waarom vraag je niet je oude aan je exquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De afstandsbediening is trouwens 89 euro
Die heeft me op alles gebloktquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:37 schreef Saind het volgende:
[..]
waarom vraag je niet je oude aan je ex
quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heeft me op alles geblokt
In Kerkrade en omgeving? Nee.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Topper
Heb jij al goede bierwinkel gevonden
Bij de kaufland hebben ze ook veel en ook speciaalbierquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Kerkrade en omgeving? Nee.Die bon was voor in Groningen.
Vlak over de grens was wel een Getränke hal, speciaalbier was niet spectaculair maar wel honderd soorten Duits pils / weizen etcetera.
Dat drinken ze bij mn schoonoudersquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef Saind het volgende:
Ik moet ook weer eens bier gaan halen bij de oosterburen
Rothaus
Meteen trouwenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat drinken ze bij mn schoonouders
Ik drink altijd Braunhemdquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef Saind het volgende:
Ik moet ook weer eens bier gaan halen bij de oosterburen
Rothaus
Ik was één keer bij de Kaufland in Herzogenrath, toen heb ik er niet uitgebreid naar gekeken maar ik dacht dat het wel mee viel. Natuurlijk wel wat maar voor zo'n grote winkel wel weinig.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de kaufland hebben ze ook veel en ook speciaalbier
Ze hadden 2 lange gangen met pils en kolsch en een klein schap speciaal bierquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was één keer bij de Kaufland in Herzogenrath, toen heb ik er niet uitgebreid naar gekeken maar ik dacht dat het wel mee viel. Natuurlijk wel wat maar voor zo'n grote winkel wel weinig.
Je vriendin gaf me onlangs haar nummer. Ik mocht zelf een dag uitkiezenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vriendin gaf me gewoon een bon waarmee ik het zelf kan uitkiezen
Ja, dat kleine schap staat me nog wel bij. Geloof niet dat ik echt onder de indruk was, veel van die Insel Brauerei die je ook bij de AH hebt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hadden 2 lange gangen met pils en kolsch en een klein schap speciaal bier
Je wilde koempeltje spelen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt jammer dat de mijnen dichtzijn
Wanneer is het geworden?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je vriendin gaf me onlangs haar nummer. Ik mocht zelf een dag uitkiezen
MijnenGodquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Echt jammer dat de mijnen dichtzijn
Mooie vent is dat toch.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:35 schreef Saind het volgende:
ik kreeg voor sinterklaas kookboek van Jeroentje Meus
Ik moest er sowieso nog een 40-45 uit het pilsschapquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat kleine schap staat me nog wel bij. Geloof niet dat ik echt onder de indruk was, veel van die Insel Brauerei die je ook bij de AH hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |