Run A Forest Run?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in mijn lijstje. A Forest heeft veel meer sfeer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
als je olie op is is er wel iets misgegaan jaquote:
Oh, je bedoelt bij het boodschappen doen. Ik snapte het al niet...quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oliebollen bakken, maar naar nu blijkt hebben we toch genoeg...
Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met een beetje spuug gaat het ook.
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkelquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je olie op is is er wel iets misgegaan ja
Rip Lemmyquote:
Nieuwjaarsrolletjes?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er schijnt een bepaalde traditionele snack te bestaan die in Nederland rond deze dagen veel gegeten wordt
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepaktquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
De PLUS zeker, of de COOP?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
het stond zelfs niet in een apart vak... slechte winkel
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Diaan het bij hem had weggepakt
Hey gaan we ruzie zoekenquote:
nee emtéquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De PLUS zeker, of de COOP?
Jeanny komt nogquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou hiermee zwaaien we de laatste fatsoenlijke Duitse plaat in de lijst ook weer uit.
Diasporavotes.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Kyran het volgende:
Wat is dit nou weer. Hoezo is dit nou van de mooiste 2000 platen ooit?
Lovesongquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind a Forest ook lekkerder dan Lullaby...dus door mensen zoals ik.
Goddank, ik was bijna bang dat ik de enige was die dit meuk vindt. Geef mij maar Rammsteinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
Dit
Luister nog liever naar het Horst-Wessellied
WAT ZEG JE?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Duitse muziek verdient meer aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |