SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is er nog niet. Ohá
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek is van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Er is nog wel wat te vinden in Groot-Brittannië (sowieso nog 1 liedje en een paar artiesten) en ook nog wel in andere landenquote:
Ja. Origineel van Nirvana enzo.quote:Op maandag 27 november 2017 14:20 schreef Homdeck het volgende:
Heeft Lulu ooit in de top 2000 gestaan?
Imaani - Where Are You?quote:Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog wel wat te vinden in Groot-Brittannië (sowieso nog 1 liedje en een paar artiesten) en ook nog wel in andere landen
Ik was eerderquote:
Er staan er vijf tussen (bij de liedjes) die ik zelf op zou zetten.quote:Op maandag 27 november 2017 14:19 schreef hhh38 het volgende:
Het zijn er wel echt veel meer dan ik had verwacht. Nederland is een smakeloos land (en het Songfestival had vroeger ook wel eens goede liedjes).
Ook die klopt. Volgens mij was dit het laatste liedje (al is er nog 1 cover van een ESF-liedje die ook de lijst heeft gehaald)quote:
Als MacNeal apart telt lijtk me daar sowieso weinig twijfel overquote:
Naja, eerst maar eens kijken of ie het haalt he?quote:Op maandag 27 november 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als MacNeal apart telt lijtk me daar sowieso weinig twijfel over
Nouja, die tweede plaats was zo slecht nog niet he.quote:Op maandag 27 november 2017 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, eerst maar eens kijken of ie het haalt he?
Solo meedoen bedoel ik. Maggie heeft al beide gedaan.quote:Op maandag 27 november 2017 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, die tweede plaats was zo slecht nog niet he.
quote:Op maandag 27 november 2017 14:54 schreef hhh38 het volgende:
Ilse de Lange kan los ook nog meetellen.
Vind ik welquote:
Apres Toi was toch gewoon winnaar? En de 3js deden ook mee aan het ESF toch? verder wel mee eens. Ik zie geen 'fouten' meerquote:Op maandag 27 november 2017 18:23 schreef Arth_NL het volgende:
Artiesten:
Engelbert Humperdinck
Toto Cutugno
Conny Vandenbos
Bonnie Tyler
Julio Iglesias
Lynsey de Paul
Gerard Joling
The New Seekers
Peret
Maywood
Esther Ofarim
Clouseau
Trijntje Oosterhuis
Olivia Newton John
Rudi Carrell
Plastic Bertrand
Gerard Lenorman
Nana Mouskouri
Jeroen van der Boom
Lulu
Louis Neefs
Corry Brokken
Maggie MacNeal
Ben Cramer
Anneke Grönloh
The Shadows
Gordon
René Froger
Scott Fitzgerald
Willeke Alberti
Freddy Quinn
(Münchener) Freiheit
Glennis Grace
Waylon
Celine Dion
Baccara
Les Humphries Singers
Matia Bazar
Frida Boccara
Françoise Hardy
Liedjes:
Mary Hopkin - Knock Knock Who's There
Imaani - Where Are You
Bucks Fizz - Making Your Mind Up
Catherine Ferry - Un, Deux, Trois
Mouth & MacNeal - Ik Zie Een Ster
Sandra Kim - J'aime La Vie
Brotherhood of Man - Save Your Kisses
Milk & Honey - Hallelujah
Spelbrekers - Katinka
Paul Mauriat - L'Amour Est Bleu (cover)
Nicole - Ein Bisschen Frieden
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare
Katrina & the Waves - Love Shine A Light
Sandie Shaw - Puppet On A String
Anne Marie David - Tu Te Reconnaitras
Dana - All Kinds Of Everything
Johnny Logan - Hold Me Now
Lenny Kuhr - De Troubadour
Teach In - Ding A Dong
Allisons - Are You Sure
Cliff Richard - Congratulations
Johnny Logan - What's Another Year
The Common Linnets - Calm After The Storm
Loreen - Euphoria
Douwe Bob - Slow down
Conny Froboess - Zwei Kleine Italiener
Cliff Richard - Power To All Our Friends
Anouk - Birds
France Gall - Poupée De Cire, Poupée De Son
Ruth Jacott - Vrede
Al Martino - Volare (cover)
Alice e Battiato - I Treni Di Tozeur
Mocedades - Eres Tu
ABBA - Waterloo
Voorronde-liedjes:
3JS - De Stroom
Clouseau - Anne
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde (cover)
Vicky Leandros - Apres Toi
Paul De Leeuw & Ruth Jacott - Blijf Bij Mij
Wil je ook voorronde-artiesten hebben?
Apres Toi won inderdaad. Maar De Stroom was niet het winnende liedje van de 3JS, dat was Je Vecht Niet Alleen (Never Alone).quote:Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Apres Toi was toch gewoon winnaar? En de 3js deden ook mee aan het ESF toch? verder wel mee eens. Ik zie geen 'fouten' meer
Weet ik, maar ze staan niet in het bovenste lijstjequote:Op maandag 27 november 2017 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Apres Toi won inderdaad. Maar De Stroom was niet het winnende liedje van de 3JS, dat was Je Vecht Niet Alleen (Never Alone).
Ah, zoquote:Op maandag 27 november 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze staan niet in het bovenste lijstje
matig, maar je kunt nog controleren of je misschien een obscure act mistquote:Op maandag 27 november 2017 18:51 schreef Cee het volgende:
Ja verdorie, gooit mex er een ESF trivia spelletje in en dat zie ik nu pas.
Oeps, klopt. Dat liedje staat een rij te laag.quote:Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Apres Toi was toch gewoon winnaar? En de 3js deden ook mee aan het ESF toch? verder wel mee eens. Ik zie geen 'fouten' meer
Ik kwam tot de volgende:quote:Op maandag 27 november 2017 18:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah, zo
Met voorronde-artiesten erbij wordt de lijst trouwens nog veel langer. Rob de Nijs, Bonnie St.Claire, Lucifer, enz.
Waarom is dit topic nu al aan het stormlopen dan.quote:Op maandag 27 november 2017 19:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het stemmen begint pas aanstaande vrijdag. En dan een week lang denk ik.
Rob de Nijs hoort daar zeker niet bij. Die staat er elk jaar met verschillende nummers in.quote:Op maandag 27 november 2017 19:14 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik kwam tot de volgende:
Ben Saunders
Bonnie St. Claire
Peggy March
Guys & Dolls
Patricia Paay
Cornelis Vreeswijk
Trinity
Nolan sisters
Dave
Donna Hightower
Oscar Harris
Air Bubble
Tony Christie
Spooky & Sue
Bolland & Bolland
Gerhard Wendland
Rob de Nijs
Shirley Zwerus
London Beat
Alides Hidding
Mai Tai
Emilia
The Baseballs
Kelly Family
Alderliefste
Margriet Eshuijs / Lucifer
Willy Alberti
Alannah Myles
Weather Girls
Rene Klijn
Rita Hovink
DC Lewis
Clannad
Wel een lijst vol vergeten artiesten of one-hit-wonders.
Voorpretquote:Op maandag 27 november 2017 19:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nu al aan het stormlopen dan.
Om het nu alvast gezellig te makenquote:Op maandag 27 november 2017 19:19 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom is dit topic nu al aan het stormlopen dan.
quote:
ahaquote:Op maandag 27 november 2017 19:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Om het nu alvast gezellig te maken
Verdomme, loop ik dit toch weer mis! Wat jammer nou!!!quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand nog kaartjes kunnen krijgen voor het top 2000 cafe?
t ging wel heel erg hard hèquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t ging wel heel erg hard hè
iemand ervaring met de wachttijd zonder kaartje? heeft t zin om zonder kaartje in de rij te gaan staan?
quote:Op dinsdag 28 november 2017 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.
op de 25e en 31e zal het iets rustiger zijnquote:
nah, ben bang dat ik niemand met me mee krijg die bereid is lang in de rij te staanquote:Op dinsdag 28 november 2017 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de 25e en 31e zal het iets rustiger zijn
En hoe zit het om 3 uur in de nacht? Neem aan dat je dan zo kan doorlopen. In het verleden weleens een stream gezien om een uur of 2 en toen was het niet heel druk daarquote:Op dinsdag 28 november 2017 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.
ik wil ze nog niet gratis. Zonde van je (reis/wacht)tijd en op fok is het sowieso gezellig.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Om 3 uur sluit de zaak en om 7 uur gaat ie open, maar die openingstijd weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:14 schreef alopio het volgende:
[..]
En hoe zit het om 3 uur in de nacht? Neem aan dat je dan zo kan doorlopen. In het verleden weleens een stream gezien om een uur of 2 en toen was het niet heel druk daar
Kijk op ticketswap.nl Nu nog een paar kaarten.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t ging wel heel erg hard hè
iemand ervaring met de wachttijd zonder kaartje? heeft t zin om zonder kaartje in de rij te gaan staan?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wil ze nog niet gratis. Zonde van je (reis/wacht)tijd en op fok is het sowieso gezellig.
dat is een optie jaquote:Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kijk op ticketswap.nl Nu nog een paar kaarten.
Er zitten tegenwoordig toch al veel mensen bij de sessie van Frank van 't Hof rond 05:00quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 3 uur sluit de zaak en om 7 uur gaat ie open, maar die openingstijd weet ik niet zeker
klopt die luister ik onderweg naar/van werk ook. Lekker oubollig maar het is een lijstje, en ook best wel wat aardige nummers. Liever dan de Top 1000 aller tijden, heb al jaren een Veronica allergiequote:Op dinsdag 28 november 2017 17:48 schreef Evertjan het volgende:
ik bereid mij al een beetje voor daar in de avond de Evergreen Top 1000 te beluisteren
Ik had gisteren aan het eind van de middag pas door dat de kaarten in de verkoop gegaan waren. Naja, zo erg is het niet, want wat peaceman zegt, hier is het toch wel gezelligquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Kan goed. Volg het ook weer niet zó op de voetquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten tegenwoordig toch al veel mensen bij de sessie van Frank van 't Hof rond 05:00?
niet vrijdag? slecht, matigquote:Op woensdag 29 november 2017 09:33 schreef laxus13 het volgende:
Lees net dat de quiz morgen is, Leuk
Ik word altijd pas wakker als Bart Arens zijn shift begonnen is, hoor.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan goed. Volg het ook weer niet zó op de voet
Nope 30 november zie ik hier staanquote:Op woensdag 29 november 2017 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet vrijdag? slecht, matig
dat wordt opnemen, morgen is robinson namelijk.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope 30 november zie ik hier staan
Robinson kun je ook opnemenquote:Op woensdag 29 november 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat wordt opnemen, morgen is robinson namelijk.
Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg wanneer kun je stemmen en wanneer gaat de stembus dicht?
Ik heb alleen maar prachtnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.
Ik verwacht minimaal 10x Fm van jequote:Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar prachtnummers.
Strange Fruit ga ik niet op stemmen (want zo goed vind ik het niet), die andere 2 misschienquote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht dat iedereen op Strange Fruit, Duel en Daydream Believer stemt.
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwoah, die laatste misschien.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gold van Prince miss wel jaquote:Op donderdag 30 november 2017 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, die laatste misschien.
Stemt wel iedereen op Gold?
Dacht over de andere Goldquote:
Fijn om onder een doorgestikt dekentje naar te luisteren, ja.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik adviseer iedereen om op deze held te stemmen![]()
Quilty pleasure !![]()
En Runaway. En Morning Dewquote:Op donderdag 30 november 2017 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!
mag ook later hè?!quote:
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag ook later hè?!
Morgenavond is er wellicht nog een radioshow met liedjes waar je zeker niet op moet gaan stemmen
ik zou zeggen.. luister en huiverquote:Op donderdag 30 november 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik stem nooit, kan toch niet kiezen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Misschien ook nog even goed om de uitslag hier te posten D.
oh ja, da's waar ook, excusesquote:Op donderdag 30 november 2017 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?
Hey mede Brabander leef je ook nogquote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Dat wordt ook een beetje mijn tactiek dit keer. Alhoewel ik echt nog geen vaarwel ga zeggen aan mijn jaarlijkse ELO en Somebody to Love-adoratie.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Nu weer welquote:Op donderdag 30 november 2017 20:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hey mede Brabander leef je ook nog
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Let's Dance van Bowiequote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
Heb ze zelfs nog live gezien vorig jaar, en nog was het een oja-vraag.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:00 schreef Zorro het volgende:
Ik zat ff te eten, maar Cold as Ice niet weten
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 30 november 2017 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dit heeft ie van Marty McFly overigens.
Zijn BN'ers he, die weten meestal minder dan de gemiddelde muziekliefhebberquote:Op donderdag 30 november 2017 21:08 schreef Zorro het volgende:
Weten ze dit ook al niet? Ik geef het op.
35 per inzendingquote:Op donderdag 30 november 2017 21:17 schreef Piranjavisje het volgende:
Is er eigenlijk al bekend op hoeveel nummers we mogen stemmen?
25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 november 2017 21:24 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Dank UAlvast even puzzelen
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijk
Volgens mij hetzelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Was later een hit in NLquote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
Hetzelfde. Annemieke had het over 35 bij Pauw vorige week, dus ik vermoed geen veranderingen.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, ik heb even mijn lijst van vorig jaar erbij geraapt, 35 klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.Wel een beetje stoffig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik ga er nog meer popmuziek in gooien.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi er weer wat nieuwe stoffige dingen in, hoor. Laat je verrassen.
niets mis met een beetje stoffigheid.quote:
Dat is jouw stoffige mening, en die respecteer ik.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niets mis met een beetje stoffigheid.
Moet jij weten (lol).quote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er nog meer popmuziek in gooien.
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is jouw stoffige mening, en die respecteer ik.
Dat gaat alvast niet lukken.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij weten (lol).
Als je je maar aan de filosofie van één nummer per artiest weet te houden.
quote:Op donderdag 30 november 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.Goeie smaak man, heerlijk stoffigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Ik denk dat het nog muffiger wordt, hoor. In de Top 2000 leer je nog wel bij qua muziek, ook qua Nederlandse muziek. Ik had vroeger nooit zoveel De Dijk-nummers als nu gekend.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Goeie smaak man, heerlijk stoffig
Gunstig, zal wel een reddingsboei zijnquote:Op donderdag 30 november 2017 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi dat Propaganda in de clipjes voorbij kwam![]()
Die moet echt in de lijst blijven staan.
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, de top 3 staat bij voorbaat al weer vast. Spannend hoor.
Eens. Die top 10 hoor ik vaak toch niet eens en is bovendien ouwe jongens krentenbroodquote:Op vrijdag 1 december 2017 07:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".
Welke nummers in de lijst staan boeit mij een stuk meer dan de volgorde van de top 10.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".
Welke nummers in de lijst staan boeit mij een stuk meer dan de volgorde van de top 10.
ik hoor die vaak wel, maar de top 2000 is meer dan alleen de top 10.quote:Op vrijdag 1 december 2017 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Die top 10 hoor ik vaak toch niet eens en is bovendien ouwe jongens krentenbrood
Ik weet t al, denk ik. Moet alleen nog effe denken over de vrije keuzequote:Op vrijdag 1 december 2017 08:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoor die vaak wel, maar de top 2000 is meer dan alleen de top 10.
Overigens voor wie nog inspiratie nodig heeft.. ik zou vanavond even luisteren...
desondanks kan het nog leuk zijn, toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet t al, denk ik. Moet alleen nog effe denken over de vrije keuze
Misschien luister ik een stukje mee jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 08:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
desondanks kan het nog leuk zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Luisteren er überhaupt nog mensen dan, vraag ik me altijd af.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof het mij wat boeit wat om 23:29 op oudejaarsavond wordt afgespeeld.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
mooie lijst maar laura pausiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.![]()
Ik weet dat sommige mensen daar een hekel aan hebben maar ik vind dat de lijst wel erg verengelst en als ik een Spaans (sic) liedje in de lijst moet stemmen is het die wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
mooie lijst maar laura pausini
een week lang, dus nu niet allemaal met spoed naar die site gaan...quote:
Bij de webhosts wordt er waarschijnlijk straks in 20 talen gescholden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
een week lang, dus nu niet allemaal met spoed naar die site gaan...
Normaal zou ik er de eerste stemdag gelijk de hele dag aan kwijt zijn, nu ben ik eerst 4 dagen wegquote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit worden ze. Nog 2 andere liedjes erbij en dan is t mooi geweest. Moet nog effe denken welke.
Anderstalige liedjes, The Monkees & Donovan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Stop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga naar de balk van vrije keuzes en typ: "Yazoo". "Mr. Blue".
Goed zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ik moet nog eeen lijst maken. Later deze week maar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stop.
Ga naar de balk van vrije keuzes en typ: "Yazoo". "Mr. Blue".
Goed zo.
Ik weet nooit zo goed wat er in de keuzelijst stond het jaar ervoor.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al een inventarisatie van wat er aan liedjes in de keuzelijst nieuw is tov vorig jaar?
Small Faces zijn al hun uitvallers al kwijt. En die stonden er 2 jaar terug nog in.quote:Op vrijdag 1 december 2017 08:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze houden wel grote schoonmaak. Veel van wat er ooit een paar jaar in stond maar er uit is gevallen, staat niet eens meer in de keuzelijst (ik noem een Kim Wilde - kids in America, Irene Cara - Fame/Flashdance)
Nee, maar dat komt meer omdat die niet op positie 1850 staan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Stemmen jullie eigenlijk op nummers waarvan je weet dat ze gigantisch gaan worden ingekort? Dat was ook met The Eve Of The War vorig jaar.
ik heb ineens een deja vu van een elk jaar zo'n beetje..quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom niet de keuzelijst groter maken?
Mwah dit is wel echt de laatste 3 jaar een ding toch? Dat er 'oude' platen worden geschrapt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ineens een deja vu van een elk jaar zo'n beetje..
de keuzelijst is altijd onvoldoende geweest...quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dit is wel echt de laatste 3 jaar een ding toch? Dat er 'oude' platen worden geschrapt.
Maar dat zal nooit kunnen veranderen omdat je simpelweg met een keuzelijst werkt.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
de keuzelijst is altijd onvoldoende geweest...
een keuzelijst zal nooit compleet zijn, maar kan wel completer zijn. Verdubbel het aantal nummers in de keuzelijst en je komt al een stukje verder.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat zal nooit kunnen veranderen omdat je simpelweg met een keuzelijst werkt.
Echter, het schrappen van liedjes die vroeger genoeg draagvlak hadden om in de lijst te staan (en dan bedoel ik soms niet eens 10 jaar geleden, maar misschien 2 of 3 jaar) is natuurlijk zeer vreemd.
Helemaal geen keuzelijst lijkt me onpraktisch. Gewoon als keuzelijst alle liedjes die ooit in de Top 2000 hebben gestaan, alle liedjes die vorig jaar verder in de keuzelijst stonden en alle vrije keuzes die een minimale stemdrempel (100?) hebben behaaldquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
een keuzelijst zal nooit compleet zijn, maar kan wel completer zijn. Verdubbel het aantal nummers in de keuzelijst en je komt al een stukje verder.
Het schrappen is dan ook niet meer aan de orde.
Zelf zou ik het liefste een keuzelijst zien met alle nummers die ooit op een stemlijstje zijn verschenen of natuurlijk helemaal geen keuzelijst. Maar ja, het moet wél laagdrempelig blijven natuurlijk..
In de keuzelijst zouden eigenlijk sowieso alle (voormalig) top2000 nummers moeten staan. En een nummer moet minimaal een jaar oud zijn om überhaupt in de top2000 te mogen komen, zo voorkom je dat er hits van nu te hoog inkomen (gangnam style idee)quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat zal nooit kunnen veranderen omdat je simpelweg met een keuzelijst werkt.
Echter, het schrappen van liedjes die vroeger genoeg draagvlak hadden om in de lijst te staan (en dan bedoel ik soms niet eens 10 jaar geleden, maar misschien 2 of 3 jaar) is natuurlijk zeer vreemd.
Kensington is mateloos populair, face it.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:26 schreef alopio het volgende:
[..]
In de keuzelijst zouden eigenlijk sowieso alle (voormalig) top2000 nummers moeten staan. En een nummer moet minimaal een jaar oud zijn om überhaupt in de top2000 te mogen komen, zo voorkom je dat er hits van nu te hoog inkomen (gangnam style idee)
Zat net trouwens de lijst van afgelopen jaar nog eens door te nemen ter inspiratie. En dat Kensington er zo veel en zo hoor instaat is ooo wel schandalig natuurlijk
met dit idee kan ik ook best leven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helemaal geen keuzelijst lijkt me onpraktisch. Gewoon als keuzelijst alle liedjes die ooit in de Top 2000 hebben gestaan, alle liedjes die vorig jaar verder in de keuzelijst stonden en alle vrije keuzes die een minimale stemdrempel (100?) hebben behaald
Helaas wel ja. Maar als ik zie dat een nummer van Kensington boven het 1e nr van bv een Micheal Jackson staat....quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington is mateloos populair, face it.
Zelfde geldt voor Adele, Coldplay, The Script.
De volgorde geef ik niks meer om, heb ik besloten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar als ik zie dat een nummer van Kensington boven het 1e nr van bv een Micheal Jackson staat....
Maar goed, dat is gelukkig het leuke van de lijst al die verschillende meningen
Wat een radicale insteek.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De volgorde geef ik niks meer om, heb ik besloten.
Ja. Als ik ga janken om waar Kensington allemaal boven staat heb ik een slechte dag. Ik geniet liever gewoon van het feit dat pareltjes nog gewoon in de lijst staan en dat sommige liedjes die je normaal niet op de radio hoort in de spotlights staan. En dat mensen die ze willen ontdekken dat ook kunnen.quote:
Ik lig er ook niet wakker van hoor. Sommige mensen gaat het wel erg aan het hartquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als ik ga janken om waar Kensington allemaal boven staat heb ik een slechte dag. Ik geniet liever gewoon van het feit dat pareltjes nog gewoon in de lijst staan en dat sommige liedjes die je normaal niet op de radio hoort in de spotlights staan. En dat mensen die ze willen ontdekken dat ook kunnen.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als ik ga janken om waar Kensington allemaal boven staat heb ik een slechte dag. Ik geniet liever gewoon van het feit dat pareltjes nog gewoon in de lijst staan en dat sommige liedjes die je normaal niet op de radio hoort in de spotlights staan. En dat mensen die ze willen ontdekken dat ook kunnen.
Minder Nederlandstalige zooi, minder 60's. Ik streep het tegen elkaar weg. Vind de lijst niet significant beter.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:21 schreef Achterhoker het volgende:
Stiekem is de Veronica Top 1000 aller tijden wel een mooiere lijst .Alleen heeft de Top 2000 meer charme.
Eigenlijk heb je wel gelijk ja. Sowieso is de top 100 het minst intressant (al staan er natuurlijk wel lekkere platen in)quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De volgorde geef ik niks meer om, heb ik besloten.
Sow koekoek wat een lijstquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is 'm geworden. Kansloos doch lekker underdoglijstje is het thema bij de keuzelijstnummers.
Die van de eigen keuzes hadden in de keuzelijst gemogen.
https://stemmen.top2000.n(...)d5bf26d8cd0eac3adb4c
Mooie lijstquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is 'm geworden. Kansloos doch lekker underdoglijstje is het thema bij de keuzelijstnummers.
Die van jou ook.quote:
Mooi lijstjequote:Op vrijdag 1 december 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die van jou ook.
Living for the City![]()
Zelden deed Stevie een betere Samson van Gert-imitatie.
Ik dacht dat jij dit jaar niet..quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi lijstje
We gaan er zeker een paar dubbelen.
Ja.....maar als het moment daar is, begint het toch te kriebelen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit jaar niet..
Is mijn lijstje een beetje oké, makker?quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow koekoek wat een lijst
Your Ghost![]()
Living In Another World
Fade Into You
Instant Street
en nog een hele hoop andere nummers. Puur op kwaliteit ruim beter dan wat ik heb ingestuurd
Weinig spanning aangezien je veel hebt wat standaard de hoogste regionen haalt, maar wel prima liedjes natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is mijn lijstje een beetje oké, makker?
Ja, sorry. Ik heb altijd moeite om de echte diepte in te duiken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig spanning aangezien je veel hebt wat standaard de hoogste regionen haalt, maar wel prima liedjes natuurlijkMia is wel genot
Daar geven de eerste dagen van de Top 2000 je wel volop kans op. En dat zijn de dagen dat je de pijlen ook nog eens links kunt laten liggen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb altijd moeite om de echte diepte in te duiken.
Ik ontdek bij de Top 2000 serieus wel dingen die ik niet zo voorheen luisterde. Arcade Fire of de diepte van De Dijk. Ik probeer wel eens naar die Daily Mixes te luisteren op Spotify maar ik heb daar moeite mee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar geven de eerste dagen van de Top 2000 je wel volop kans op. En dat zijn de dagen dat je de pijlen ook nog eens links kunt laten liggen.
De Dijk ben ik ook wel meer gaan waarderen. Niemand in de Stadquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontdek bij de Top 2000 serieus wel dingen die ik niet zo voorheen luisterde. Arcade Fire of de diepte van De Dijk. Ik probeer wel eens naar die Daily Mixes te luisteren op Spotify maar ik heb daar moeite mee.
Mijn ouders en zus zijn naar een concert reeds geweest maar ik had het te druk met school.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Dijk ben ik ook wel meer gaan waarderen. Niemand in de Stad
Zingt ie tegenwoordig wat anders dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat in Bloedend Hart een bepaald zinsdeel is aangepast? ''Ik krab wat aan mijn kont'' was te ongepast.
Nee, hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zingt ie tegenwoordig wat anders dan?
The Killing Moon!quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dit was op recordtempo. Nu weg.
Bloc PartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde Spinvis liedje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb het fragment even teruggekeken. 'Hij had er nog nooit van gehoord'quote:Op donderdag 30 november 2017 21:01 schreef Berkery het volgende:
Hoorde ik dat goed? Van Nieuwkerk kent There she goes niet?
Op spinvis stemmen is al verkeerd eigenlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bloc Party
Verkeerde Spinvis liedje.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Op spinvis stemmen is al verkeerd eigenlijk
Niet mijn favo artiestquote:
Lekker lijstje hoor, ouwe bultrug.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
De meest kleurrijke (en niet stoffige) lijst van het jaar is een feit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt lieverd. Reuze benieuwd naar jouw lijst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker lijstje hoor, ouwe bultrug.
Wonderwall is stoffig genoegquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
De meest kleurrijke (en niet stoffige) lijst van het jaar is een feit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt nog steeds even fresh als 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonderwall is stoffig genoeg
Ik vind dat echt zo'n typische huisvrouwenplaatquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds even fresh als 20 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef laxus13 het volgende:
Laat je niet kisten Mani Wonderwall is idd een heerlijke plaat
Als Mia en Genot er niet inzitten is hij een waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt lieverd. Reuze benieuwd naar jouw lijst.
Die heb ik ook nooit helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef laxus13 het volgende:
Maar hun beste blijft toch wel Champagne Supernova!
En Tom Petty en Ac/dc en enquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar de dodenbonus voor Linkin' Park.
Printscreenprogramma's zijn het nieuwe planking.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef laxus13 het volgende:
Hoe zetten jullie hier die plaatjes eigenlijk zo neer, ik kom niet verder dan een link
Ben er zelf vergeten op te stemmenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben er zelf vergeten op te stemmen
Een deel van de charme van de Top vind ik dat het ook een deel een afspiegeling van het jaar is, vorig jaar wel nog met die reden op Prince en Bowie gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.
Schuldigquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Stem sowieso al jaren op 2 nummers van ze, dus voel me niet helemaal schuldig. Wel op Tom Petty gestemd dit jaar.quote:
En hopelijk komt Angel Of Death eens niet tussen 5 en 8 op 31 december.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Disturbed dit jaar overdag komt en ben benieuwd naar de reacties in het topic.
Beter Down With the Sickness erin dan die kutcover.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Disturbed dit jaar overdag komt en ben benieuwd naar de reacties in het topic.
Waarom staat er dan een imgur-link?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukt dankzij Puush
Mijn meningquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter Down With the Sickness erin dan die kutcover.
Als je het maar kan zien is voor mij genoegquote:
We hebben ongeveer op dezelfde artiesten gestemd zie ikquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als je het maar kan zien is voor mij genoeg
Krijg je waarschijnlijk alleen maar lijstjes van 20 FOK!kersquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga toch maar even stemmen, waarom mag ik geen 1000 nummers kiezen uit de lijst en 1000 vrije keuzes. Echt belachelijk.
Een schande dat ik miss wel mijn favo artiest gewoon vergeten benquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
We hebben ongeveer op dezelfde artiesten gestemd zie ik
Stem op Waiting For The Sun, die is er bijna uitquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
En moet ik dan op Riders on the Storm of op LA Woman of op The End stemmen.Ze komen er toch wel in... hmm..
Deze cover is ook een favoriet van mij, zowaar een Beatles nummer dat ik waardeer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit helemaal begrepen.
Ik zeg Falling Down en Shock of the Lightning
I Wishquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:42 schreef MPC60 het volgende:
Dit is mijn lijst, ik gok dat er een of twee nummers ook daadwerkelijk gedraait gaan worden.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |