Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
whitepapers zijn onzin, ga mee met de hype, daar verdien je veel meer mee. Wat die munt technisch kan boeit op dit moment geen reet.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, in de whitepaper staat gewoon het double-entry accounting en triple entry accounting uitgelegd, maar dat is letterlijk wat elke blockchain doet. Voor de genoemde smart audits in de white paper geldt hetzelfde. Wat maakt REQ zo uniek?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks is hoor, maar ik vraag me af of je er wat meer over zou willen uitleggen.
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden we hiervan? https://steemit.com/crypt(...)us-vision-ico-review
Werkend product, altijd +1quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen. Als mensen er interesse in hebben dan kunnen ze zelf onderzoek doen. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.
Toch bedankt voor je reactieHopelijk stijgt ie lekker door!
Welke whitepaperquote:Op maandag 1 januari 2018 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen.
Ah ok, jammer.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik veel. Lul maar een eind raak
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.
Jep. Jij snapt hem.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Dat vooral he, daar zit 't 'm in. Geen goed logo = shitcoin.
tattoo op m'n arm met m'n private key.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef MGeraads het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor de hodl? Is een hardware wallet de moeite waard, en welke hebben jullie? Welke is beter; de trezor of de nano ledger? Thnks alvast
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Een inhoudelijke discussie lijkt me alleen maar goed.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
Ja, stel je voor, een vraag stellen op een forum. Hoe durft men.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
vrij normaal om dat te vragen lijkt me.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh, daar lees ik niks over. Is er een whitelist?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:57 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.
Mensen die geïrriteerd raken omdat er eindelijk eens doorgevraagd wordt op een “oh wat een geweldige coin” waarna het meest domme argument “lees de whitepaper” komt kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja zie de website.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, daar lees ik niks over. Is er een whitelist?
Ik kijk er dan keihard overheen, ik zie het niet staanquote:
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mensen die geïrriteerd raken omdat er eindelijk eens doorgevraagd wordt op een “oh wat een geweldige coin” waarna het meest domme argument “lees de whitepaper” komt kan ik niet serieus nemen.
Daarnaast vragen we je niet om een uitgebreide review maar simpelweg in 2 zinnen uitleggen wat het doet is zelfs voor jou goed te doen. Of ben je een luie shiller die niet wil werken voor zijn pump?
Bovenaan in de banner.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik kijk er dan keihard overheen, ik zie het niet staan
Zie mijn editquote:Op maandag 1 januari 2018 21:03 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Bovenaan in de banner.
https://nucleus.vision
Maar kom op, link anders even een filmpje of een whitepaper of een blog of IETS waar uitgelegd wordt wat REQ zo uniek maakt op het gebied van (smart) audit vergeleken met een andere blockchain?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.
Ah oké ik dacht dat je voor de ICO ook op de whitelist moest staan. Deze hou ik dan ook even in de gaten.quote:
Moet je voor de ICO nou ook op een whitelist staan? Pfffquote:Op maandag 1 januari 2018 21:05 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Ah oké ik dacht dat je voor de ICO ook op de whitelist moest staan. Deze hou ik dan ook even in de gaten.
Klopte wel helaas![]()
Dus je kunt het niet uitleggen?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je er verder van denkt.
Ik heb er geen behoefte aan. Ik ben hier niet om coins te shillen zoals een andere user beweerd, dan had ik wel wat beter m'n best gedaan namelijk.quote:
wat mij wel opvalt: normaal gesproken bij de ICO websites als je op zo een referentie onder de ''Featured In'' section (media) op de link klikt dan kom je op een pagina bijvoorbeeld Business Insider of een ander mediakanaal en dan staat er iets over dat nieuwe product, maar bij deze kom je op een pagina terecht maar je leest verder niets over Nucleus Vision.quote:
Ja het wordt steeds gekker. Ik heb weleens zitten denken om zelf een ICO te beginnen. Beetje mooi verhaal in elkaar flansen, gelikte website erbij, een of ander stuk vapourware in elkaar hacken en je trekt zo tientallen miljoenen binnen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet je voor de ICO nou ook op een whitelist staan? Pfff
126.43%quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
Hoeveel gaat vechain het komende half jaar stijgen?
3xquote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
-miljoenmiljard, wist je dat niet?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..quote:Op maandag 1 januari 2018 21:26 schreef hmmmz het volgende:
15.000 dollar volumequote:Op maandag 1 januari 2018 21:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/gcoin/#charts
get rich quick coin. miljoenen coins kopen voor bijna nix
149 miljard coinsquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vorige maand enkele honderden dollars volume, het is sterk aan t stijgen.
Ja thanks maar nty. Ik skipquote:Op maandag 1 januari 2018 21:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
vorige maand enkele honderden dollars volume, het is sterk aan t stijgen.
Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hontquote:Op maandag 1 januari 2018 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
IEDEREEN VERKOPEN ALLES STAP NU UIT OF PAL UW VERLIES
Bedakt, lief een poot van de hont. JY heb toch een Beagle puppy die Ludo heet? Bezit hij ook dogecoin jahahajquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hont
nog nix. binnenkort eens wat doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
149 miljard coins
Hoeveel heb je er ingestoken?
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Meh.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018
Wat voor project zit er achter?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nog nix. binnenkort eens wat doen.
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verge slachtoffers? Whihaoehiahaoahaia heftig intens.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
durf t niet te zeggen. heb alleen naar de grafiek gekeken..
Hold my beer...quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaakt
Want?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Was ook raar dat hij dipte..quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Neeee joh ICX ook opeens in de plus. Aat een dag!
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
Alles op VENquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Was voor mij de reden om de eerste aankoop 2 dagen uit te stellenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
10 maar?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Maar?quote:
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.
Keer 4 is me te weinig.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Gewoon uitgeven in goudquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
10$ maar ?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Goh, voorspel je dat echtquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
Ja dan toch niet he, koop geen Universa. Geef me wel eventjes je adres dan rij ik wel paar keer langs met een nieuwe lambo met een Universa logo eropquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goh, voorspel je dat echt?
Per wanneer komt'ie online?
Lol wat. Of koop huizen en verhuur het. Dan heb je ook een vast inkomenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ga niet investeren in een bubbel.![]()
![]()
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.
Rivetz!quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overhedenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)
Waarom denk je dat ze KYC doen...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
quote:Know your customer (KYC) is the process of a business identifying and verifying the identity of its clients.[1] The term is used to refer to the bank and anti-money laundering regulations which governs these activities.
quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus.
Ieder jaar een andere kleur lambo?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
Ik denk voornamelijk dat ze het zelf voor hun eigen veiligheid doen. Je hebt exchanges als Bitgrail waar je jezelf niet hoeft te verifiëren en toch kan je traden/depositen/withdrawen. Er zit wel een limiet aan maar het kan dus wel.quote:
Alleen hebben ze daar in bepaalde gevallen geen keuze in, zie coinbasequote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
Haha zieke gok want heb er idd exact 10k in zitten. Doel is 50k halen, dan 10k eruit en verder gewoon hodlen/verspreidenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
BD heeft helemaal geen capaciteit en expertise in huis voor Crypto aangiftes, staat op een laag pitje om dat op te pakken. Idem met ICO’s en regulatie, hebben ze geen mankracht voor nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Coinbase ordered to report 14,355 users to the IRS
Wel in de US, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |