Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
whitepapers zijn onzin, ga mee met de hype, daar verdien je veel meer mee. Wat die munt technisch kan boeit op dit moment geen reet.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat SugeLucky je gaat vertellen dat je de whitepaper moet lezen. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, in de whitepaper staat gewoon het double-entry accounting en triple entry accounting uitgelegd, maar dat is letterlijk wat elke blockchain doet. Voor de genoemde smart audits in de white paper geldt hetzelfde. Wat maakt REQ zo uniek?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja idd + dat Y Combinator er bij betrokken is.
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:38 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niks is hoor, maar ik vraag me af of je er wat meer over zou willen uitleggen.
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Wat vinden we hiervan? https://steemit.com/crypt(...)us-vision-ico-review
Werkend product, altijd +1quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:46 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je kan het beste even op youtube kijken, er zijn een hoop filmpjes over waarin het uitgelegd wordt. Een stuk beter en uitgebreider dan ik het zou kunnen uitleggen.
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen. Als mensen er interesse in hebben dan kunnen ze zelf onderzoek doen. Dat doe ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Je verwijst telkens naar iets anders (whitepaper, youtube) en slaat alles wat een beetje inhoudelijk wordt volledig over.
Toch bedankt voor je reactieHopelijk stijgt ie lekker door!
Welke whitepaperquote:Op maandag 1 januari 2018 20:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima whitepaper en gelikt logo!!! Tweede hypotheek nemen en daar alles op zetten.
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:51 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Klopt, ik ben hier verder niet om coins uit te leggen.
Ah ok, jammer.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik veel. Lul maar een eind raak
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Precies, je bent hier alleen om even lekker dom te roepen dat je ze ook hebt en ze moon gaan, ouwe shilluser dat je er bent.
Jep. Jij snapt hem.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:53 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Dat vooral he, daar zit 't 'm in. Geen goed logo = shitcoin.
tattoo op m'n arm met m'n private key.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:54 schreef MGeraads het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor de hodl? Is een hardware wallet de moeite waard, en welke hebben jullie? Welke is beter; de trezor of de nano ledger? Thnks alvast
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:42 schreef xaban06 het volgende:
Een inhoudelijke discussie lijkt me alleen maar goed.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
Ja, stel je voor, een vraag stellen op een forum. Hoe durft men.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik vind het nogal dom om te vragen op fok wat een coin doet terwijl het hele internet vol met informatie staat. Doe zelf eens moeite ipv alles maar te vragen.
vrij normaal om dat te vragen lijkt me.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Oh, daar lees ik niks over. Is er een whitelist?quote:Op maandag 1 januari 2018 20:57 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel interessant maar de whitelist is inmiddels al vol.
Mensen die geïrriteerd raken omdat er eindelijk eens doorgevraagd wordt op een “oh wat een geweldige coin” waarna het meest domme argument “lees de whitepaper” komt kan ik niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 januari 2018 20:55 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |