Dat zekerquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze maken de serie door de sfeer zo goed neer te zetten. Gewoon briljante muziek keuzes.
Ondanks dat ik het aantal FM-noteringen ongeveer goed vind (ik zie buiten de liedjes die er ooit uit zijn gevallen geen onterecht afwezige liedjes) is het inderdaad wel lekker vaan in de nacht geweest, net als Sjors Maikelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat te weinig Fleetwood Mac in. Schandalig. En ik mis ze steeds.
Hier sluit ik me bij aan Fleetwood Mac moet de top 10 in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Te weinig?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Geschreven net voordat De Stones klaar waren met hun liedje: Unfinished Sympathy
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Geschreven net voordat De Stones klaar waren met hun liedje: Unfinished Sympathy
Afgaande op m'n laatste inzending in de MuMeLadder finale is dit vooralsnog het beste nummer dat er vandaag voorbij is gekomenquote:
Grapje zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Coldplay eruit, Fleetwood erinquote:
Dat laatste neem je terug.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Grapje zeker.
Ze staan er echt veel te vaak in met van die dodelijk saaie nummers als Landslide en Songbird.
Dat is ook wel verdiend toch?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wel grappig dat deze hoger staat dan Teardrop
Dat is zeker waar.quote:
Nummer 1 hit hequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
wel grappig dat deze hoger staat dan Teardrop
Songbird hoorde ik als laatste voor ik ging slapen vannacht, prima slaapliedje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste neem je terug.
quote:
Coldplay eruit is altijd goedquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Coldplay eruit, Fleetwood erin
Songbird?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Grapje zeker.
Ze staan er echt veel te vaak in met van die dodelijk saaie nummers als Landslide en Songbird.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen dat er te weinig FM in de lijst staat is hetzelfde als zeggen dat er te weinig Nederlanders winnen met schaatsen.
Ja vooruit HAIM mag er ook in.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie liever een door FM geïnspireerde groep als Haim met een paar nummers in de lijst dan dat er nog meer tracks uit de jaren 70 in de lijst komen
Op het OKT.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen dat er te weinig FM in de lijst staat is hetzelfde als zeggen dat er te weinig Nederlanders winnen met schaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |