quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Misschien ook nog even goed om de uitslag hier te posten D.
oh ja, da's waar ook, excusesquote:Op donderdag 30 november 2017 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?
Hey mede Brabander leef je ook nogquote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Dat wordt ook een beetje mijn tactiek dit keer. Alhoewel ik echt nog geen vaarwel ga zeggen aan mijn jaarlijkse ELO en Somebody to Love-adoratie.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Nu weer welquote:Op donderdag 30 november 2017 20:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hey mede Brabander leef je ook nog
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Let's Dance van Bowiequote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |