Betreft Duits, he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen...
Rex?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Der Kommissar staat er niet eens in
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
kan ik begrijpen, heb ook niks met schlager muziek maar Du is wel eenplaat
en natuurlijk als het ECHTE NEDERLANDERS betreftquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Betreft Duits, he, dan krijg je dat
Hij dabtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft niks geschreven voor zover ik weet.
quote:
Wel een fijn character in Super Smash Brothers Meleequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou liever niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.
Nee dat zijn BOLLAND EN BOLLAND goden geweestquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eins Zwei Polizei ook niet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Dagoduck het volgende:
Der Kommissar staat er niet eens in
Ja die is wel lachen, stond ooit op 105 zie ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er dan een schlager in moet du dan maar gewoon Brandend Zand.
Deze wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer fantastisch om mee te zingenquote:
Ja, nee, ja... zo werkt dat niet.quote:
Dat is mijn main ja, je kan daar mensen zo hard mee combo'en. Vond ik altijd fijner om te besturen dan Fox, viel als een baksteen en veels te snel voor mij.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wel een fijn character in Super Smash Brothers Melee
Niet van Dennie Christian?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:45 schreef Reversum het volgende:
Ik mis Rosamunde van Heino ook in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |