quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik Bassie en Adriaan keek en mijn vader zei: "Oh, maar die heb ik wel op LP"Platenspeler weer eens aangesloten en heb als kind aandachtig de hele LP afgeluisterd.
Ik vind eigenlijk dat muzikaal gezien de liedjes van Bassie en Adriaan altijd heel goed in elkaar zitten. Soms vind het ik het echt heel fijn om terug te luisterenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik Bassie en Adriaan keek en mijn vader zei: "Oh, maar die heb ik wel op LP"Platenspeler weer eens aangesloten en heb als kind aandachtig de hele LP afgeluisterd.
Maar jij bent dan ook een notoire PF-hater.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:19 schreef Cee het volgende:
Ik hoor dit voor het eerst maar het doet mee een beetje denken aan Hotel California, maar dan pretentieuzer.
Ik vind haar niet echt een 1 op 1 kopie van Eefje, en dat vloggen is pas na de muziek gekomen. Ik kan je aanraden om Karakter en Blokken nog eens op te zetten. Als je die nummers niks vindt gaat het waarschijnlijk weinig meer worden tussen jou en Aafkequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aafke vind ik vreselijk. Alsof een Vlogster Eefje nadoet.
Gelukkig komt er nog 5 keer Pink Floyd voorbijquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geniet er maar van...hij gaat straks weer terug de fles in.
Welterustenquote:
Ze maken de serie door de sfeer zo goed neer te zetten. Gewoon briljante muziek keuzes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat muzikaal gezien de liedjes van Bassie en Adriaan altijd heel goed in elkaar zitten. Soms vind het ik het echt heel fijn om terug te luisteren
Nee, ik doe echt mijn best om het te snappen. En mijn post was ook niet negatief bedoeld. Maar dit nummer ben ik over een paar minuten weer vergeten.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een notoire PF-hater.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was je wel een The Exorcist fan? Ik zie jou daar wel dagelijks naar kijken.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:18 schreef MTheBassman het volgende:
Deze solo is wel echt 7e hemelgenot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |