Ha don't worry schatquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.
Ook vol met Nederlanders. Gelukkig houden ze hun muil redelijk als ze in Gent rond lopen.
Onze god weet het antwoord.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
Met wat voor kalfsvlees moet je kalfsfricassee maken? Idioot lekker dat spul maar nog nooit geprobeerd
600 gquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze god weet het antwoord.
https://dagelijksekost.ee(...)cassee-met-kroketten
Valt nog mee, veel dagjes of weekendmensen. Nog nooit een bus met Japanners of Chinezen gezien iig. Maar ik vrees er wel voor eerdaags.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ha don't worry schat
Hoe intens is toerisme in Gent?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.lekkervanbijo(...)j-ons/kalfsfricassee
Ik ga zo even naar een tentje in Kijkduin, weet nog niet precies wat.quote:
Genot is dat hequote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Er gaat weinig boven een broodje kaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Groningen, naar 't schijnt..quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er gaat weinig boven een broodje kaas.
Ieder zijn meug.quote:
Ik vind de stad Groningen wel leuk ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb dat niet verzonnen, al is Groningen wel leuk..
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
Ik ken 1 Antilliaan. De sosdealerquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietjequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
nice. Ben gister aan unabomber begonnen, wel aardig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.
Een Netflixert. Schijnt erg goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.
Echt top. Ik kan niet wachten tot ik seizoen 4 kan gaan kijken. Helaas eerst The Get Down afkijken. En seizoen 4 van Black Mirror.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
Brunssum en Hoensbroek ook. Brunssum is denk ik het ergste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbe
helemaal lekkerquote:
qua aantal is dat gewoon amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heerlen volgens mij meeste bijstand van nederland
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Ja heel goed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Stranger Things 2 overgeslagen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Heb Limburgs woord geleerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |