Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe panquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Limbabwaanse keuken
Er is wel veel cheap check-in potentieel jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest er sowieso nog een 40-45 uit het pilsschap
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezigquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij zit er nu al twee keer deftig naast.
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe pan
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindGaat ie verder lekker
Fake news hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezig
Lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes ik heb het biergelagarrangement gereserveerd bij gulpener
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Sinds ik in België woon eerder, de lucht en hoeveelheid speciaalbier tast je hersenen wat aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenken
Konijn ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb nu zin in een lekkere stoofpot met knien
Een bierfilmquote:
Voor een bierfilm zou ik lekker mijn broekje uit doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een bierfilm
Een glas chateu neubourg
3 bieren van ieder 3 jaartallen in een kelder
Kaasplank
18 50 pp
Dragen ze van die goedkope gewatteerde jassen en grote ronde oorbellen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt lekker. Probeer het eens
Kan heerlijk zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan heerlijk zijn
Op z'n Belgisch stoven in kriek of geuze, genot man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |