25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 november 2017 21:24 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Dank UAlvast even puzzelen
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
25 uit de lijst, 10 eigen keuzes waarschijnlijk
Volgens mij hetzelfde als vorig jaarquote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Was later een hit in NLquote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
Hetzelfde. Annemieke had het over 35 bij Pauw vorige week, dus ik vermoed geen veranderingen.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat meer of minder minder minder dan vorig jaar?
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.quote:Op donderdag 30 november 2017 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, ik heb even mijn lijst van vorig jaar erbij geraapt, 35 klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 november 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.Wel een beetje stoffig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik ga er nog meer popmuziek in gooien.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gooi er weer wat nieuwe stoffige dingen in, hoor. Laat je verrassen.
niets mis met een beetje stoffigheid.quote:
Dat is jouw stoffige mening, en die respecteer ik.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
niets mis met een beetje stoffigheid.
Moet jij weten (lol).quote:Op donderdag 30 november 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er nog meer popmuziek in gooien.
quote:Op donderdag 30 november 2017 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is jouw stoffige mening, en die respecteer ik.
Dat gaat alvast niet lukken.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet jij weten (lol).
Als je je maar aan de filosofie van één nummer per artiest weet te houden.
quote:Op donderdag 30 november 2017 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sensationele 20 keuzelijstkeuzes vorig jaar.Goeie smaak man, heerlijk stoffigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Ik denk dat het nog muffiger wordt, hoor. In de Top 2000 leer je nog wel bij qua muziek, ook qua Nederlandse muziek. Ik had vroeger nooit zoveel De Dijk-nummers als nu gekend.quote:Op donderdag 30 november 2017 23:34 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Goeie smaak man, heerlijk stoffig
Gunstig, zal wel een reddingsboei zijnquote:Op donderdag 30 november 2017 23:39 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi dat Propaganda in de clipjes voorbij kwam![]()
Die moet echt in de lijst blijven staan.
De Top 2000 is wmb één van die dingen waar geldt: "meedoen is belangrijker dan winnen".quote:Op vrijdag 1 december 2017 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, de top 3 staat bij voorbaat al weer vast. Spannend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |