Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met een beetje spuug gaat het ook.
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je olie op is is er wel iets misgegaan ja
Rip Lemmyquote:
Nieuwjaarsrolletjes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
De PLUS zeker, of de COOP?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkel
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepakt
Hey gaan we ruzie zoekenquote:
nee emtéquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PLUS zeker, of de COOP?
Jeanny komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.
Diasporavotes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Wat is dit nou weer. Hoezo is dit nou van de mooiste 2000 platen ooit?
Lovesongquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind a Forest ook lekkerder dan Lullaby...dus door mensen zoals ik.
Goddank, ik was bijna bang dat ik de enige was die dit meuk vindt. Geef mij maar Rammsteinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Dit
Luister nog liever naar het Horst-Wessellied
WAT ZEG JE?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitse muziek verdient meer aandacht.
Ja oke die is ook half Duits inderdaad.quote:
Kunnen we doen, waar heb je hem voor het laatst gezien?quote:
Da hast du recht.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitse muziek verdient meer aandacht.
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Luister nog liever naar het Horst-Wessellied
Moet je aan Uccie vragen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Onjuist, Sonne en Du Hast komen nog.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rammstein vind je ook niks?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die is ook half Duits inderdaad.
Du en Haus Am See
ik zou er zo weer op stemmen. Prachtigquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Linkerlade achterinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we doen, waar heb je hem voor het laatst gezien?
Du is wel leuk. die Peter Fox onzin is om te kotsenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Du en Haus Am See
Hoe ben ik die vergeten, nota bene nog op gestemdquote:
Wat is er mis met die twee topplaten?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Du en Haus Am See
Volgend jaar nieuwe noteringquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!
oh dat gaat wel, staat alleen een beetje hoog maar daar letten we niet meer op, dus Sonne en Du Hast zijn prima.quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DUI
TSE
MU
ZIEK
VER
DIENT
MEER
AAN
DACHT
BENZINquote:
| Forum Opties | |