Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hontquote:Op maandag 1 januari 2018 21:33 schreef mtchel112 het volgende:
IEDEREEN VERKOPEN ALLES STAP NU UIT OF PAL UW VERLIES
Bedakt, lief een poot van de hont. JY heb toch een Beagle puppy die Ludo heet? Bezit hij ook dogecoin jahahajquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oké ik sell gelijk gr gr en een poot van de hont
nog nix. binnenkort eens wat doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
149 miljard coins
Hoeveel heb je er ingestoken?
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Meh.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vechain? Gaat naar 50$ toe einde 2018
Wat voor project zit er achter?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nog nix. binnenkort eens wat doen.
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2018 21:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Verge slachtoffers? Whihaoehiahaoahaia heftig intens.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
durf t niet te zeggen. heb alleen naar de grafiek gekeken..
Hold my beer...quote:Op maandag 1 januari 2018 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het wel heel erg verneukt hebben om nu zware verliezen te hebben gemaakt
Want?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als die niet naar 15 dollar gaat..
Was ook raar dat hij dipte..quote:Op maandag 1 januari 2018 21:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Neeee joh ICX ook opeens in de plus. Aat een dag!
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
Alles op VENquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Was voor mij de reden om de eerste aankoop 2 dagen uit te stellenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef Atlantis- het volgende:
Vergeet niet allemaal om nog even te noteren hoeveel je precies van welke coin hebt en wat de waarde is.
Voor onze vrienden van de fiscus
10 maar?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Paar dagen terug al m'n coins omgezet naar VEN. Kostte me binnen een dag -15% op het oude portfolio, beetje ziek van toen. Inmiddels op een ATH en 7% meer waard dan wanneer ik m'n oude coins had gehold. Today was a good day. Ven naar $10 in 2018 en dat heb ik geanalyseerd op niks meer dan hoop
Maar?quote:
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Als de BD een beetje moeite doet weten ze precies hoeveel jij op exchanges en wallets (die je gebruikt hebt voor bitonic) hebt staan.
Keer 4 is me te weinig.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FYI: De belastingdienst kan niet weten wat jij wel of niet bezit.Het is natuurlijk wel onze plicht om het eerlijk aan te geven.
Gewoon uitgeven in goudquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
10$ maar ?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:54 schreef EdNoolk het volgende:
Goh, voorspel je dat echtquote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
Ja dan toch niet he, koop geen Universa. Geef me wel eventjes je adres dan rij ik wel paar keer langs met een nieuwe lambo met een Universa logo eropquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goh, voorspel je dat echt?
Per wanneer komt'ie online?
Lol wat. Of koop huizen en verhuur het. Dan heb je ook een vast inkomenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:01 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik ga niet investeren in een bubbel.![]()
![]()
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)quote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niet echt. Als je telkens zit te traden dan sta je los van Bitonic. Sowieso kunnen ze nooit weten welke wallets je hebt of niet.
Rivetz!quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Universa is dan een goede keuze. Die gaat hard moonen voorspel ik je
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overhedenquote:Op maandag 1 januari 2018 22:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je op een KYC (bittrex/polo/bitfinex/etc) exchange zitten kunnen ze precies opvragen hoeveel coins je op 01012018 had, als ze de desposits en withdrawals aan je wallets kunnen linken (bijv, je laat altijd naar hetzelfde address withdrawen en op dat adres staat 2 miljoen)
Waarom denk je dat ze KYC doen...quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
quote:Know your customer (KYC) is the process of a business identifying and verifying the identity of its clients.[1] The term is used to refer to the bank and anti-money laundering regulations which governs these activities.
quote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus.
Ieder jaar een andere kleur lambo?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe auto kopen voor het nieuw jaar. Ga ik nu elk jaar doen.
Ik denk voornamelijk dat ze het zelf voor hun eigen veiligheid doen. Je hebt exchanges als Bitgrail waar je jezelf niet hoeft te verifiëren en toch kan je traden/depositen/withdrawen. Er zit wel een limiet aan maar het kan dus wel.quote:
Alleen hebben ze daar in bepaalde gevallen geen keuze in, zie coinbasequote:Op maandag 1 januari 2018 22:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n exchange bereid is om zulk informatie door te geven aan de fiscus. Lijkt me geen goede reclame als een exchange informatie zit door te geven aan overheden
Haha zieke gok want heb er idd exact 10k in zitten. Doel is 50k halen, dan 10k eruit en verder gewoon hodlen/verspreidenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar?Zet eventjes 10.000 euro daar in dan heb je mooi een ton
Nvm, VEN is geen 1 dollar meer
BD heeft helemaal geen capaciteit en expertise in huis voor Crypto aangiftes, staat op een laag pitje om dat op te pakken. Idem met ICO’s en regulatie, hebben ze geen mankracht voor nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 22:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Coinbase ordered to report 14,355 users to the IRS
Wel in de US, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |