is het ook. Udo was een geweldige songschrijver en performerquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:47 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus een goed liedje
Heeft er 1x ingestaanquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben altijd zo verbaasd dat Britney Spears er nooit in heeft gestaan. Dat was zo'n popicoon vroeger.
Ook geen Linda Ronstadtquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso moeten er veel meer vrouwen in de Top 2000, want die zijn echt zwaar ondervertegenwoordigd. Er zijn een aantal vrouwelijke artiesten zoals Amy Winehouse (5x), Madonna (6x), Kate Bush (6x), Beyoncé (9x), Adele (13x) en Anouk (12) die het nog relatief goed doen, maar verder hebben veel grote namen maar 1 of 2 noteringen of ontbreken ze zelfs helemaal.
0xNelly Furtado (had er 2)
0x Eefje de Visser
0x Shakira (had er ooit 3)
0x Janet Jackson (nog nooit in de lijst gestaan ? )
0x Regina Spektor
0x Erykah Badu
0x Aaliyah
0x Diana Ross / The Supremes
0x Emmylou Harris (had er 1)
0x Nico
0x Missy Elliott
0x Ariana Grande
0x Britney Spears
0x Lykke Li (waarom staat I Follow Rivers er nog steeds niet in?)
0x Lily Allen
0x Duffy (had er 3)
0x Miley Cyrus
0x Carly Rae Jepsen (had er 1)
0x Charli XCX
0x Camila Cabello
0x Jennifer Lopez
0x PJ Harvey
0x Santigold
0x Shania Twain (had er ooit 4)
0x The Shangri-Las (hadden er 1)
0x The Supremes (hadden er ooit 5)
0x All Saints (hadden er 1)
0x Sugababes
0x Destiny's Child
1x Carole King (had er 2)
1xJoni Mitchell
1x Dua Lipa
1x Grace Jones (had er 2)
1x Lorde
1x Lana Del Rey
1x LP
1x Taylor Swift (had er 4)
1x Melanie (had er 3)
1x Björk
1x The Ronettes
1x Tori Amos (had er 2)
1x Patti Smith
1x Spice Girls
1x Marianne Faithfull (had er ooit 3)
1x Céline Dion (had er ooit 8 ?)
1x Ellie Goulding
1x First Aid Kit
1x Katie Melua (had er ooit 5)
1x Kylie Minogue (met Nick Cave and the Bad Seeds)
1x Mariah Carey (had er ooit 3)
2x Amy Macdonald
2x Blondie / Debbie Harry (hadden er 4)
2x Dido (had er ooit 3, en White Flag stond ooit op #57)
2x Lady Gaga (had er 4)
2x Katy Perry (had er ooit 3)
2x Caro Emerald (had er 5)
2x Florence and the Machine
2x Melissa Etheridge
2x Rihanna (had er 3)
3x Donna Summer (had er ooit 7)
3x Dolly Parton (had er ooit 5)
3x Janis Joplin (had er 4)
3x Dusty Springfield (had er ooit 7)
3x Alanis Morissette
3x Alicia Keys (had er ooit 5)
3x Nina Simone (maar geen Sinnerman)
3x Sia
4x Aretha Franklin
4x Whitney Houston
5x P!nk
6x Madonna (had er ooit 10)
6x Amy Winehouse
7x Kate Bush
9x Beyoncé
12x Anouk
13x Adele
De rest vind ik dan weer niks aan (ken maar 2 andere nummers van hemquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is het ook. Udo was een geweldige songschrijver en performer
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>> Guus Meeuwis' versie.
Ane Brun of An Pierlequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in. Goede muziek en telt meteen voor 4 stuks per nummer.
Het is allemaal minder.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
dat moet helemaal niet . maar Warpaintquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Als er meer vrouwen in de lijst moeten, zet dan het hele oeuvre van Warpaint er maar in.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze versie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Guus Meeuwis' versie.
hahaha dat was zo mooiquote:
swsquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.
Zeker. En verder Love Is To Die, Keep It Healthy.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het hele oeuvre gaat wat ver, maar een aantal nummertjes kan zeker. Undertow is toch ook een soort van moderne klassieker.
+1quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
Doe mij het origineel van Meeuwis maar.
dit nummer is van Udoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
De rest vind ik dan weer niks aan (ken maar 2 andere nummers van hem)
een complete generatie denkt daar als eeste aanquote:
Oh wel jaquote:
quote:
Beter dan Lika a G6.quote:
Ook uitstekend.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Love Is To Die, Keep It Healthy.
Ik ben van een andere generatie denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:50 schreef franklop het volgende:
[..]
een complete generatie denkt daar als eeste aan
patatje bedoel jequote:
Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan de gif niet vinden
oh vandaar dat ik al zit te zuipenquote:
Dat heb ik gister nog gehadquote:
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.quote:
Ja, klopt, maar dat weten we nu wel.quote:
En ook geen Julien Bakerquote:
knakworst!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet
fixquote:
mexicanoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
Net tweede biertje opengetrokkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh vandaar dat ik al zit te zuipen
quote:
Domme Turk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.
Uiteindelijk vroeg ik het me hardop af en toen viel het kwartje pas.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen
Staat toch in de keuzelijst dacht ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen
Ja. Als er meer vrouwen in de lijst komen vrees ik dat het meer Claudia de Breijs, Adeles of in het gunstigste geval Rihanna's worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.
Eierbal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
Die moesten betalen per letter en hadden het geld er niet voor overquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.
Mijn moeder zei het ook...wat is die Ha-zes..oh laat maar.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Staat toch in de keuzelijst dacht ik?
Undertowquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wie bakt er nou knakworstenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, we hebben er hier een die ze bakt
Raar dat deze niet in de lijst staat danquote:
Een kipcorn natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
dat moet je nooit om die reden doenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah oliebol...ik moet er vandaag nog even niet aan denken.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, we hebben er hier een die ze bakt
Oei ja! You're the only onequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Maria Mena niet in de lijstZij is
Dartsen was ook wel geniaal denk ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef franklop het volgende:
complete aflevering was geniaal trouwens
Precies, datquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder zei het ook...wat is die Ha-zes..oh laat maar.
Eens, prachtnummersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Die klinkt alsof ze altijd huiltquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Strange Fruit moet er volgend jaar sowieso terug inquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Undertow![]()
![]()
Billie Holiday waar Warpaint ook een fijn nummer over heeft geschreven is er trouwens ook uitgedonderd. Ongelofelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |