Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.quote:
De familie van m'n moeders kant ook allemaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
Gefeliciteerd met je pa kerel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo bij mijn pa eten want die is jarig.einde bericht
Krauwpoekelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
gefeliquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Namens mijn vriend Scrummie en ik van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je paquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Gefeli met je ouwe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Geniet ervan ouwe reusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Had net lam met ingemaakte witte kool en zoute augurken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
KLM had gisteren geen ginger ale, ook geen tonic dus heb maar cola light gedronken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Zalm, zilvervliesrijst en broccoooooooooli.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
krauwjoepquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krauwpoekel
Alle Hollanders zijn krauw
Gewoon rustig blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
Knut op welk kinderfeestje ben jij nu?
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
ga je nog even langs de grotten Knut-san?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |