Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg wanneer kun je stemmen en wanneer gaat de stembus dicht?
Ik heb alleen maar prachtnummers.quote:Op donderdag 30 november 2017 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf morgen mag je de stembus afbeunen met je pracht- en kutnummers.
Ik verwacht minimaal 10x Fm van jequote:Op donderdag 30 november 2017 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar prachtnummers.
Strange Fruit ga ik niet op stemmen (want zo goed vind ik het niet), die andere 2 misschienquote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht dat iedereen op Strange Fruit, Duel en Daydream Believer stemt.
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwoah, die laatste misschien.quote:Op donderdag 30 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gold van Prince miss wel jaquote:Op donderdag 30 november 2017 14:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, die laatste misschien.
Stemt wel iedereen op Gold?
Dacht over de andere Goldquote:
Fijn om onder een doorgestikt dekentje naar te luisteren, ja.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:56 schreef Meike26 het volgende:
Ik adviseer iedereen om op deze held te stemmen![]()
Quilty pleasure !![]()
En Runaway. En Morning Dewquote:Op donderdag 30 november 2017 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
zorg ik voor.. en Killing Moon moet ook hè?!
mag ook later hè?!quote:
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''quote:Op donderdag 30 november 2017 17:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
mag ook later hè?!
Morgenavond is er wellicht nog een radioshow met liedjes waar je zeker niet op moet gaan stemmen
ik zou zeggen.. luister en huiverquote:Op donderdag 30 november 2017 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Muziek waarvan je auto de berm in rijdt''
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.quote:Op donderdag 30 november 2017 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
Ik stem nooit, kan toch niet kiezen.
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 30 november 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
Misschien ook nog even goed om de uitslag hier te posten D.
oh ja, da's waar ook, excusesquote:Op donderdag 30 november 2017 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die staat toch in de OP? Of doel je op iets anders?
Hey mede Brabander leef je ook nogquote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Dat wordt ook een beetje mijn tactiek dit keer. Alhoewel ik echt nog geen vaarwel ga zeggen aan mijn jaarlijkse ELO en Somebody to Love-adoratie.quote:Op donderdag 30 november 2017 20:01 schreef Zorro het volgende:
Zo, het wordt tijd om zo langzaamaan maar weer eens uit mijn winterslaap te ontwaken. Stemmen
Bijna dan.
Dit jaar maar eens de minder kansrijke nummers nemen, hoewel ik Bohemian Rhapsody en Stairway to Heaven en zo echt leuk vind, Maar die komen er toch wel,
Paar dodenbonussen honoreren, AC/DC, Tom Petty, Ringo Starr en zo.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Nu weer welquote:Op donderdag 30 november 2017 20:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hey mede Brabander leef je ook nog
quote:Op donderdag 30 november 2017 19:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaat je stem verloren en krijgt Bløf er automatisch 35 extra bij.
Let's Dance van Bowiequote:Op donderdag 30 november 2017 20:47 schreef Doevelaer het volgende:
Let's Dance was toch echt eerder dan Pokerface, en nota bene óók op nr. 1. Ik schaam me dat ik dit weet, maar desalniettemin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |