SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is hier te bekijken!
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek was van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!'er ter plaatse ArnieAlberts kreeg de groetjes door van zowel Annemieke...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....als van de 'ons zo geliefde' Stefan Stasse!Mét karaoke-optredentje van ArnieAlberts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb in een dronken bui eens een halfuur met hem staan lullen omdat hij bij ons bij de paasbult kwam. En mijn kop helemaal zwart was gemaakt met roet. Echt een toffe peer, helemaal niet verwaand ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb m een keertje live gezien, heerlijk om te zien, ook omdat ik hem daadwerkelijk kan verstaan![]()
Dit vind ik een heel underrated nummer van hemOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
zonnebloemen oliënquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is erg? Wat wou je ermee doen dan?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Bij de post werken is geen vetpot. Is meer voor een beetje vast inkomen in de zomer. Is in het bijlesleven normaal niet zo gemakkelijkquote:Shotje zonnebloemolie gok ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is erg? Wat wou je ermee doen dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mooi liedje dit hoor![]()
Heel gevoelig maar wel vol energie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Pff, alweer nieuw topic.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Natuurlijk niet, zo hoort hetquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt raar dat die boven Lullaby staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je bent verrastquote:
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
opquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neem je een andere merk fles? Of echt alles op?I love music |Ajax forever
A Forest zou bomenhoog in de lijst moeten staan.Trotste mama van Ambar
Ja in de Top2000 misschienquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, zo hoort het![]()
Zeker nu kerstkaartjes niet meer zo'n belangrijk ding zijn?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de post werken is geen vetpot. Is meer voor een beetje vast inkomen in de zomer. Is in het bijlesleven normaal niet zo gemakkelijk![]()
Ik vind a Forest ook lekkerder dan Lullaby...dus door mensen zoals ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echt raar dat die boven Lullaby staatOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met een beetje spuug gaat het ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:36 schreef peaceman het volgende:
echt niet te geloven... laatste fles zonnebloemolie wordt voor mijn neus weggepakt..![]()
Dat is wel matig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind dit echt niet bijzonder. Ik zou echt niet een stemplek hiervoor opofferen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ook in mijn lijstje. A Forest heeft veel meer sfeer en een fantastisch intro en outro, Lullaby heeft ook wel sfeer maar niet die power in het intro of outro.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een serieuze vraag..."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
oliebollen bakken, maar naar nu blijkt hebben we toch genoeg...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een serieuze vraag...
oliebollen bakken vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een serieuze vraag...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Er is echt geen zak aan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind dit echt niet bijzonder. Ik zou echt niet een stemplek hiervoor opofferen.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Nouja december is nog wel een relatief drukke vraag.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker nu kerstkaartjes niet meer zo'n belangrijk ding zijn?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet echt prettig inderdaad.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Run A Forest Run?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in mijn lijstje. A Forest heeft veel meer sfeer![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
als je olie op is is er wel iets misgegaan jaquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, je bedoelt bij het boodschappen doen. Ik snapte het al niet...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oliebollen bakken, maar naar nu blijkt hebben we toch genoeg...
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Nu gaat Uccie drijven.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geef mij Lemmy maar
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met een beetje spuug gaat het ook.![]()
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je olie op is is er wel iets misgegaan ja
Rip Lemmyquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nieuwjaarsrolletjes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
Trotste mama van Ambar
Halt Mich's Vas![]()
![]()
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schöne deutsche SchaltplatteOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dit is toch Bløf?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De PLUS zeker, of de COOP?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepakt
Hey gaan we ruzie zoekenquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nee emtéquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PLUS zeker, of de COOP?I love music |Ajax forever
Evenstar
![]()
Wat is dit nou weer. Hoezo is dit nou van de mooiste 2000 platen ooit?![]()
Jeanny komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.![]()
Diasporavotes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Lovesongquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind a Forest ook lekkerder dan Lullaby...dus door mensen zoals ik.![]()
![]()
Goddank, ik was bijna bang dat ik de enige was die dit meuk vindt. Geef mij maar Rammsteinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Dit
Luister nog liever naar het Horst-Wessellied
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
WAT ZEG JE?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitse muziek verdient meer aandacht.I love music |Ajax forever
Ja oke die is ook half Duits inderdaad.quote:
Du en Haus Am See
Kunnen we doen, waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Da hast du recht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitse muziek verdient meer aandacht.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Luister nog liever naar het Horst-Wessellied
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet je aan Uccie vragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Wat is dit nou weer. Hoezo is dit nou van de mooiste 2000 platen ooit?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Onjuist, Sonne en Du Hast komen nog.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Rammstein vind je ook niks?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die is ook half Duits inderdaad.
Du en Haus Am See![]()
ik zou er zo weer op stemmen. Prachtigquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
![]()
Linkerlade achterinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we doen, waar heb je hem voor het laatst gezien?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Du is wel leuk. die Peter Fox onzin is om te kotsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Du en Haus Am SeeFor you, there'll be no more crying.
Hoe ben ik die vergeten, nota bene nog op gestemdquote:
Wat is er mis met die twee topplaten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Du en Haus Am SeeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Volgend jaar nieuwe noteringquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!
-XOXO-![]()
oh dat gaat wel, staat alleen een beetje hoog maar daar letten we niet meer op, dus Sonne en Du Hast zijn prima.quote:
Ik vergeet steeds dat de metallobby die vrolijk op plaats 150 heeft geknald.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Omdat saxofoon
Je hoeft niet zo te schreeuwen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DUI
TSE
MU
ZIEK
VER
DIENT
MEER
AAN
DACHT
BENZINquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Du is wel leuk. die Peter Fox onzin is om te kotsen
Duitstalige muziek moet gewoon verboden worden. Het klinkt toch altijd als een of ander Befehl.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Wat is er mis met Haus am See ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Du en Haus Am See
Vanavond trouwens Pokemon![]()
![]()
Doe mij maar FALCO.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Lol, mijn vader stond de hele week te schreeuwen dat de lijst kut is omdat Du Hast er niet instaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat gaat wel, staat alleen een beetje hoog maar daar letten we niet meer op, dus Sonne en Du Hast zijn prima.
Ik vergeet steeds dat de metallobby die vrolijk op plaats 150 heeft geknald.![]()
Heerlijke meezinger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijstDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja oke die gaat nog wel maar ik denk dan altijd 'hier had ook Alles Neu kunnen staan en die is wel écht leuk en dit is mwah'quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Haus am See ?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat snap ik dan weer niet...nog steeds.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is er mis met die twee topplaten?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Du bist nichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijst
kan ik begrijpen, heb ook niks met schlager muziek maar Du is wel eenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijstplaat
Der Kommissar staat er niet eens in
Betreft Duits, he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen...![]()
Rex?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Der Kommissar staat er niet eens in![]()
JIm
Dit is wel een mooi liedje ja.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, heb ook niks met schlager muziek maar Du is wel eenplaat
en natuurlijk als het ECHTE NEDERLANDERS betreftquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Betreft Duits, he, dan krijg je datI love music |Ajax forever
Hij dabtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft niks geschreven voor zover ik weet.![]()
quote:
Dit is prachtig
Wel een fijn character in Super Smash Brothers Meleequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft niks geschreven voor zover ik weet.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Nou liever niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Al mijn ergernissen van het proberen opnmen van dat nummer van Herbert kwamen meteen weer terug, niet bij de stilte denken dat het afgelopen is, meneren en mevrouwen DJ's!![]()
![]()
Nee dat zijn BOLLAND EN BOLLAND goden geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eins Zwei Polizei ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Der Kommissar staat er niet eens inDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ja die is wel lachen, stond ooit op 105 zie ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.
Deze wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer fantastisch om mee te zingenquote:een van mijn GP's toch wel
Ja, nee, ja... zo werkt dat niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is mijn main ja, je kan daar mensen zo hard mee combo'en. Vond ik altijd fijner om te besturen dan Fox, viel als een baksteen en veels te snel voor mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een fijn character in Super Smash Brothers Melee"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Niet van Dennie Christian?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef Reversum het volgende:
Ik mis Rosamunde van Heino ook in de lijst![]()
Sheeeee may be the face I cant forget"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Meteen maar die van Dennie erbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef Reversum het volgende:
Ik mis Rosamunde van Heino ook in de lijst
Sheeeeee...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is mij ook nooit gelukt...pas met de eerste napster had ik eindelijk een goede versiequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Al mijn ergernissen van het proberen opnmen van dat nummer van Herbert kwamen meteen weer terug, niet bij de stilte denken dat het afgelopen is, meneren en mevrouwen DJ's!
Ja klopt, inmiddels er gewoon uit.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja die is wel lachen, stond ooit op 105 zie ik
Daarmee ook de op 2 na hoogst genoteerde plaat ooit die er niet meer in staat (Katie Melua stond ooit op 72 en 101 met twee van haar behangetjes![]()
![]()
)
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Commissaris Rex![]()
Bazenserie
en ook Wolff![]()
![]()
Sowieso moeten er veel meer vrouwen in de Top 2000, want die zijn echt zwaar ondervertegenwoordigd. Er zijn een aantal vrouwelijke artiesten zoals Amy Winehouse (5x), Madonna (6x), Kate Bush (6x), Beyoncé (9x), Adele (13x) en Anouk (12quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De enige jaren 70 artiesten die écht noteringen (erbij) zouden MOETEN hebben zijn Emmylou Harris en Diana Ross (ook al is die ook wel flink 60s)) die het nog relatief goed doen, maar verder hebben veel grote namen maar 1 of 2 noteringen of ontbreken ze zelfs helemaal.
0xNelly Furtado (had er 2)
0x Eefje de Visser
0x Shakira (had er ooit 3)
0x Janet Jackson (nog nooit in de lijst gestaan ? )
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Diana Ross / The Supremes
0x Emmylou Harris (had er 1)
0x Nico
0x Billie Holiday (had er 2)
0x Linda Ronstadt
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lykke Li (waarom staat I Follow Rivers er nog steeds niet in?)
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Carly Rae Jepsen (had er 1)
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Shania Twain (had er ooit 4)
0x The Shangri-Las (hadden er 1)
0x The Supremes (hadden er ooit 5)
0x All Saints (hadden er 1)
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1x Carole King (had er 2)
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Grace Jones (had er 2)
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Taylor Swift (had er 4)
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Marianne Faithfull (had er ooit 3)
1x Céline Dion (had er ooit 8 ?)
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
1x Katie Melua (had er ooit 5)
1x Kylie Minogue (met Nick Cave and the Bad Seeds)
1x Mariah Carey (had er ooit 3)
2x Amy Macdonald
2x Blondie / Debbie Harry (hadden er 4)
2x Dido (had er ooit 3, en White Flag stond ooit op #57)
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Katy Perry (had er ooit 3)
2x Caro Emerald (had er 5)
2x Florence and the Machine
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Donna Summer (had er ooit 7)
3x Dolly Parton (had er ooit 5)
3x Janis Joplin (had er 4)
3x Dusty Springfield (had er ooit 7)
3x Alanis Morissette
3x Alicia Keys (had er ooit 5)
3x Nina Simone (maar geen Sinnerman)
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Madonna (had er ooit 10)
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adele
[ Bericht 7% gewijzigd door Gretzl op 30-12-2017 15:53:39 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Misschien nog een beetje Griegischer Wein van Udo Jurgens.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Meteen maar die van Dennie erbij![]()
Opnemen, pff, wat ouderwetsquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Al mijn ergernissen van het proberen opnmen van dat nummer van Herbert kwamen meteen weer terug, niet bij de stilte denken dat het afgelopen is, meneren en mevrouwen DJ's!
Weet ikquote:
Ik heb notabene op Jeanny gestemd
SHEEEEEEEEEE-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-E-EEEEEEEE"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hoe komt t dat ik die top 2000 café gekkie altijd in t café zie als er uren wachttijd is? Krijgt hij voorrang?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Jeanny is ook wel cool iddquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet ik
Ik heb notabene op Jeanny gestemd"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat vind ik serieus een goed liedjequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien nog een beetje Griegischer Wein van Udo Jurgens.
In de schönen Tiroler bergen van Hansi Hinterseer mag ook niet ontbreken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien nog een beetje Griegischer Wein van Udo Jurgens.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
heeft vast een speciaal pasjequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef satecl het volgende:
Hoe komt t dat ik die top 2000 café gekkie altijd in t café zie als er uren wachttijd is? Krijgt hij voorrang?![]()
Hij wordt er tijdens de opbouw ingezet en straks op 1 januari weer opgeslagenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef satecl het volgende:
Hoe komt t dat ik die top 2000 café gekkie altijd in t café zie als er uren wachttijd is? Krijgt hij voorrang?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hansiquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de schönen Tiroler bergen van Hansi Hinterseer mag ook niet ontbreken.
Ben altijd zo verbaasd dat Britney Spears er nooit in heeft gestaan. Dat was zo'n popicoon vroeger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso moeten er veel meer vrouwen in de Top 2000, want die zijn echt zwaar ondervertegenwoordigd. Er zijn een aantal vrouwelijke artiesten zoals Amy Winehouse (5x), Madonna (6x), Kate Bush (6x), Beyoncé (9x), Adele (13x) en Anouk (12) die het nog relatief goed doen, maar verder hebben veel grote namen maar 1 of 2 noteringen of ontbreken ze zelfs helemaal.
0x Eefje de Visser
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Nico
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
2x Amy Macdonald
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Alanis Morissette
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adele"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ach, als het in de top 2000 zou staan, zou het zeker niet 500 zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een goed liedje![]()
Mee eens al ben ik het wel oneens met jequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso moeten er veel meer vrouwen in de Top 2000, want die zijn echt zwaar ondervertegenwoordigd. Er zijn een aantal vrouwelijke artiesten zoals Amy Winehouse (5x), Madonna (6x), Kate Bush (6x), Beyoncé (9x), Adele (13x) en Anouk (12) die het nog relatief goed doen, maar verder hebben veel grote namen maar 1 of 2 noteringen of ontbreken ze zelfs helemaal.
0x Eefje de Visser
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Nico
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
2x Amy Macdonald
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Alanis Morissette
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adeles, Diana Ross, Dusty en Tori Amos verdienen die het meest
Staan inderdaad een aantal artiesten niet in die er echt wel in horenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
0x Eefje de Visser
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Nico
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
2x Amy Macdonald
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Alanis Morissette
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adele
-XOXO-![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef Cee het volgende:
Bij dit nummer ook altijd denken aan het huwelijk van Sylvie en Rafael.nee, slechts 1x per jaar als jij dat zegt.
Een zeikplaat dus?quote:
Manmanmanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou die wel in moeten staan namelijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, als het in de top 2000 zou staan, zou het zeker niet 500 zijn.For you, there'll be no more crying.
is het ook. Udo was een geweldige songschrijver en performerquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een goed liedje
En ik herhaal mezelf meteen weer.![]()
Heeft er 1x ingestaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben altijd zo verbaasd dat Britney Spears er nooit in heeft gestaan. Dat was zo'n popicoon vroeger.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook geen Linda Ronstadtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
0x Eefje de Visser
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Nico
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
2x Amy Macdonald
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Alanis Morissette
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adele"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wel gaaf dat The King Elvis weer eens voorbij komt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.![]()
Ik wil graag Heintje met ich bau dir ein schloss in de lijst
De rest vind ik dan weer niks aan (ken maar 2 andere nummers van hemquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is het ook. Udo was een geweldige songschrijver en performer)
BLIKKEN IN JE OGEN
lamagenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Doe mij het origineel van Meeuwis maar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>> Guus Meeuwis' versie.
Ane Brun of An Pierlequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.
Rellende_Rotscholier
![]()
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is allemaal minder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>> Guus Meeuwis' versie.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
dat moet helemaal niet . maar Warpaintquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Guus Meeuwis' versie.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
hahaha dat was zo mooiquote:
Verder zaadnummer
swsquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>> Guus Meeuwis' versie.For you, there'll be no more crying.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.![]()
![]()
Zeker. En verder Love Is To Die, Keep It Healthy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.![]()
+1quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij het origineel van Meeuwis maar.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dit is toch van Udo Jorgens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit nummer is van Udoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
De rest vind ik dan weer niks aan (ken maar 2 andere nummers van hem)
![]()
een complete generatie denkt daar als eeste aanquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Oh wel jaquote:
quote:kwam ik ook achter toen moeders thuis vroeg of Guus dit zelf had geschreven en ik zei 'uh ik denk Hazes maar dat weet ik ook niet zeker'
Beter dan Lika a G6.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ook uitstekend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Love Is To Die, Keep It Healthy.
Baby vind ik ook geweldig. Maar dat zie ik dan weer niet zo snel in de top2000 komen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ben van een andere generatie denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
een complete generatie denkt daar als eeste aan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
patatje bedoel jequote:I love music |Ajax forever
Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dat dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan de gif niet vinden
oh vandaar dat ik al zit te zuipenquote:
Dat heb ik gister nog gehadquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.quote:
Uiteindelijk vroeg ik het me hardop af en toen viel het kwartje pas.![]()
![]()
![]()
Ja, klopt, maar dat weten we nu wel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En ook geen Julien Bakerquote:(maar ja, dat kan ook nog wel even duren)
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
knakworst!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eetOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
fixquote:For you, there'll be no more crying.
mexicanoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet
Net tweede biertje opengetrokkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh vandaar dat ik al zit te zuipeninkakmomentje dus vandaar.
quote:die hadden we nog niet gehoord ja
Domme Turk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen
Staat toch in de keuzelijst dacht ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogenFor you, there'll be no more crying.
Ja. Als er meer vrouwen in de lijst komen vrees ik dat het meer Claudia de Breijs, Adeles of in het gunstigste geval Rihanna's worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.![]()
Eierbal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet
Die moesten betalen per letter en hadden het geld er niet voor overquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.
![]()
Mijn moeder zei het ook...wat is die Ha-zes..oh laat maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Uiteindelijk vroeg ik het me hardop af en toen viel het kwartje pas.
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat toch in de keuzelijst dacht ik?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Undertowquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
![]()
Billie Holiday waar Warpaint ook een fijn nummer over heeft geschreven is er trouwens ook uitgedonderd. Ongelofelijk
Wie bakt er nou knakworstenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, we hebben er hier een die ze baktUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Maria Mena niet in de lijstZij is
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
complete aflevering was geniaal trouwensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
JAAAAAAAA
Raar dat deze niet in de lijst staat danquote:For you, there'll be no more crying.
Sperma op het water met vleugels van papier?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een kipcorn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
dat moet je nooit om die reden doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen![]()
ah oliebol...ik moet er vandaag nog even niet aan denken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, we hebben er hier een die ze baktOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Oei ja! You're the only onequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Met je vleugels van papier
Dartsen was ook wel geniaal denk ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef franklop het volgende:
complete aflevering was geniaal trouwens|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, datquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder zei het ook...wat is die Ha-zes..oh laat maar.![]()
![]()
Eens, prachtnummersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Verdronken vlinder
Twee van de mooiste van Boudewijn in dit uur.
Die klinkt alsof ze altijd huiltquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Strange Fruit moet er volgend jaar sowieso terug inquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Undertow![]()
![]()
Billie Holiday waar Warpaint ook een fijn nummer over heeft geschreven is er trouwens ook uitgedonderd. Ongelofelijk![]()
Had ook het idee dat dat nummer wel breed genoeg gedragen zou worden om de lijst te halen, blijkbaar nietquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Raar dat deze niet in de lijst staat dan
Wel lekker nummer dit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: