Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietjequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Saind het volgende:
Peaky Blinders begint wel lekker. Beetje overacted
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
nice. Ben gister aan unabomber begonnen, wel aardig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Net eerste aflevering seizoen 4 gezien.
Een Netflixert. Schijnt erg goed te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbequote:Op zaterdag 30 december 2017 13:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook niet eerlijk gezegd. Maar eerlijk is eerlijk, Landgraaf, Brunssum, Heerlen. Daar woont wat uitschot bij elkaar hoor. Collega van me woont in Heerlen, was er pas aan het biljarten in het Café waarop er iemand naast hem uit het niets neergestoken wordt. Nu kan dat overal gebeuren, maar bij hem is het de tweede keer in 3 maanden tijd.
Echt top. Ik kan niet wachten tot ik seizoen 4 kan gaan kijken. Helaas eerst The Get Down afkijken. En seizoen 4 van Black Mirror.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben halverwege S2 nu. Lekker serietje
Brunssum en Hoensbroek ook. Brunssum is denk ik het ergste.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
In Heerlen woont écht alleen maar sjabbe
helemaal lekkerquote:
qua aantal is dat gewoon amsterdam hoor.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heerlen volgens mij meeste bijstand van nederland
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga eerst The Deuce en Dark kijken. Noteer dat maar.
Ja heel goed.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
The Deuce, goeie, moet ik ook nog eens gaan doen.
Enig idee of Dark wat is?
Stranger Things 2 overgeslagen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Heb Limburgs woord geleerdquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stranger Things 2 overgeslagen?
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dark is beste serie die ik in tijden heb gezien.
Er is gelukkig ook een DUBquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.
Kijk niet zo heel veel serieus, maar hij staat wel op "het lijstje".
Kijk nu "knights of sidonia"
begaaien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Kan primaquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind op een zaterdag naar cantillon is te doen ? Of druk?
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn postquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kentquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn post
Da's Roermonds maatje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kent
Gekke Knut.quote:
Of het ging om het feit dat het een "anime" isquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.
nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja weet ik, daarom vraag ik me af of ze het echt alleen daar kennen of in het zuiden ook
Goffetomme nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of het ging om het feit dat het een "anime" is.
Achja, ik heb hier ook een stuk of 200 suskes en wiskes.
Owwwwwwwwwwww.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Was datquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben ik goed in.quote:
Ik dacht eigenlijk meer aan die jelle moeilijke achternaam #metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Jij luistert radio 1?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.quote:
De familie van m'n moeders kant ook allemaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah, de burgervader van Weert gebruikte dat woord ook.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
Gefeliciteerd met je pa kerel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo bij mijn pa eten want die is jarig.einde bericht
Krauwpoekelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn vriendin zegt dat dat krauw is
gefeliquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Namens mijn vriend Scrummie en ik van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je paquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Gefeli met je ouwe.quote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Geniet ervan ouwe reusquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
Had net lam met ingemaakte witte kool en zoute augurken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
KLM had gisteren geen ginger ale, ook geen tonic dus heb maar cola light gedronken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Zalm, zilvervliesrijst en broccoooooooooli.quote:Op zaterdag 30 december 2017 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
krauwjoepquote:Op zaterdag 30 december 2017 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krauwpoekel
Alle Hollanders zijn krauw
Gewoon rustig blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
Knut op welk kinderfeestje ben jij nu?
dat geknal buiten stoort de kleine toch niet?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De vuurwerkoverlast pagina van de gemeente Den Haag op facebook draait op volle toeren
ga je nog even langs de grotten Knut-san?quote:Op zaterdag 30 december 2017 18:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben in Valkenburg en de rivier stroomt hier hendig hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |