Weinig spanning aangezien je veel hebt wat standaard de hoogste regionen haalt, maar wel prima liedjes natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is mijn lijstje een beetje oké, makker?
Ja, sorry. Ik heb altijd moeite om de echte diepte in te duiken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weinig spanning aangezien je veel hebt wat standaard de hoogste regionen haalt, maar wel prima liedjes natuurlijkMia is wel genot
Daar geven de eerste dagen van de Top 2000 je wel volop kans op. En dat zijn de dagen dat je de pijlen ook nog eens links kunt laten liggen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb altijd moeite om de echte diepte in te duiken.
Ik ontdek bij de Top 2000 serieus wel dingen die ik niet zo voorheen luisterde. Arcade Fire of de diepte van De Dijk. Ik probeer wel eens naar die Daily Mixes te luisteren op Spotify maar ik heb daar moeite mee.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar geven de eerste dagen van de Top 2000 je wel volop kans op. En dat zijn de dagen dat je de pijlen ook nog eens links kunt laten liggen.
De Dijk ben ik ook wel meer gaan waarderen. Niemand in de Stadquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ontdek bij de Top 2000 serieus wel dingen die ik niet zo voorheen luisterde. Arcade Fire of de diepte van De Dijk. Ik probeer wel eens naar die Daily Mixes te luisteren op Spotify maar ik heb daar moeite mee.
Mijn ouders en zus zijn naar een concert reeds geweest maar ik had het te druk met school.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Dijk ben ik ook wel meer gaan waarderen. Niemand in de Stad
Zingt ie tegenwoordig wat anders dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je dat in Bloedend Hart een bepaald zinsdeel is aangepast? ''Ik krab wat aan mijn kont'' was te ongepast.
Nee, hoorquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zingt ie tegenwoordig wat anders dan?
The Killing Moon!quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is 'm geworden. Kansloos doch lekker underdoglijstje is het thema bij de keuzelijstnummers.
Die van de eigen keuzes hadden in de keuzelijst gemogen.
https://stemmen.top2000.n(...)d5bf26d8cd0eac3adb4c
quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, dit was op recordtempo. Nu weg.
Bloc PartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde Spinvis liedje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb het fragment even teruggekeken. 'Hij had er nog nooit van gehoord'quote:Op donderdag 30 november 2017 21:01 schreef Berkery het volgende:
Hoorde ik dat goed? Van Nieuwkerk kent There she goes niet?
Op spinvis stemmen is al verkeerd eigenlijkquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bloc Party
Verkeerde Spinvis liedje.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:45 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Op spinvis stemmen is al verkeerd eigenlijk
Niet mijn favo artiestquote:
Lekker lijstje hoor, ouwe bultrug.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
De meest kleurrijke (en niet stoffige) lijst van het jaar is een feit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt lieverd. Reuze benieuwd naar jouw lijst.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker lijstje hoor, ouwe bultrug.
Wonderwall is stoffig genoegquote:Op vrijdag 1 december 2017 12:34 schreef Mani89 het volgende:
De meest kleurrijke (en niet stoffige) lijst van het jaar is een feit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt nog steeds even fresh als 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wonderwall is stoffig genoeg
Ik vind dat echt zo'n typische huisvrouwenplaatquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds even fresh als 20 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:10 schreef laxus13 het volgende:
Laat je niet kisten Mani Wonderwall is idd een heerlijke plaat
Als Mia en Genot er niet inzitten is hij een waardeloze gozer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt lieverd. Reuze benieuwd naar jouw lijst.
Die heb ik ook nooit helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:18 schreef laxus13 het volgende:
Maar hun beste blijft toch wel Champagne Supernova!
En Tom Petty en Ac/dc en enquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar de dodenbonus voor Linkin' Park.
Printscreenprogramma's zijn het nieuwe planking.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef laxus13 het volgende:
Hoe zetten jullie hier die plaatjes eigenlijk zo neer, ik kom niet verder dan een link
Ben er zelf vergeten op te stemmenquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd naar de dodenbonus voor Linkin' Park.
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben er zelf vergeten op te stemmen
Een deel van de charme van de Top vind ik dat het ook een deel een afspiegeling van het jaar is, vorig jaar wel nog met die reden op Prince en Bowie gestemdquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het niet echt mijn ding om daarop te stemmen in de Top. Is wel lekkere muziek, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |