t ging wel heel erg hard hèquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand nog kaartjes kunnen krijgen voor het top 2000 cafe?
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t ging wel heel erg hard hè
iemand ervaring met de wachttijd zonder kaartje? heeft t zin om zonder kaartje in de rij te gaan staan?
quote:Op dinsdag 28 november 2017 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.
op de 25e en 31e zal het iets rustiger zijnquote:
nah, ben bang dat ik niemand met me mee krijg die bereid is lang in de rij te staanquote:Op dinsdag 28 november 2017 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de 25e en 31e zal het iets rustiger zijn
En hoe zit het om 3 uur in de nacht? Neem aan dat je dan zo kan doorlopen. In het verleden weleens een stream gezien om een uur of 2 en toen was het niet heel druk daarquote:Op dinsdag 28 november 2017 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je om 5 uur s'morgens in de rij gaat staan zal t niet lang duren, voorgaande jaren spraken ze over wachttijden van minimaal 5 uur.
ik wil ze nog niet gratis. Zonde van je (reis/wacht)tijd en op fok is het sowieso gezellig.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Om 3 uur sluit de zaak en om 7 uur gaat ie open, maar die openingstijd weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 28 november 2017 09:14 schreef alopio het volgende:
[..]
En hoe zit het om 3 uur in de nacht? Neem aan dat je dan zo kan doorlopen. In het verleden weleens een stream gezien om een uur of 2 en toen was het niet heel druk daar
Kijk op ticketswap.nl Nu nog een paar kaarten.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t ging wel heel erg hard hè
iemand ervaring met de wachttijd zonder kaartje? heeft t zin om zonder kaartje in de rij te gaan staan?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wil ze nog niet gratis. Zonde van je (reis/wacht)tijd en op fok is het sowieso gezellig.
dat is een optie jaquote:Op dinsdag 28 november 2017 11:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Kijk op ticketswap.nl Nu nog een paar kaarten.
Er zitten tegenwoordig toch al veel mensen bij de sessie van Frank van 't Hof rond 05:00quote:Op dinsdag 28 november 2017 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 3 uur sluit de zaak en om 7 uur gaat ie open, maar die openingstijd weet ik niet zeker
klopt die luister ik onderweg naar/van werk ook. Lekker oubollig maar het is een lijstje, en ook best wel wat aardige nummers. Liever dan de Top 1000 aller tijden, heb al jaren een Veronica allergiequote:Op dinsdag 28 november 2017 17:48 schreef Evertjan het volgende:
ik bereid mij al een beetje voor daar in de avond de Evergreen Top 1000 te beluisteren
Ik had gisteren aan het eind van de middag pas door dat de kaarten in de verkoop gegaan waren. Naja, zo erg is het niet, want wat peaceman zegt, hier is het toch wel gezelligquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:19 schreef Evertjan het volgende:
Kan goed. Volg het ook weer niet zó op de voetquote:Op dinsdag 28 november 2017 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten tegenwoordig toch al veel mensen bij de sessie van Frank van 't Hof rond 05:00?
niet vrijdag? slecht, matigquote:Op woensdag 29 november 2017 09:33 schreef laxus13 het volgende:
Lees net dat de quiz morgen is, Leuk
Ik word altijd pas wakker als Bart Arens zijn shift begonnen is, hoor.quote:Op woensdag 29 november 2017 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan goed. Volg het ook weer niet zó op de voet
Nope 30 november zie ik hier staanquote:Op woensdag 29 november 2017 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet vrijdag? slecht, matig
dat wordt opnemen, morgen is robinson namelijk.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:49 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nope 30 november zie ik hier staan
Robinson kun je ook opnemenquote:Op woensdag 29 november 2017 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat wordt opnemen, morgen is robinson namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |