Er valt ook over die andere punten te discussieren. Transactiekosten en transactietijd gaan in ieder geval opgelost worden met de introductie van lightning network.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over het decentrale karakter valt te discussieren, maar er zijn nog vele andere zaken die bitcoin naar mijn mening inferieur maken t.o.v. andere crypto's. Denk hierbij aan transactiekosten, transactietijd, energieverspilling, (ontbreken van) smart-contracts etc.
Ik denk dat Ethereum het stokje in 2018 over gaat nemen.
Eur 10k aan Walton jaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:13 schreef vigen98 het volgende:
Maar ff 1000 WTC gekochtMorgen flippen
Yupquote:
Een goede implementatie van Lightning Network zou inderdaad een hele vooruitgang zijn. Laten we hopen dat dat gaat lukken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Er valt ook over die andere punten te discussieren. Transactiekosten en transactietijd gaan in ieder geval opgelost worden met de introductie van lightning network.
Waar koop je?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup
Ez money, op een ander exchange wordt het voor 12,50 dollar verkocht terwijl ik het voor 10,76 koop
Holden natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Instappen om beetje wat extra cash te verdienen? Of holden?
Holden, volgens mij heeft die shit best toekomst en hij staat like 55 ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Instappen om beetje wat extra cash te verdienen? Of holden?
Slechte keuze.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Holden, volgens mij heeft die shit best toekomst en hij staat like 55 ofzo?
Euh, je bedoelt Coinnest, de WTC/KRW pairing? Je weet dat Coinnest altijd veel te hoge prijzen heeft (Ethereum op 950 dollar als hij 700 is en zo), en je een Koreaans BSN/paspoort/etc moet hebben voor registratie? En dat er al erg veel mensen zijn geweest die deze arbitrage hebben gezien maar daardoor het niet kunnen doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup
Ez money, op een ander exchange wordt het voor 12,50 dollar verkocht terwijl ik het voor 10,76 koop
Dat dachten velen ook toen ik hier los ging over Dragonchain, inmiddels is er FOMO terwijl dit pas het begin is.quote:
Ja joh dit is bizar toch. REQ gaat als een beest! (Ik heb ze wel weggedaan vandaag maar holy moly)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn laatste 3 dagen zijn dankzij REQ echt ongelooflijk goed. Echt, ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven, meer "verdienen" in een maand na investering dan je met een dikke fulltime baan verdient....
En dit is nog maar het begin
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Euh, je bedoelt Coinnest, de WTC/KRW pairing? Je weet dat Coinnest altijd veel te hoge prijzen heeft (Ethereum op 950 dollar als hij 700 is en zo), en je een Koreaans BSN/paspoort/etc moet hebben voor registratie? En dat er al erg veel mensen zijn geweest die deze arbitrage hebben gezien maar daardoor het niet kunnen doen?
Want dan wens ik je iig veel succes
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben in augustus begonnen met circa 250 EUR en ben nu eindelijk de 1 BTC aan holdings voorbij.
Op naar 2 BTC aan holdings.
Congrats!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben in augustus begonnen met circa 250 EUR en ben nu eindelijk de 1 BTC aan holdings voorbij.
Ik ken nog geen netwerk die zonder een PoW dezelfde mate van netwerkbeveiliging heeft gerealiseerd. Ik ben er dus niet mee eens dat energiegebruik energieverspilling betekent. Met bitcoin kan je nu al smart-contracts gebruiken maar het is nog niet zo gemakkelijk als op het Ethereum netwerk. Maar met een project als Rootstock krijgt het bitcoin netwerk Ethereum-like smart contracts. Transactiekosten en tijd daar is iets voor te zeggen maar ook daar zijn projecten die het via een tweede laag gaan oplossen (bijv. Lightning netwerk).quote:Op dinsdag 2 januari 2018 01:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Over het decentrale karakter valt te discussieren, maar er zijn nog vele andere zaken die bitcoin naar mijn mening inferieur maken t.o.v. andere crypto's. Denk hierbij aan transactiekosten, transactietijd, energieverspilling, (ontbreken van) smart-contracts etc.
Ik denk dat Ethereum het stokje in 2018 over gaat nemen.
Ik dacht dat die shit al op de markt was?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
Sterker nog, de eerste ICO pre-sale is pas volgende week. Hahaha
twitter:officialmcafee twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 02:57:04ICO of the week: BEZOP.IO. Bezop is a distributed version of https://t.co/d4FBsqmKpI. it allows simple and secure c... https://t.co/eAHrQw1nqv reageer retweet
Cash je ook uit? Anders is het alleen maar virtueel. En kan je bij een correctie natuurlijk alsnog veel virtueel kwijt zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn laatste 3 dagen zijn dankzij REQ echt ongelooflijk goed. Echt, ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven, meer "verdienen" in een maand na investering dan je met een dikke fulltime baan verdient....
En dit is nog maar het begin
Delhi treinen denderd door. Waar gaat dit eindigen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:12 schreef Roellie80 het volgende:
XRB, doe eens rustig. Ik kan niet slapen van je geknal :’)
Heel netjes met 250 euro.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:33 schreef chroestjov het volgende:
Was jij niet ingestapt op 3000 sat? 11000% ROIquote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:12 schreef Roellie80 het volgende:
XRB, doe eens rustig. Ik kan niet slapen van je geknal :’)
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:59 schreef ScroogeMcDuck het volgende:
2018 wordt het jaar van de altcoin.
quote:
Ik stapte in op ongeveer 3 cent en heb nu bijna verdubbeling.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stapte in op 1,8 cent. Op Reddit vrij veel lui die er vanaf $ 0,002 in zitten. Dan tikt zo'n stijging als de laatste dagen vrij stevig aan.
Op 4 Euro dacht ik: dit stijgt te hard, FOMO, ik stap niet in.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Op 4 Euro dacht ik: dit stijgt te hard, FOMO, ik stap niet in.
En nu denk je precies datzelfde op 35?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds gewoon te koop.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Thanks, ik wacht af!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:55 schreef Skv het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2674161.0
Ik zit er in sinds ik 500 gratis kreeg. Volgens mij waren ze toen 30sat per stuk. Heb er nu 3000quote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik stapte in op 1,8 cent. Op Reddit vrij veel lui die er vanaf $ 0,002 in zitten. Dan tikt zo'n stijging als de laatste dagen vrij stevig aan.
Samequote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wachtenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:55 schreef BaasJ04 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen waarschijnlijk niet echt goed opgelet, maar zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb Ardor een maandje geleden gekocht, maar nu heb ik al een aantal dagen de melding: ARDR Swap offline (Bittrex). What to do?
BTC en consorten nog ff niet...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:09 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles gaat maar omhoog, echt gekkenwerk.
Als ze op binance komen ben ik benieuwd wat er dan gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 09:13 schreef TourOfData het volgende:
Raiblocks gaat wel flink onderuit, van $38 naar $32 nu in 2 uur tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |