Er is gelukkig ook een DUBquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar het is Duits. Daar krijg ik de kriebels van.
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uberhaupt nog geen stranger things gekeken.
Kijk niet zo heel veel serieus, maar hij staat wel op "het lijstje".
Kijk nu "knights of sidonia"
begaaien?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Kan primaquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind op een zaterdag naar cantillon is te doen ? Of druk?
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn postquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om op te scheppen, maar ik had ook heel veel Suske en Wiskes. Zelfs nog zwart-wit en rood-blauw edities.
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kentquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb Limburgs woord geleerd
Begaairn
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ghehe wat, hoe staat die reactie tot verhouding met mijn post
Da's Roermonds maatje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag je vriendin 's of ze het woord sjabbe kent
Gekke Knut.quote:
Of het ging om het feit dat het een "anime" isquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dit ook een grap voor geborderden.
nooit gehoordquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja weet ik, daarom vraag ik me af of ze het echt alleen daar kennen of in het zuiden ook
Goffetomme nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of het ging om het feit dat het een "anime" is.
Achja, ik heb hier ook een stuk of 200 suskes en wiskes.
Owwwwwwwwwwww.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Was datquote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben ik goed in.quote:
Ik dacht eigenlijk meer aan die jelle moeilijke achternaam #metooquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goffetomme nee.
Knight of Sidonia.
Jij luistert radio 1?quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |