Je kunt van iedere dag een speciale dag maken.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Minder drinken, alleen op speciale dagen vanaf nu.
quote:Op maandag 1 januari 2018 09:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt van iedere dag een speciale dag maken.
Dikkie Dik Godquote:Op maandag 1 januari 2018 09:44 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is de slak?
De slak zit op de tak.
De slak zit op de tak in de tuin.
Waar is de muis?
De muis staat bij het huis.
De muis staat bij het huis in de tuin.
En doe dat keer 26.![]()
![]()
![]()
Haags kent het verhaaltje zeker weten.
Aaaah werd ze nog veel wakker?quote:Op maandag 1 januari 2018 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter vond dat geknal maar niks. Lol
Ze sliep pas rond 22.00 en toen werd ze om 00.00 wakker. We waren ook niet thuis dus dat hielp ook niet mee. Toen ik om half 2 door ging naar de stad was ze nog wakker.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaah werd ze nog veel wakker?
Mijn zoontje keek om 00.00 naar buiten in z’n slaapzakje in het ledikantje. Trok het rolluikje opzij.
Om vervolgens daarna verder te tukken.
Hij vindt vuurwerk fantastisch. Komt door z’n vader, die vuurwerk als hobby heeft.
Oh.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze sliep pas rond 22.00 en toen werd ze om 00.00 wakker. We waren ook niet thuis dus dat hielp ook niet mee. Toen ik om half 2 door ging naar de stad was ze nog wakker.
half 10. Maar was zelf 7 uur thuis en 9 uur al wakkerquote:Op maandag 1 januari 2018 10:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh.
En hoe laat kwam ze jullie vanochtend wekken?
denk dat ik dat ook maar even laat zittenquote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuwjaarsborrel op 1 januari sla ik lekker over.
Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel eigenlijk best goedquote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een volwassen man die vuurwerk als hobby heeft. Wat een proleet.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaah werd ze nog veel wakker?
Mijn zoontje keek om 00.00 naar buiten in z’n slaapzakje in het ledikantje. Trok het rolluikje opzij.
Om vervolgens daarna verder te tukken.
Hij vindt vuurwerk fantastisch. Komt door z’n vader, die vuurwerk als hobby heeft.
Mijn ex-buurman kocht ieder jaar voor 10k vuurwerk.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een volwassen man die vuurwerk als hobby heeft. Wat een proleet.
ex omdat hij zich opgeblazen heeft?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn ex-buurman kocht ieder jaar voor 10k vuurwerk.
Karer?quote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder karer in 12 jaar
Ik ook niet, voordeel van de dagen ervoor ook maximaal aan de zuip gaanquote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder karer in 12 jaar
Daar doe ik uit principe niet aan mee.quote:Op maandag 1 januari 2018 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil er niet meer over denkenquote:Op maandag 1 januari 2018 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij ook, hoeveel heeft dat geintje je gekost?
Ik heb nog minstens 1-2 keer per week dat ik een kater verwacht. Heerlijk als dat niet zo isquote:Op maandag 1 januari 2018 12:17 schreef kapiteintje het volgende:
Eerste 1 januari zonder kater in 12 jaar
Ik doe geen flikker vandaag.quote:Op maandag 1 januari 2018 12:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks ff lekker middagje opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |