Zozo, is 't wat? Heb net boekje vol, denk dat ik die ronde schaal met deksel ga halen, 50 eckers voor die pan is alsnog wat veelquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb de braadpan van de ah zegelactie
Is een braadslede, geen braadpan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik heb de braadpan van de ah zegelactie
Ik kreeg m voor kerstquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zozo, is 't wat? Heb net boekje vol, denk dat ik die ronde schaal met deksel ga halen, 50 eckers voor die pan is alsnog wat veel
Is een braadpan lulquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een braadslede, geen braadpan.
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkkquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is een braadslede, geen braadpan.
Oh, die heb ik niet gezien. Die wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkk
Kan je goed iemand mee de kop inslaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gietijzeren pan bedoelt ie denkk
Joequote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok Ben in Valkenburg
Tot straks boys
Tijd voor bier
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok Ben in Valkenburg
Tot straks boys
Tijd voor bier
Vriendquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Kan je goed iemand mee de kop inslaan.
Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe panquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de Limbabwaanse keuken
Er is wel veel cheap check-in potentieel jaquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moest er sowieso nog een 40-45 uit het pilsschap
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezigquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij zit er nu al twee keer deftig naast.
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat jij 't niet lekker vindt betekent niet dat Knut het niet kan koken in z'n nieuwe pan
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat ik zuurvlees niet lekker vindGaat ie verder lekker
Fake news hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha de personificatie van zuurvlees is ook aanwezig
Lig nog in bedquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Wat krijg je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2017 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Johannes ik heb het biergelagarrangement gereserveerd bij gulpener
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent niet echt jezelf vandaag Kapi. Heb je honger ofzo
Sinds ik in België woon eerder, de lucht en hoeveelheid speciaalbier tast je hersenen wat aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
sinds de familie van zijn vriendin de kostwinner is heeft hij moeite met zelf logisch nadenken
Konijn ja?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb nu zin in een lekkere stoofpot met knien
Een bierfilmquote:
Voor een bierfilm zou ik lekker mijn broekje uit doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een bierfilm
Een glas chateu neubourg
3 bieren van ieder 3 jaartallen in een kelder
Kaasplank
18 50 pp
Dragen ze van die goedkope gewatteerde jassen en grote ronde oorbellen?quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt lekker. Probeer het eens
Kan heerlijk zijnquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al eens op, maar vond het toen wat tegenvallen. Wellicht slechte kok.
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Kan heerlijk zijn
Op z'n Belgisch stoven in kriek of geuze, genot man
Ha don't worry schatquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben gvd helemaal je mosterd vergeten, was eergisteren nog in het centrum. Maar druk jongen, echt niet normaal.
Ook vol met Nederlanders. Gelukkig houden ze hun muil redelijk als ze in Gent rond lopen.
Onze god weet het antwoord.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:09 schreef Saind het volgende:
Met wat voor kalfsvlees moet je kalfsfricassee maken? Idioot lekker dat spul maar nog nooit geprobeerd
600 gquote:Op zaterdag 30 december 2017 12:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze god weet het antwoord.
https://dagelijksekost.ee(...)cassee-met-kroketten
Valt nog mee, veel dagjes of weekendmensen. Nog nooit een bus met Japanners of Chinezen gezien iig. Maar ik vrees er wel voor eerdaags.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Ha don't worry schat
Hoe intens is toerisme in Gent?
quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
https://www.lekkervanbijo(...)j-ons/kalfsfricassee
Ik ga zo even naar een tentje in Kijkduin, weet nog niet precies wat.quote:
Genot is dat hequote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Er gaat weinig boven een broodje kaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ben net aan m'n ontbijt bezig.. Broodje kaas, kop koffie dit dat..
Groningen, naar 't schijnt..quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er gaat weinig boven een broodje kaas.
Ieder zijn meug.quote:
Ik vind de stad Groningen wel leuk ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb dat niet verzonnen, al is Groningen wel leuk..
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2017 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er zijn 2 vrouwen van nog geen 30 met kinderen van 12 en 13
Provincialengod
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen harde cijfers. Maar ik denk dat dit in de randstad vaker voorkomt.
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)quote:Op zaterdag 30 december 2017 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet in mijn omgeving iig. Eigenlijk is er weinig veranderd sinds we 16 zijn behalve dat er meer geld is voor coke.
Ik ken 1 Antilliaan. De sosdealerquote:Op zaterdag 30 december 2017 13:42 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dan ging je in de randstad weinig met kansarmen om. (Antillianen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |