Telegram ook geblocked, WA zal er wel niet zijn. Weinig nieuws op de npo, shell zal ook wel kleuren schijtenquote:Op zondag 31 december 2017 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gelukkig kunnen ze nog internetbankieren via de bitcoin satelliet
Hey,quote:Op zondag 31 december 2017 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heyyyy Ama
Ik kijk dartsen
Gilmore Girls kijkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow spannend
Wat doe je dan dat nog belangrijker is?
Haha dat je dat weet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rorygodin
Dartsen is net afgelopen, het was knotsgek.
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenquote:Op zondag 31 december 2017 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verder alles goed? Hoe ga je oudjaar vieren?
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinkenquote:Op zondag 31 december 2017 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel lekker. Met vrienden en huisgenotenEn jij?
Ah gezelligquote:Op zondag 31 december 2017 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb vanavond al een beetje gechilld en biertjes gedronken met mensen uit Groningen en morgen ga ik naar andere vrienden speciaalbiertjes drinken
Lanequote:Op zondag 31 december 2017 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh wacht volgens mij is er een aziaat
Waarom weetje dit eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 01:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar naar bed ga, nog veel plezier met Lorelai en Rory (meer ken ik er niet)
Geen idee hahaquote:Op zondag 31 december 2017 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een aflevering op tv gezien, was dit niet op Net5 ofzo?
Alysso Milanogodinquote:Op zondag 31 december 2017 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik keek liever Charmed, dat waren leuke damesen een leuke show
Kashan is een nietig dorpje vergeleken met Teheran.quote:Op zondag 31 december 2017 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
Protesters have gained full control of the city of Kashan, Iran; they also captured police stations and weapons within that city.
goden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |