quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat is dan ook een onvervalste klassieker, prachtige tekst!
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijstquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Du is wel leuk. die Peter Fox onzin is om te kotsen
Wat is er mis met Haus am See ?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja oke die is ook half Duits inderdaad.
Du en Haus Am See
Lol, mijn vader stond de hele week te schreeuwen dat de lijst kut is omdat Du Hast er niet instaat.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat gaat wel, staat alleen een beetje hoog maar daar letten we niet meer op, dus Sonne en Du Hast zijn prima.
Ik vergeet steeds dat de metallobby die vrolijk op plaats 150 heeft geknald.
Heerlijke meezinger.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijst
Ja oke die gaat nog wel maar ik denk dan altijd 'hier had ook Alles Neu kunnen staan en die is wel écht leuk en dit is mwah'quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er mis met Haus am See ?
Dat snap ik dan weer niet...nog steeds.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is er mis met die twee topplaten?
Du bist nichtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peter Fox is nog wel te doen, Du vind ik wel een van de meest vreselijke dingen in de lijst
kan ik begrijpen, heb ook niks met schlager muziek maar Du is wel eenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betreft Duits, he, dan krijg je datquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |