
dus dat 1 van hun developers adviseur bij tokenpay is is geen positief bericht voor tokenpay?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Falen, crashen, oplichten, mislukken, liegen, manipuleren.
Over Tokenpay kwamen toch ook behoorlijk slechte dingen naar buiten?quote:Op maandag 1 januari 2018 19:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dus dat 1 van hun developers adviseur bij tokenpay is is geen positief bericht voor tokenpay?
jaquote:Op maandag 1 januari 2018 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over Tokenpay kwamen toch ook behoorlijk slechte dingen naar buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |