Printscreenprogramma's zijn het nieuwe planking.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef laxus13 het volgende:
Hoe zetten jullie hier die plaatjes eigenlijk zo neer, ik kom niet verder dan een link
Ben er zelf vergeten op te stemmenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar de dodenbonus voor Linkin' Park.
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben er zelf vergeten op te stemmen
Een deel van de charme van de Top vind ik dat het ook een deel een afspiegeling van het jaar is, vorig jaar wel nog met die reden op Prince en Bowie gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.
Schuldigquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar de dodenbonus voor Linkin' Park.
Stem sowieso al jaren op 2 nummers van ze, dus voel me niet helemaal schuldig. Wel op Tom Petty gestemd dit jaar.quote:
En hopelijk komt Angel Of Death eens niet tussen 5 en 8 op 31 december.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Disturbed dit jaar overdag komt en ben benieuwd naar de reacties in het topic.
Beter Down With the Sickness erin dan die kutcover.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Disturbed dit jaar overdag komt en ben benieuwd naar de reacties in het topic.
Waarom staat er dan een imgur-link?quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef laxus13 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gelukt dankzij Puush
Mijn meningquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter Down With the Sickness erin dan die kutcover.
Als je het maar kan zien is voor mij genoegquote:
We hebben ongeveer op dezelfde artiesten gestemd zie ikquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als je het maar kan zien is voor mij genoeg
Krijg je waarschijnlijk alleen maar lijstjes van 20 FOK!kersquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga toch maar even stemmen, waarom mag ik geen 1000 nummers kiezen uit de lijst en 1000 vrije keuzes. Echt belachelijk.
Een schande dat ik miss wel mijn favo artiest gewoon vergeten benquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
We hebben ongeveer op dezelfde artiesten gestemd zie ik
Stem op Waiting For The Sun, die is er bijna uitquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:39 schreef Dagoduck het volgende:
En moet ik dan op Riders on the Storm of op LA Woman of op The End stemmen.Ze komen er toch wel in... hmm..
Deze cover is ook een favoriet van mij, zowaar een Beatles nummer dat ik waardeer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik ook nooit helemaal begrepen.
Ik zeg Falling Down en Shock of the Lightning
I Wishquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:42 schreef MPC60 het volgende:
Dit is mijn lijst, ik gok dat er een of twee nummers ook daadwerkelijk gedraait gaan worden.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |