Whaddupquote:
Was een tijdje de chick van Brian Warner, beter bekend als Marilyn Manson.quote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rose McGowan was echt zeer knap
Als echte fan wist ik dat natuurlijk al, ze had eens een jurk aan op de rode loper waarin ze zo goed als naakt was.quote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was een tijdje de chick van Brian Warner, beter bekend als Marilyn Manson.
Dit is m'n room.quote:
Beter dan het bodybuild forumquote:Op zondag 31 december 2017 01:28 schreef Ties02 het volgende:
Johannes is echt zo’n mokkels forum poster
quote:Op zondag 31 december 2017 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beter dan het bodybuild forum
beetje doordrinkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben echt moe jongens, wilde al twintig minuten geleden gaan slapen
Maar mijn bier is nog niet op
Net alsof jij nooit op het mokkels forum bent.quote:
Ze heeft het zelf ook eens gezien las ik in een interviewquote:Op zondag 31 december 2017 01:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit op het mokkels forum bent.
En dan de Helene pagina. Die trekt me een partij lekkere truien aan.
Kusjessssssquote:Op zondag 31 december 2017 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké ik ben weg, doei, trusten xoxoxoxo
Voor zover ik weet wel. Gaan we haar towerbridgen en/of spitroasten?quote:
hier trek ik de lijnquote:Op zondag 31 december 2017 01:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Gaan we haar towerbridgen en/of spitroasten?
Mietje.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier trek ik de lijn
doe dit maar met iemand anders
3310 > 6310.quote:
Potverdikkiequote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk deze bazen spits die ik net gescoord heb
voor 250k
Ik mijn dochter ookquote:Op zondag 31 december 2017 10:26 schreef Jojoortje het volgende:
Heb m’n zoontje net maar wakker gemaakt.
WTF HAAGS.
Luie mensen.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn dochter ook![]()
Wij zelf ook net pas wakker trouwens
Mooie afsluiter van 2017quote:Op zondag 31 december 2017 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al zeker 3 jaar niet meer gebeurd, zo laat.
Veel eten.quote:Op zondag 31 december 2017 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, nog plannen behalve veel drinken?
Genot.quote:Op zondag 31 december 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mijn dochter ook![]()
Wij zelf ook net pas wakker trouwens
Nee, ik doe eigenlijk niet zoveel met oud & nieuw. Vanavond om 0:00 verjaardag van pa vieren. En blij zijn met alle miljoenen die ik gewonnen heb met de loterij natuurlijk. Jullie groot feest?quote:Op zondag 31 december 2017 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Ga je knallend het nieuwe jaar in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |