dankje lieverdquote:
jij ook pik! jij ook!!!quote:
Thnx maat!!!!quote:
lol lekker scheppen toch!quote:
same same!quote:
is t al tijd in engelsland haha, jij ook!quote:
lans lol, jij ook vriend!quote:
Ik heb het nichtje ondertussen weer te bed gelegd.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:33 schreef opperkleurder het volgende:
Al weer half 4 hier en ze willen nog steeds niet naar bed.
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb het nichtje ondertussen weer te bed gelegd.
Bijna 2quote:Op maandag 1 januari 2018 01:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.
De nieuwjaarshows gaan hier de hele nacht door met slechte volksmuziek. JanCees zou dit fantastisch vinden.quote:
Op den npo3 nu ook volksmuziek. Toen ik op de boot zat naar petersburg ook alleen maar volksmuziek, genieten toch.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De nieuwjaarshows gaan hier de hele nacht door met slechte volksmuziek. JanCees zou dit fantastisch vinden.
Naast de champagne etc een liter tequila op met zijn vieren. Dan is bijna alles prima.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Op den npo3 nu ook volksmuziek. Toen ik op de boot zat naar petersburg ook alleen maar volksmuziek, genieten toch.
Russische champ? Beste wensen trouwens opper.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Naast de champagne etc een liter tequila op met zijn vieren. Dan is bijna alles prima.
Ja, van de Krim. Jij ook Nap.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Russische champ? Beste wensen trouwens opper.
Die is toch van de jongetjes ?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
GGMM vraagt mij hoe oud ze is.
tijd niet gezien man!quote:Op maandag 1 januari 2018 01:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
dankje lieverd
[..]
jij ook pik! jij ook!!!
[..]
Thnx maat!!!!
[..]
lol lekker scheppen toch!
[..]
same same!
[..]
is t al tijd in engelsland haha, jij ook!
[..]
lans lol, jij ook vriend!
Jij bent hier ook niet al te vaak meer toch?quote:
nee post sowieso niet meer zoveel.quote:Op maandag 1 januari 2018 02:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent hier ook niet al te vaak meer toch?
Volgends...quote:Op maandag 1 januari 2018 01:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op die leeftijd maakt dat nog weinig uit volgends hem.
Waar ga je heen?!quote:Op maandag 1 januari 2018 03:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
90 minuten al in een stilstaand vliegtuig gezeten
Het is spelling, schelequote:Op maandag 1 januari 2018 07:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kraak
Flikker op met je spellubf joh
Heb je al goede voornemens?quote:Op maandag 1 januari 2018 08:38 schreef Jojoortje het volgende:
Goedemorgen lieverds! Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2018.
Minder drinken, alleen op speciale dagen vanaf nu.quote:Op maandag 1 januari 2018 09:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Men zou hier zeggen: minder eten.
Maar nee Dp, jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |