Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 00:31 schreef Typisch het volgende:
stel he jongens
ik cash straks 150k uit (spoiler: heb ik niet in crypto atm) en ik wil daar een appartementje mee kopen
krijg ik dan gewoon een hypotheek voor 150k? zelfs als je bij wijze van geen baan hebt
gayyquote:
Mijn vrouw is student.quote:Op zondag 31 december 2017 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gayy
gelukkig heeft mijn vriendin een vaste ben
als freelancer is het echt kut hé, zo'n hypotheekje
Hypotheekrecht als zekerheidsrecht kan je op een registergoed vestigen. Dus zodra een boot daaraan voldoet kan hetquote:Op zondag 31 december 2017 00:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk nog een hypotheek op een boot
Klopt.quote:Op zondag 31 december 2017 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar dat is dus belastingtechnisch niet goed?
quote:Op zondag 31 december 2017 00:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daar is nu juist die ophef over van de 50plus partij. Heeft te maken met eigenwoningforfait, wet Hillen en de HRA. Woning wordt gezien als vermogen, en valt dus in box 1 (tenzij uitzonderingen zoals meerdere huizen). Box 1 houdt in dat je kosten er van af mag trekken, dus de hypotheekrente trek je ervan af (HRA). Bij de meeste mensen is dat zo veel dat het boven de EF komt en dus negatief en krijg je geld terug. Echter als je geen hypotheeklening hebt kan je niks aftrekken en moet je dus alsnog dat EF betalen.
Simpeler kan ik het niet uitleggen denk ik.
walgeljkquote:Op zondag 31 december 2017 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ondat je dan meer aan belasting kwijt bent tegen de tijd dat je dat kan kopen. Ipv een hypotheek fe nemen.
Hypotheek gaat veranderen voor ZZP-ers, overheid wil het makkelijker maken. tegenwoordig 1 jaar omzetbewijs al afdoende.quote:Op zondag 31 december 2017 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
gayy
gelukkig heeft mijn vriendin een vaste baan
als freelancer is het echt kut hé, zo'n hypotheekje
oh chillquote:Op zondag 31 december 2017 00:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hypotheek gaat veranderen voor ZZP-ers, overheid wil het makkelijker maken. tegenwoordig 1 jaar omzetbewijs al afdoende.
Zeker waar.quote:Op zondag 31 december 2017 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ze moeten wel Typisch, vooral nu het plan van de overheid is om iedereen de ZZP hoek in te pleuren. Dan kan je wel afdragen aan heel veel fondsen, maar dan moet je je nog particulier verzekeren voor evt. arbeidsongeschiktheid. Zeg maar wel de lasten niet de lusten.
Zelfs in mijn dorp is het al drama, vooral omdat die tering yuppen hier heen komen met het geld dat ze weer hebben verdiend met de verkoop van hun 22m2 voor 15 miljoen. Er staan nu 48 huizen op funda hier, waarvan er al een deel onder voorbehoud is.quote:Op zondag 31 december 2017 00:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh chill
moet daar toch ook echt effe voor gaan zitten volgend jaar
al wordt het kopen in rotterdam en omstreken wel moeilijker met die woekerprijzen
ja preciesquote:Op zondag 31 december 2017 00:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelfs in mijn dorp is het al drama, vooral omdat die tering yuppen hier heen komen met het geld dat ze weer hebben verdiend met de verkoop van hun 22m2 voor 15 miljoen. Er staan nu 48 huizen op funda hier, waarvan er al een deel onder voorbehoud is.
MKB wordt ook steeds verder uitgeknepen door de overheid.Snap ook niet dat die mensen, waaronder mijn vader, nog steeds kiezen voor de VVD. Waarschijnlijk omdat er nul alternatief is op rechts.quote:Op zondag 31 december 2017 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker waar.
Ik snap er wat dat betreft ook geen zak van, met een (toch wel) rechts georiënteerde regering de laatste tijd met Rutte aan het hoofd.
Maar ik zit er dan ook niet zo dik bovenop. Is toch vreemd, dat dat zo is zoals het nu is terwijl we al bij Rutte III zijn aangekomen?
gelukkig kunnen ze nog internetbankieren via de bitcoin satellietquote:Op zondag 31 december 2017 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Iran Cuts Off Internet Amid Mass Protests, Calls For "Armed Uprising"
lol
quote:Op zondag 31 december 2017 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n park de bus mongool wint ook nog, kk spel
Ik hoorde dat het allemaal krapuul isquote:Op zaterdag 30 december 2017 18:21 schreef Adames het volgende:
[..]
krauwjoep
hollanders zijn zomerkuusjen
JOHANNESquote:Op zondag 31 december 2017 01:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het allemaal krapuul is
Telegram ook geblocked, WA zal er wel niet zijn. Weinig nieuws op de npo, shell zal ook wel kleuren schijtenquote:Op zondag 31 december 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze nog internetbankieren via de bitcoin satelliet
Hey,quote:Op zondag 31 december 2017 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heyyyy Ama
Ik kijk dartsen
Gilmore Girls kijkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow spannend
Wat doe je dan dat nog belangrijker is?
Haha dat je dat weet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rorygodin
Dartsen is net afgelopen, het was knotsgek.
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenquote:Op zondag 31 december 2017 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verder alles goed? Hoe ga je oudjaar vieren?
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenEn jij?
Ah gezelligquote:Op zondag 31 december 2017 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinken
Lanequote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh wacht volgens mij is er een aziaat
Waarom weetje dit eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar naar bed ga, nog veel plezier met Lorelai en Rory (meer ken ik er niet)
Geen idee hahaquote:Op zondag 31 december 2017 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aflevering op tv gezien, was dit niet op Net5 ofzo?
Alysso Milanogodinquote:Op zondag 31 december 2017 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik keek liever Charmed, dat waren leuke damesen een leuke show
Kashan is een nietig dorpje vergeleken met Teheran.quote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
Protesters have gained full control of the city of Kashan, Iran; they also captured police stations and weapons within that city.
goden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |