Ohja...dat moet ik ook nog ergens combinerenquote:
Ja maar Gretz we weten wel dat je daar niet van houdquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie liever een door FM geïnspireerde groep als Haim met een paar nummers in de lijst dan dat er nog meer tracks uit de jaren 70 in de lijst komen
Stemmen maaaaaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Er moet meer Sweet in. Of Mud. Meer glamrock.
De enige jaren 70 artiesten die écht noteringen (erbij) zouden MOETEN hebben zijn Emmylou Harris en Diana Ross (ook al is die ook wel flink 60s)quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie liever een door FM geïnspireerde groep als Haim met een paar nummers in de lijst dan dat er nog meer tracks uit de jaren 70 in de lijst komen
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...dat moet ik ook nog ergens combineren
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Coldplay eruit, Fleetwood erin
Gewoon combinerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.
Maar goed, Top 2000 is belangrijker.
Schaatsen op beeld, T2k op geluid...denk ik, supermarkt sla ik wel over, lang leven thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.
Maar goed, Top 2000 is belangrijker.
Le master trolequote:
18x natuurlijk wel een beetje weinig voor zo'n legendarische bandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |