Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 00:31 schreef Typisch het volgende:
stel he jongens
ik cash straks 150k uit (spoiler: heb ik niet in crypto atm) en ik wil daar een appartementje mee kopen
krijg ik dan gewoon een hypotheek voor 150k? zelfs als je bij wijze van geen baan hebt
gayyquote:
Mijn vrouw is student.quote:Op zondag 31 december 2017 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gayy
gelukkig heeft mijn vriendin een vaste ben
als freelancer is het echt kut hé, zo'n hypotheekje
Hypotheekrecht als zekerheidsrecht kan je op een registergoed vestigen. Dus zodra een boot daaraan voldoet kan hetquote:Op zondag 31 december 2017 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk nog een hypotheek op een boot
Klopt.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dat is dus belastingtechnisch niet goed?
quote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar is nu juist die ophef over van de 50plus partij. Heeft te maken met eigenwoningforfait, wet Hillen en de HRA. Woning wordt gezien als vermogen, en valt dus in box 1 (tenzij uitzonderingen zoals meerdere huizen). Box 1 houdt in dat je kosten er van af mag trekken, dus de hypotheekrente trek je ervan af (HRA). Bij de meeste mensen is dat zo veel dat het boven de EF komt en dus negatief en krijg je geld terug. Echter als je geen hypotheeklening hebt kan je niks aftrekken en moet je dus alsnog dat EF betalen.
Simpeler kan ik het niet uitleggen denk ik.
walgeljkquote:Op zondag 31 december 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ondat je dan meer aan belasting kwijt bent tegen de tijd dat je dat kan kopen. Ipv een hypotheek fe nemen.
Hypotheek gaat veranderen voor ZZP-ers, overheid wil het makkelijker maken. tegenwoordig 1 jaar omzetbewijs al afdoende.quote:Op zondag 31 december 2017 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gayy
gelukkig heeft mijn vriendin een vaste baan
als freelancer is het echt kut hé, zo'n hypotheekje
oh chillquote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hypotheek gaat veranderen voor ZZP-ers, overheid wil het makkelijker maken. tegenwoordig 1 jaar omzetbewijs al afdoende.
Zeker waar.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ze moeten wel Typisch, vooral nu het plan van de overheid is om iedereen de ZZP hoek in te pleuren. Dan kan je wel afdragen aan heel veel fondsen, maar dan moet je je nog particulier verzekeren voor evt. arbeidsongeschiktheid. Zeg maar wel de lasten niet de lusten.
Zelfs in mijn dorp is het al drama, vooral omdat die tering yuppen hier heen komen met het geld dat ze weer hebben verdiend met de verkoop van hun 22m2 voor 15 miljoen. Er staan nu 48 huizen op funda hier, waarvan er al een deel onder voorbehoud is.quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh chill
moet daar toch ook echt effe voor gaan zitten volgend jaar
al wordt het kopen in rotterdam en omstreken wel moeilijker met die woekerprijzen
ja preciesquote:Op zondag 31 december 2017 00:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelfs in mijn dorp is het al drama, vooral omdat die tering yuppen hier heen komen met het geld dat ze weer hebben verdiend met de verkoop van hun 22m2 voor 15 miljoen. Er staan nu 48 huizen op funda hier, waarvan er al een deel onder voorbehoud is.
MKB wordt ook steeds verder uitgeknepen door de overheid.Snap ook niet dat die mensen, waaronder mijn vader, nog steeds kiezen voor de VVD. Waarschijnlijk omdat er nul alternatief is op rechts.quote:Op zondag 31 december 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker waar.
Ik snap er wat dat betreft ook geen zak van, met een (toch wel) rechts georiënteerde regering de laatste tijd met Rutte aan het hoofd.
Maar ik zit er dan ook niet zo dik bovenop. Is toch vreemd, dat dat zo is zoals het nu is terwijl we al bij Rutte III zijn aangekomen?
gelukkig kunnen ze nog internetbankieren via de bitcoin satellietquote:Op zondag 31 december 2017 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Iran Cuts Off Internet Amid Mass Protests, Calls For "Armed Uprising"
lol
quote:Op zondag 31 december 2017 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n park de bus mongool wint ook nog, kk spel
Ik hoorde dat het allemaal krapuul isquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
krauwjoep
hollanders zijn zomerkuusjen
JOHANNESquote:Op zondag 31 december 2017 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het allemaal krapuul is
Telegram ook geblocked, WA zal er wel niet zijn. Weinig nieuws op de npo, shell zal ook wel kleuren schijtenquote:Op zondag 31 december 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze nog internetbankieren via de bitcoin satelliet
Hey,quote:Op zondag 31 december 2017 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heyyyy Ama
Ik kijk dartsen
Gilmore Girls kijkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow spannend
Wat doe je dan dat nog belangrijker is?
Haha dat je dat weet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rorygodin
Dartsen is net afgelopen, het was knotsgek.
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenquote:Op zondag 31 december 2017 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verder alles goed? Hoe ga je oudjaar vieren?
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenEn jij?
Ah gezelligquote:Op zondag 31 december 2017 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinken
Lanequote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh wacht volgens mij is er een aziaat
Waarom weetje dit eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar naar bed ga, nog veel plezier met Lorelai en Rory (meer ken ik er niet)
Geen idee hahaquote:Op zondag 31 december 2017 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aflevering op tv gezien, was dit niet op Net5 ofzo?
Alysso Milanogodinquote:Op zondag 31 december 2017 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik keek liever Charmed, dat waren leuke damesen een leuke show
Kashan is een nietig dorpje vergeleken met Teheran.quote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
Protesters have gained full control of the city of Kashan, Iran; they also captured police stations and weapons within that city.
goden
Whaddupquote:
Was een tijdje de chick van Brian Warner, beter bekend als Marilyn Manson.quote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rose McGowan was echt zeer knap
Als echte fan wist ik dat natuurlijk al, ze had eens een jurk aan op de rode loper waarin ze zo goed als naakt was.quote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was een tijdje de chick van Brian Warner, beter bekend als Marilyn Manson.
Dit is m'n room.quote:
Beter dan het bodybuild forumquote:Op zondag 31 december 2017 01:28 schreef Ties02 het volgende:
Johannes is echt zo’n mokkels forum poster
quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan het bodybuild forum
beetje doordrinkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben echt moe jongens, wilde al twintig minuten geleden gaan slapen
Maar mijn bier is nog niet op
Net alsof jij nooit op het mokkels forum bent.quote:
Ze heeft het zelf ook eens gezien las ik in een interviewquote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit op het mokkels forum bent.
En dan de Helene pagina. Die trekt me een partij lekkere truien aan.
Kusjessssssquote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ben weg, doei, trusten xoxoxoxo
Voor zover ik weet wel. Gaan we haar towerbridgen en/of spitroasten?quote:
hier trek ik de lijnquote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Gaan we haar towerbridgen en/of spitroasten?
Mietje.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier trek ik de lijn
doe dit maar met iemand anders
3310 > 6310.quote:
Potverdikkiequote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk deze bazen spits die ik net gescoord heb
voor 250k
Ik mijn dochter ookquote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n zoontje net maar wakker gemaakt.
WTF HAAGS.
Luie mensen.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn dochter ook![]()
Wij zelf ook net pas wakker trouwens
Mooie afsluiter van 2017quote:Op zondag 31 december 2017 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al zeker 3 jaar niet meer gebeurd, zo laat.
Veel eten.quote:Op zondag 31 december 2017 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, nog plannen behalve veel drinken?
Genot.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn dochter ook![]()
Wij zelf ook net pas wakker trouwens
Nee, ik doe eigenlijk niet zoveel met oud & nieuw. Vanavond om 0:00 verjaardag van pa vieren. En blij zijn met alle miljoenen die ik gewonnen heb met de loterij natuurlijk. Jullie groot feest?quote:Op zondag 31 december 2017 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Ga je knallend het nieuwe jaar in?
Alvast geteliciteerd. Ik ga vanmiddag eerst naar mijn broer en daar blijf ik tot half 1 ofzo en dan door naar een feestje.quote:Op zondag 31 december 2017 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik doe eigenlijk niet zoveel met oud & nieuw. Vanavond om 0:00 verjaardag van pa vieren. En blij zijn met alle miljoenen die ik gewonnen heb met de loterij natuurlijk. Jullie groot feest?
Bedankquote:Op zondag 31 december 2017 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alvast geteliciteerd. Ik ga vanmiddag eerst naar mijn broer en daar blijf ik tot half 1 ofzo en dan door naar een feestje.
Nee, ben gisterochtend nog wel even langs geweest bij beide stapels.quote:Op zondag 31 december 2017 10:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedank. En lekker, gezellig. Ga je nog vuurtje stoken bij de pier?
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 31 december 2017 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb het na 3-2 in sets uit gezet.
Hoeveel berichten heb je nu gepost dit jaar?quote:Op zondag 31 december 2017 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alvast geteliciteerd. Ik ga vanmiddag eerst naar mijn broer en daar blijf ik tot half 1 ofzo en dan door naar een feestje.
quote:Een 46-jarige man uit Zoetermeer is gisteravond met zijn 4-jarige zoontje voor de trein gesprongen bij Haarle. Vader en zoon kwamen allebei om het leven.
De politie kreeg rond 21.30 uur een melding van een zelfmoord aan de Oude Deventerweg. Enkele minuten later werd de vermissing van een man en zijn zoontje gemeld.
Op het spoor vonden de agenten twee lichamen. Uit onderzoek bleek het om de vermisten te gaan.
Het jongentje had geen keus, hij werd op de arm meegenomen door zijn vader.
De man was met zijn gezin op vakantie in de omgeving van Haarle. De politie heeft de gezinsleden op het bungalowpark opgevangen.
De politie wil niets zeggen over de achtergronden van het drama.
Het is allemaal wat zegquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, anders springt er even een vader met zoontje voor de trein hier in de regio. Ben je dan een walgelijke klootzak.
[..]
okequote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, anders springt er even een vader met zoontje voor de trein hier in de regio. Ben je dan een walgelijke klootzak.
[..]
Benieuwd naar de aanleiding als je met je gezin in een bungalowpark zit en dan hierop komtquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik lees het ja, wtfquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Egoïstquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kerst mag je wmb afschaffen, echter die 2 weken vrij is wel even genotquote:Op zondag 31 december 2017 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In deze weken van het jaar denk ik ook veel over voor de trein springen
Ik zag het, ze hopen alleen nog op de wereldtitel.quote:Op zondag 31 december 2017 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is raja er
Van aert heeft t gewoon opgegeven
Wat zit er op je bammetje?quote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste keer lunchgenot beste genot voor dit jaar
WTF zieke geest.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tot volgend jaar, Harriequote:Op zondag 31 december 2017 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot volgend jaar vrienden, ik ben weg.
Doe voorzichtig en fijne avond allen
Kan niet anders.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die man was waarschijnlijk letterlijk ziek in zijn kop.
Wel benieuwd wat daar aan vooraf is gegaan.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet anders.
En die moeder die dan het nieuws krijgt, verschrikkelijk. Trauma.
Heb je niks aan.quote:Op zondag 31 december 2017 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat daar aan vooraf is gegaan.
hopelijk klagen de buren je niet aan Napoquote:Op zondag 31 december 2017 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb zelf oliebollen gemaakt. Lekker stinken nu dus
Ik ben ook nog even een uur gaan liggen..quote:Op zondag 31 december 2017 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, net ff tukkie gedaan op de bank
Gelukkig nieuwjaar..quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Ik heb net een fles champagne weggewerkt, was niet zo'n best idee
Ik heb een fles Black Label gehaald, niemand anders drinkt het dus kassa voor mijquote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Welkequote:Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef opperkleurder het volgende:
Net 3 shots knoflookwodka naar binnen geknald. Nu de hele avond eten, drinken en oude sovjetfilms kijken.
Gelukkig nieuw jaar saind. Wij hebben onze vlucht gemist omdat mijn vrouw gister twee flessen merlot drinken een goed idee leek.quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Dus zij gaat in Londen meteen de kliniek in?quote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar saind. Wij hebben onze vlucht gemist omdat mijn vrouw gister twee flessen merlot drinken een goed idee leek.
Zo the irony of faith. Nu is er een muziekshow met een presentator waarvan mijn vrouw en ik zeker weten dat het een homo is maar mijn schoonouders denken van niet.quote:
Mijn vrouw denkt goede vrienden met haar te kunnen worden.quote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar saind. Wij hebben onze vlucht gemist omdat mijn vrouw gister twee flessen merlot drinken een goed idee leek.
quote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
lijkt jojo wel, die is er ook niet vies vanquote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op zondag 31 december 2017 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lijkt jojo wel, die is er ook niet vies van
Is tequila shotten met je schoonouders ook een topavond?quote:Op zondag 31 december 2017 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de auto naar roffa
Dit wordt een topavond boys
Nog in nyc? Het is hier rond het vriespunt. Nog 40 min tot 2018quote:Op zondag 31 december 2017 20:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik at net lekkere pho.
Ondertussen is de gevoelstemperatuur -20
koudquote:Op zondag 31 december 2017 20:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik at net lekkere pho.
Ondertussen is de gevoelstemperatuur -20
Vroegste betaalbare omboeking was om 20:10 😅😅😅quote:Op zondag 31 december 2017 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nog in nyc? Het is hier rond het vriespunt. Nog 40 min tot 2018
Nee. Gewoon niet uit bed te krijgen om 6:00 en dan is een vlucht om 8 uur sochtends halen een lastige opgave.quote:Op zondag 31 december 2017 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Inso wtf.
Vlucht gemist omdat ze haar hebben geweigerd?
quote:Op zondag 31 december 2017 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet uit bed te krijgen om 6:00 en dan is een vlucht om 8 uur sochtends halen een lastige opgave.
quote:Op zondag 31 december 2017 21:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet uit bed te krijgen om 6:00 en dan is een vlucht om 8 uur sochtends halen een lastige opgave.
Weer in business of economy?quote:Op zondag 31 december 2017 21:30 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vroegste betaalbare omboeking was om 20:10 😅😅😅
Wel business gelukkig.quote:Op zondag 31 december 2017 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer in business of economy?
Hier gaat zo een fles champagne van de krim open.
Misschien een BUK.quote:Op zondag 31 december 2017 21:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wel business gelukkig.
Heerlijk. Ben benieuwd of er in het vliegtuig nog iets wordt geknald
Wat zei onze heldquote:Op zondag 31 december 2017 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bedankt, goede toespraak van Putin net.
Dat je goed moet zijn tegen je familie en voor Rusland. Dat we dan mooie dingen kunnen bereiken.quote:
Dit.quote:Op zondag 31 december 2017 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Fijne jaarwisseling vrienden en vriendinnen!
Je hebt toch een paspoort bij je?quote:Op maandag 1 januari 2018 00:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Kanker kanker Amerikanen dachten dat ik geen 21 was om lounge in te mogen. Wat ben ik pislink door dit gedrag van ze.
Het gaat om het principequote:Op maandag 1 januari 2018 00:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt toch een paspoort bij je?
Ik ben vorig jaar nog eens om mijn id gevraagd toen ik een flesje wijn wilde kopen bij de supermarkt. Was ook wel boos.quote:
Ze hebben wel veel bier in het diner gedeelte hier.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog eens om mijn id gevraagd toen ik een flesje wijn wilde kopen bij de supermarkt. Was ook wel boos.
Zeg je nou dat je baalt dat je nog niet in bed ligt of juist wel?quote:
Ga ook zo lekker te bed. Heerlijk met die sterke wind.quote:
dankje lieverdquote:
jij ook pik! jij ook!!!quote:
Thnx maat!!!!quote:
lol lekker scheppen toch!quote:
same same!quote:
is t al tijd in engelsland haha, jij ook!quote:
lans lol, jij ook vriend!quote:
Ik heb het nichtje ondertussen weer te bed gelegd.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:33 schreef opperkleurder het volgende:
Al weer half 4 hier en ze willen nog steeds niet naar bed.
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb het nichtje ondertussen weer te bed gelegd.
Bijna 2quote:Op maandag 1 januari 2018 01:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.
De nieuwjaarshows gaan hier de hele nacht door met slechte volksmuziek. JanCees zou dit fantastisch vinden.quote:
Op den npo3 nu ook volksmuziek. Toen ik op de boot zat naar petersburg ook alleen maar volksmuziek, genieten toch.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De nieuwjaarshows gaan hier de hele nacht door met slechte volksmuziek. JanCees zou dit fantastisch vinden.
Naast de champagne etc een liter tequila op met zijn vieren. Dan is bijna alles prima.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op den npo3 nu ook volksmuziek. Toen ik op de boot zat naar petersburg ook alleen maar volksmuziek, genieten toch.
Russische champ? Beste wensen trouwens opper.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naast de champagne etc een liter tequila op met zijn vieren. Dan is bijna alles prima.
Ja, van de Krim. Jij ook Nap.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Russische champ? Beste wensen trouwens opper.
Die is toch van de jongetjes ?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.
tijd niet gezien man!quote:Op maandag 1 januari 2018 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
dankje lieverd
[..]
jij ook pik! jij ook!!!
[..]
Thnx maat!!!!
[..]
lol lekker scheppen toch!
[..]
same same!
[..]
is t al tijd in engelsland haha, jij ook!
[..]
lans lol, jij ook vriend!
Jij bent hier ook niet al te vaak meer toch?quote:
nee post sowieso niet meer zoveel.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet al te vaak meer toch?
Volgends...quote:Op maandag 1 januari 2018 01:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op die leeftijd maakt dat nog weinig uit volgends hem.
Waar ga je heen?!quote:Op maandag 1 januari 2018 03:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
90 minuten al in een stilstaand vliegtuig gezeten
Het is spelling, schelequote:Op maandag 1 januari 2018 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kraak
Flikker op met je spellubf joh
Heb je al goede voornemens?quote:Op maandag 1 januari 2018 08:38 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen lieverds! Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2018.
Minder drinken, alleen op speciale dagen vanaf nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Men zou hier zeggen: minder eten.
Maar nee Dp, jij?
Je kunt van iedere dag een speciale dag maken.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Minder drinken, alleen op speciale dagen vanaf nu.
quote:Op maandag 1 januari 2018 09:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt van iedere dag een speciale dag maken.
Dikkie Dik Godquote:Op maandag 1 januari 2018 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is de slak?
De slak zit op de tak.
De slak zit op de tak in de tuin.
Waar is de muis?
De muis staat bij het huis.
De muis staat bij het huis in de tuin.
En doe dat keer 26.![]()
![]()
![]()
Haags kent het verhaaltje zeker weten.
Aaaah werd ze nog veel wakker?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter vond dat geknal maar niks. Lol
Ze sliep pas rond 22.00 en toen werd ze om 00.00 wakker. We waren ook niet thuis dus dat hielp ook niet mee. Toen ik om half 2 door ging naar de stad was ze nog wakker.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaah werd ze nog veel wakker?
Mijn zoontje keek om 00.00 naar buiten in z’n slaapzakje in het ledikantje. Trok het rolluikje opzij.
Om vervolgens daarna verder te tukken.
Hij vindt vuurwerk fantastisch. Komt door z’n vader, die vuurwerk als hobby heeft.
Oh.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze sliep pas rond 22.00 en toen werd ze om 00.00 wakker. We waren ook niet thuis dus dat hielp ook niet mee. Toen ik om half 2 door ging naar de stad was ze nog wakker.
half 10. Maar was zelf 7 uur thuis en 9 uur al wakkerquote:Op maandag 1 januari 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh.
En hoe laat kwam ze jullie vanochtend wekken?
denk dat ik dat ook maar even laat zittenquote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuwjaarsborrel op 1 januari sla ik lekker over.
Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel eigenlijk best goedquote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een volwassen man die vuurwerk als hobby heeft. Wat een proleet.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaah werd ze nog veel wakker?
Mijn zoontje keek om 00.00 naar buiten in z’n slaapzakje in het ledikantje. Trok het rolluikje opzij.
Om vervolgens daarna verder te tukken.
Hij vindt vuurwerk fantastisch. Komt door z’n vader, die vuurwerk als hobby heeft.
Mijn ex-buurman kocht ieder jaar voor 10k vuurwerk.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een volwassen man die vuurwerk als hobby heeft. Wat een proleet.
ex omdat hij zich opgeblazen heeft?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn ex-buurman kocht ieder jaar voor 10k vuurwerk.
Karer?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder karer in 12 jaar
Ik ook niet, voordeel van de dagen ervoor ook maximaal aan de zuip gaanquote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder karer in 12 jaar
Daar doe ik uit principe niet aan mee.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil er niet meer over denkenquote:Op maandag 1 januari 2018 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij ook, hoeveel heeft dat geintje je gekost?
Ik heb nog minstens 1-2 keer per week dat ik een kater verwacht. Heerlijk als dat niet zo isquote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder kater in 12 jaar
Ik doe geen flikker vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks ff lekker middagje opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |