Had jij een online staatslot....want dat is volgens mij de grootste oplichterij...quote:
inleveren bij mijquote:
Nee, was een nutteloos kerstcadeautje, gekregen van m'n broer.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Had jij een online staatslot....want dat is volgens mij de grootste oplichterij...
geef maar door aan hem dat het oplichting isquote:Op maandag 1 januari 2018 10:02 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Nee, was een nutteloos kerstcadeautje, gekregen van m'n broer.
Ik zal het hem zeggen, ben allang blij dat het niet mijn 60 euro was.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geef maar door aan hem dat het oplichting is
wtf hij heeft je 2 loten gegeven....quote:Op maandag 1 januari 2018 10:08 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen, ben allang blij dat het niet mijn 60 euro was.
had jij ook eindcijfer 1,3,7 of 9?quote:
Een voor mij en een voor m'n vrouwtje.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf hij heeft je 2 loten gegeven....
met 2 loten niets winnen....
1 jaquote:Op maandag 1 januari 2018 10:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
had jij ook eindcijfer 1,3,7 of 9?
hoe kan datquote:
Dit kan dus niet. Of je wint de jackpot of je wint hem niet. Dat is dus 50% kans om te winnen, dus met 2 loten is 100% jackpot!!!!quote:
Ik laat mijn toekomst niet afghangen van een loterij.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:23 schreef halfway het volgende:
Kneuzen die hun toekomst laten afhangen van een loterij.
Dat heb ik gister ook in 1 dag verdiend (78k uitbetaald, cryptovaluta XRB en ADA in 1 dag stijging)quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 11:23 schreef halfway het volgende:
Kneuzen die hun toekomst laten afhangen van een loterij.
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Loterijen en gokken, dat is belasting op domheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |