Dat dusquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan de gif niet vinden
oh vandaar dat ik al zit te zuipenquote:
Dat heb ik gister nog gehadquote:
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.quote:
Ja, klopt, maar dat weten we nu wel.quote:
En ook geen Julien Bakerquote:
knakworst!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
3x raden wat voor snack ik erbij eet
fixquote:
mexicanoquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
Net tweede biertje opengetrokkenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh vandaar dat ik al zit te zuipen
quote:
Domme Turk?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat die afscheidsdienst in de Arena te kijken, lag voor die kist een groot boeket met H6 er op. Dienst was bijna afgelopen en ik vroeg me al de hele tijd af of dat een soort fanvak (nummer H6) was dat dat voor hem had neergelegd.
Uiteindelijk vroeg ik het me hardop af en toen viel het kwartje pas.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen
Staat toch in de keuzelijst dacht ik?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stem voor Your Ghost in de Top 2000 volgend jaar, om het vrouwenquotum wat op te hogen
Ja. Als er meer vrouwen in de lijst komen vrees ik dat het meer Claudia de Breijs, Adeles of in het gunstigste geval Rihanna's worden.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zeker een van mijn favoriete all-female bandjes. Maar tegen de tijd dat Warpaint mainstream genoeg wordt voor de Top 2000 zijn we mogelijk al bejaard.
Eierbal?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:52 schreef Isorden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |