Wat zit er op je bammetje?quote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste keer lunchgenot beste genot voor dit jaar
WTF zieke geest.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, anders springt er even een vader met zoontje voor de trein hier in de regio. Ben je dan een walgelijke klootzak.
[..]
Tot volgend jaar, Harriequote:Op zondag 31 december 2017 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot volgend jaar vrienden, ik ben weg.
Doe voorzichtig en fijne avond allen
Kan niet anders.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, die man was waarschijnlijk letterlijk ziek in zijn kop.
Wel benieuwd wat daar aan vooraf is gegaan.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kan niet anders.
En die moeder die dan het nieuws krijgt, verschrikkelijk. Trauma.
Heb je niks aan.quote:Op zondag 31 december 2017 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat daar aan vooraf is gegaan.
hopelijk klagen de buren je niet aan Napoquote:Op zondag 31 december 2017 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb zelf oliebollen gemaakt. Lekker stinken nu dus
Ik ben ook nog even een uur gaan liggen..quote:Op zondag 31 december 2017 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, net ff tukkie gedaan op de bank
Gelukkig nieuwjaar..quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Ik heb net een fles champagne weggewerkt, was niet zo'n best idee
Ik heb een fles Black Label gehaald, niemand anders drinkt het dus kassa voor mijquote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Welkequote:Op zondag 31 december 2017 17:36 schreef opperkleurder het volgende:
Net 3 shots knoflookwodka naar binnen geknald. Nu de hele avond eten, drinken en oude sovjetfilms kijken.
Gelukkig nieuw jaar saind. Wij hebben onze vlucht gemist omdat mijn vrouw gister twee flessen merlot drinken een goed idee leek.quote:Op zondag 31 december 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
Dus zij gaat in Londen meteen de kliniek in?quote:Op zondag 31 december 2017 17:40 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig nieuw jaar saind. Wij hebben onze vlucht gemist omdat mijn vrouw gister twee flessen merlot drinken een goed idee leek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |