Heb ze zelfs nog live gezien vorig jaar, en nog was het een oja-vraag.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:00 schreef Zorro het volgende:
Ik zat ff te eten, maar Cold as Ice niet weten
Ik wilde het net postenquote:Op donderdag 30 november 2017 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dit heeft ie van Marty McFly overigens.
Zijn BN'ers he, die weten meestal minder dan de gemiddelde muziekliefhebberquote:Op donderdag 30 november 2017 21:08 schreef Zorro het volgende:
Weten ze dit ook al niet? Ik geef het op.
35 per inzendingquote:Op donderdag 30 november 2017 21:17 schreef Piranjavisje het volgende:
Is er eigenlijk al bekend op hoeveel nummers we mogen stemmen?
25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 november 2017 21:24 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Dank UAlvast even puzzelen
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijk
Volgens mij hetzelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Was later een hit in NLquote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
Hetzelfde. Annemieke had het over 35 bij Pauw vorige week, dus ik vermoed geen veranderingen.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, ik heb even mijn lijst van vorig jaar erbij geraapt, 35 klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.Wel een beetje stoffig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |